آموزش اصول جمع کردن فالوور و محبوبیت در “اینستاگرام”

شما یک بار ربات را تنظیم و روشن می کنید، در ادامه خودش 24 ساعته طبق تنظیمات شما به افزایش فالوور می پردازد. آیا دستورات آشپزی من را می خرند؟ پست های خود را به ربات بدهید و برایش مشخص کنید در چه روز و چه ساعتی پست منتشر شود. پس باید همیشه در پست ها و استوری های اینستاگرام تان همیشه از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا پیج شما بسیار سریع تر به کاربران علاقه مند نمایش داده شود. با توجه به ماهیت شبکه اجتماعی اینستاگرام و هشتگ محور بودن آن، اولین و بهترین راه برای بهبود و بهینهسازی پیجتان استفاده از هشتگهای بسیار خوب و پرطرفدار است تا اینستاگرام پیج شما را طبق همان هشتگ ها و کلمات کلیدی به کاربران علاقه مند به حوزه کاری شما نمایش دهد و همین باعث جذب کاربران زیاد و مرتبط در اینستاگرام شود. به همین خاطر باز هم برمیگردیم به استفاده از روشهای طبیعی که پیج شما را به مرور زمان تبدیل به یک پیج پرطرفدار و عالی کند. اینستاگرام شبکه اجتماعی است که کاملا بر اساس هشتگها ساخته شده است و در واقع هشتگها نقاط اتصال همه کاربران در این شبکه اجتماعی پرطرفدار هستند.

۱۱ روش افزایش فالوور اینستاگرام واقعی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد کاملا رایگان است و شما میتوانید به جای خرید فالوور فیک به صورت کاملا رایگان خودتان به صورت طبیعی کاری کنید که پیجتان بزرگ و بزرگتر شود. 1. برای خرید فالوور اینستاگرام مطمعن ابتدا باید وارد صفحه خرید فالوور شوید. ۲ دلیل بالا آنقدر قوی و محکم است که با فکر کردن به آنها میتوانید قانع شوید که روز به روز تلاش کنید تا فالوورهایتان مدام افزایش پیدا کند و در نتیجه آن رسانه و صفحه شما بزرگ و بزرگتر شود. ایران سوشال: افزایش فالوور واقعی همواره دغدغه مهم مدیران پیج های اینستاگرام است و کسب و کارهای فعال در این شبکه اجتماعی ابتدا به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام رایگان و سپس تبلیغات پربازده با کمترین هزینه ممکن هستند. از این رو دانیستا با یک ایده جذاب و کارآمد به کمک شما آمده تا برای صفحه اینستاگرامی خود فالوور کاملا واقعی، رایگان و از همه مهم تر ماندگار بدست بیاورید. کاربران ما کاملا ایرانی هستند و روش مناسبی برای ترویج پست شما به حساب می آید. بله درست متوجه شدید؛ یکسری از سیستمها و رباتهایی هم وجود دارند که واقعا برای شما فالوورهای کاملا واقعی، ایرانی و همینطور بسیار مرتبط با کسب و کارتان جذب میکنند.

شما میتوانید تنها با انجام یکسری کار روتین و تولید محتوای با کیفیت، نو و خلاقانه به همین درآمدها برسید و به هیچ وجه استعداد خاصی نیاز نیست و فقط باید یکسری مهارت را به صورت پیوسته و مداوم انجام دهید تا کم کم پیجتان به یک پیج پربار و عالی البته با محتوای ناب تبدیل شود. می گذارید، نشان نخواهد داد و کم کم هم پست هایتان را نه تنها در هشتگ ها بلکه به فالوورهایتان هم دیگر نمایش نمی دهد و در واقع پیج شما دیگر به درد فعالیت نمی خورد مگر اینکه مجددا به صورت طبیعی فعالیت کنید و اینستاگرام پیج شما را به حالت اولیه بازگرداند. برای تبدیل اکانت خود به Private به قسمت پروفایل خود بروید ، روی نماد سه نقطه ضربه بزنید تا تنظیمات اکانت نمایش داده شود و پس از آن گزینه Private Account را فعال کنید. » در گوگل جستجو کرده بود و به خاطر وجود یک مقاله مشابه با این عبارت گوگل سایت کارفرما ما را به این کاربر نمایش داده بود و او هم به سایت کارفرما مراجعه کرد. یکی از مشتریان ما که در صنعت طراحی دکوراسیون فعالیت می کردند، پروژه سئو سایتشان را به گروه بیلینک سپرده بود و در همان پروژه بعد از انجام تحقیقات مختلف درباره کلمات کلیدی محبوب و مرتبط با طراحی دکوراسیون، به عبارت بسیار جالبی برخورد کردیم که یکی از کاربران آن را در گوگل جستجو کرده بود و در نهایت به سایت مشتری ما رسیده بود. This data was generated by GSA Content Generator DEMO.

شما با ورود به سایت گوگل و جستجو کلمه کلیدی اصلی تان می توانید میزان محبوبیت آن را متوجه شوید و همینطور می توانید طبق تصویر پایین در دو بخش مختلف هم در صفحه اول گوگل و هم در انتهای صفحه جستجو گوگل، پیشنهادات مرتبط و محبوب گوگل را هم مشاهده نمایید و آن ها را نیز یادداشت کنید. مثلا درباره موضوعات مختلف از آنها سوال بپرسید. این رباتها به این صورت کار میکنند که شما برایشان اهدافی را ایجاد میکنید مثلا یکسری از پیجهای رقیب و یا همکار در اینستاگرام را پیدا میکنید و آنها را در ربات ثبت میکنید؛ سپس ربات به صورت خودکار فالوورهای این پیجها را فالو میکند و منتظر میماند تا افرادی که فالو کرده است، شما را فالو کنند. برای اینکه بتوانید تحقیق کنید که هشتگ ها کیفیت و محبوبیت دارد یا نه می توانید با کلیک روی هر هشتگ ببینید که چند پست تا آن زمان با این هشتگ منتشره شده است و همینطور جدیدا با امکان جدید اینستاگرام می توانید ببینید که چند نفر این هشتگ را فالو کرده اند. پس از آن، بر روی تصویر آن هشتگ کلیک کنید، کاربر ارسال کننده آن را دنبال کنید و سپس ۳ پست اخیر او را لایک کنید.