آخرین اخبار «هشتگ ها

اکسپلور اینستاگرام کجاست ؟ این قابلیت در ابتدا به صورت آزمایشی و برای کاربران آمریکایی فعال شده بود و بعد از مدتی از حالت آزمایشی خارج شد تا تمام کاربران دیگر اینستاگرام نیز بتوانند از آن استفاده کنند کاربران به واسطه این قابلیت می تواند به صورت زنده از خود ویدیو تهیه کنند و با دنبال کنندگان خود صحبت کنند و به اشتراک بگذارند. با رسیدن تب سوشال مدیا، دیجیتال مارکتینگ و ورود کسب و کارها به اینستاگرام ، این بار نوبت دیجیتال مارکترها، بازاریابهای محتوا، اینفولئنسرها و سلبریتیها بود که صفحههای اینستاگرام خود را فعال کنند و پیام خود را به فالوئرهایشان برسانند. بخصوص در ابتدای مسیر موفقیت که نیاز به افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دارید میزان رشد پیج شما به مراتب کمتر از زمانی خواهد بود که تعدای فالوور داشته باشید. البته استوری اینستاگرام ویژگی بسیار خوب دیگری هم دارد که می توانید پروفایل دیگران را هم تگ کنید. This article was generated with GSA Content Generator DEMO!

در پیش خواهید داشت.

شخصا به ورزش های رزمی و هوازی علاقه مند هستم و همیشه تعدادی از پیج های خوب ورزشی ایرانی را دنبال می کنم. با این کار به مشتری های احتمالی نشان می دهید چه افرادی مشتری های شما هستند و این به فروش بیشتر کمک می کند. تعداد هشتگهایی که به کار میبرید را محدود کنید. چگونه هشتگهایی پیدا کنید که بهترین عملکرد را برای برندتان داشته باشد. همانطور که مشاهده کردید، برای رسیدن به درآمد از همه این روشها، نیاز به فالوور بالا خواهید داشت. بنابراین اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید و بخواهید محصولات خود را به خوبی در اینستاگرام معرفی کنید کار بسیار دشواری را برای ورود به اکسپلور در پیش خواهید داشت. بررسی ها نشان می دهد که ۸۰٪ از کاربران حداقل یک برند را در اینستاگرام دنبال می کنند و ۶۰٪ از آنها می گویند که محصولات یا خدمات جدیدی را از طریق اینستاگرام به دست اورده اند.

۴- انواع روشهای جذب و افزایش فالوور را بدانید و از همه آنها استفاده کنید. در مورد اینکه کجاها از آن استفاده نکنید چطور؟ یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. اگر در اینستاگرام میخواهید محصولی را بفروشید حواستان باشد که مشتری را درست راهنمایی کنید. آقای « ادواردو مورالس » در پست جداگانهای در سایت “Mission” این نظر را بیان میکند که اگر شما یک صفحه در حال رشد و جمع کردن فالوئر هستید، حتما در تک تک پستهای خود، از 30 عدد هشتگ استفاده کنید و نگران شدوبن (ShadowBan) نباشید ! در این مطلب که به درخواست کاربران وب سایت همیار وب تهیه شده است سعی کردم لیستی از هشتگ های مهم اینستاگرام که طرفداران زیادی دارد را برای شما قرار دهم. یعنی اینکه پست شما در صفحه اکسپلور به کاربران نمایش داده شود. امروزه، کمپینهای مختلف تبلیغاتی یا معرفی یک محصول جدید از طریق هشتگها به سرتاسر اینستاگرام نفوذ میکنند و به یک پلک برهم زدن، از این صفحه گوشی به صفحه گوشی نفر بعدی میرسیدند و برندها، صاحبان ایده یا تولیدکنندگان، در کوتاهترین زمان مشتریان خود را از آخرین تحولات و اتفاقات باخبر میکنند.

در مقاله « راهنمای کامل هشتگهای اینستاگرامی در سال 2019 » در سایت “HubSpot“ منتشر شد، مشخص شده که اگر پستهای اینستاگرامی شما حداقل یک هشتگ داشته باشد، به طور متوسط 12.6% اینگیجمنت یا مشارکت بیشتری در میان کاربران ایجاد میکنند و احتمال دارد که افراد بیشتری پست شما را ببینند ! اما خانم « لوییس مایرز » متخصص بازاریابی دیجیتال و “Visual Marketing”، در مقالهای در سایت شخصی خود به سوال « چه تعداد هشتگ برای یک پست اینستاگرامی » با آمار و جدول پاسخ میدهد. هر چقدر پستهای بیشتری از رقیبانتان را لایک و سیو کنید؛ اینستاگرام هم پیجهای بیشتری از این دست به شما نشان میدهد. تحقیقات نشان میدهد مارکهایی که حداقل یک هشتگ در هر پست استفاده میکنند حدود 12.6 درصد مشارکت بیشتری از مخاطبان خود دریافت میکنند. لایو سبب تحکیم ارتباط شما با مخاطبان شده و این همان هدف اصلی شما در اینستاگرام مارکتینگ است. هدف اصلی بایو معرفی پیج برای کسانی است که برای اولینبار با شما آشنا میشوند.