آموزش بازاریابی در اینستاگرام(۰ تا ۹۹ بازاریابی اینستا) – آموزش دیجیتال مارکتینگ

سعی کنید پیج هایی را که محتوای آن ها به پیج خودتان نزدیک است را پیدا و فالو کنید. همیشه آن چیزی که متفاوت است در جلب توجه موفق تر است پس سعی کنید در تولید محتوا خلاقانه عمل کنید چرا که محصول تکراری برای شما فالوور چندانی جذب نمی کند. به طور مثال فرض کنید شخصی یک آنلاین شاپ فروش لباس را فالو می کند ولی لباس مورد نظرش را پیدا نمی کند، حالا اگر شما هم به عنوان یک آنلاین شاپ لباس با این پیج در ارتباط باشید احتمال اینکه پیج شما در اینستاگرام به این فالوور پیشنهاد (suggest) شود بالاتر می رود. پست ها و استوری های مناسبتی می توانند برای مخاطبان شما احساس خوبی را به وجود بیاونرد، علاوه بر این در هر مناسبتی احتمال اینکه این گونه پست ها ترند شوند خیلی بیشتر است. اما اگر سرمایه ای برای تبلیغ ندارید علاوه بر روش تبادل می توانید با کامنت گذاشتن زیر پیج هایی که فکر می کنید مخاطبانش کامنت های دیگران را می خوانند و ممکن است پیج شما برای آن ها جذاب باشد تبلیغاتتان را انجام دهید. مدت زیادی نیست که شبکه اجتماعی اینستاگرام بین کاربران اینترنت جهان محبوب شده است.

افزایش فالوور

اولین توصیه ما به افرادی که قصد افزایش فالوور اینستاگرام با عکس را دارند این است که فالوور اینستاگرام بینهایت میتواند اینستاگرام را نسبت به فعالیتهای آنها در این شبکه اجتماعی مشکوک کند؛ بنابراین اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام با تخفیف را دارند بهتر است در چند مرحله فالوور بخرند. آخرین راه کار پیشنهادی ما به شما این است که روی پست های خود حتما لوگو و آیدی خودتان را بزنید. روش افزایش ویو پست در اینستاگرام موضوعی است که همواره باید کسانی که در این شبکه اجتماعی پرمخاطب فعالیت می کنند به آن توجه داشته باشند. پس اگر برای این مسابقه جوایز ارزنده ای را در نظر بگیرید با ایجاد حس رقابت میان شرکت کنندگان باعث می شوید که آن ها با جمع آوری رای شما را در جذب فالوور واقعی یاری رسانی کنند. و اینکه پشت سرهم و زیاد پست یا استوری گذاشتن مخاطب شما را خسته می کند و در بعضی موارد باعث می شود که مخاطب دنبال کردن پست های شما را کنار بگذارد. این برنامه ایده هایی درباره ی عکس های جدید و به اشتراک گذاشتن آن ها و مدیریت دیگران و تعامل با بینندگان تان و افزایش فالوورهایتان به شما می دهد. اما در پیج هایی که فالوورهای زیادی دارند، این کار دقیقا مانند جدا کردن سوزن از کاهدان است!

کافی است برروی “Edit Tags” کلیک کرده و تمام تگ هایی که میخواهید حذف شوند را انتخاب کنید، ممکن است نیاز به تایید داشته باشد که با تایید شما، این تصاویر تگ شده از پروفایلتان پاک میشوند. با قسمت میزان فعالیت شما (Your Activity)، میتوانید میانگین زمانی که روزانه در اینستاگرام میگذرانید، ببینید. برای افزایش فالوور اینستاگرام بهتر است رابطه خوبی با هشتگ ها داشته باشید. حتی با آن ها ارتباط برقرار کنید. با استفاده از رنگ های مختلف، استوری های خلاقانه، به روز بودن محتوا و … اگر پستتان در پیج های دیگر یا اکسپلور دیده شود مخاطبان با استفاده از لوگو و آیدی روی پست می توانند منبع منتشر کننده را پیدا کنند. از آنجایی که هنوز ویزگی swipe up برای شما فعال نشده است، میتوانید از برچسب یا tag استفاده کنید و به مخاطبان بگویید بر روی آن کلیک کنند تا مستقیما به پست شما هدایت شوند.

قطعا تبلیغات در خود اینستاگرام می باشد.

که قبل از خرید این مجموعه به شما گفته شده که در این مجموعه روش اصلی و اصولی آموزش داده میشود که همان دو سایت طلایی می باشد. در اینستاگرام قابلیتی به عنوان بیوگرافی برای هر دو نوع صفحه شخصی و تجاری وجود دارد که با این قابلیت قارد هستید تا یک بند برای معرفی یا هدف تجارت خود توضیح دهید. و شما آن ها را منتشر کنید و اجازه دهید که میان شرکت کنندگان توسط مخاطبان دیگر رای گیری شود. کنار آن قرار گرفته است لمس کنید تا به صفحهی دوربین منتقل شوید. شاید تا الان هم از این روش استفاده کرده باشید و بازدهی بالا و سریع آن را دیده باشید، ربات اینستاگرام این کار را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد. این روش شاید مخاطبان زیادی را جذب نکند اما با این حال در جذب فالوور واقعی بی تاثیر نیست. در این بخش از دوره آموزش اینستاگرام یکی از راه های دیگر افزایش فالوور اینستگرام قطعا تبلیغات در خود اینستاگرام می باشد. آموزش اینستاگرام برای کسب و کار به یکی از مهم ترین ها و استفاده از شبکه های اجتماعی به گوشه ای از زندگی دیجیتالی ما تبدیل شده که نمیتونیم ازشون دور بشیم. Post was created with the help of GSA Content Generator DEMO.