آموزش راه های کسب درآمد از پیج اینستاگرام با ویدیو و فیلم

شاید یکی دو سال قبل، عبور از صفحه فید و رسیدن به اکسپلور کار آسانی بود چون نمایش پستها در فید، طبق زمانبندی انجام میشد؛ یعنی اگر شما ساعت 12 ظهر پستی را منتشر میکردید، پست شما در همین ساعت به فید کاربران میرسید و کاربرانی که پس از این ساعت که به اینستاگرام خود مراجعه میکردند، پستهایی را مشاهده میکردند که بعد از پست شما منتشر شده بود؛ اما پس از مدتی الگوریتم اینستاگرام انتشار پست در این قسمت را نیز با تغییرات اساسی روبرو کرد. 1. محتوای خودتان را به طور معمول و متداول منتشر کنید، اما هشتگ ها را در قسمت کپشن وارد نکنید. عجله نکنید به زودی متوجه میشوید. این را فراموش نکنید که تا فالوور های بالایی نداشته باشید، کسی شما را دنبال نخواهد کرد. همچنین مقدار بسیار کمی از کاربران اقدام به گذاشتن نظر خود میکنند که همین موضوع هم تعداد کم نظر را در زیر پستها، عکسها و ویدئوهای شما توجیه میکند. آیا اینستاگرام برای ارزیابی پستها، از الگوریتم خاصی استفاده میکند؟ This post has been generated by GSA Content Generator Demoversion.

اینستاگرام چیست

آیا میدانید مخاطبان شما دوست دارند چه ویدئوهایی را ببینند؟ فقط مفهوم مناسب را انتخاب کنید ، عکس های مناسبی را تهیه کنید، آنها را ویرایش کنید و عکس ها را یک به یک در جدول زمانی مشخص در صفحه اینستاگرامی خود ارسال کنید تا یک بنر جذاب اینستاگرامی برای مخاطبان خود ایجاد کرده باشید. اما باید بگویم که کوین سیستروم و مایک کریگر با گذشت مدتی کوتاه دریافتند که آپلود کردن عکس برای مردم بسیار جذاب است و ایده راه اندازی اینستاگرام شکل گرفت . زمانی که کاربر شما دائماً به دنبال محتوای اموزشی ، تعلیمی و غیره باشد، احتمالاً محتوای شما در مورد اب و هوا برای او جذاب نیست و الگوریتم جدید اینستاگرام اولویتی برای نشان دادن آن به این کاربر قائل نمیشود. اینستاگرام برای هر کاربر پستهایی را به نمایش در میآورد که به علاقه او نزدیک باشد. بهطور مثال اگر در یکروز با انتشار یک پست اموزشی، تعدادی کاربر را به پیج خود جذب کردهاید، اما از روز بعد پستهای غیر مرتبط منتشر میکنید، قطعا نباید امید به نمایش پستهایتان در فید این کاربرها را باشید. This has been created with GSA Content Generator DEMO!

قطعا با زیر و بم اینستاگرام آشنایی دارید و وفت زیادی را در صفحه اکسپلور و فید گذراندهاید. طبق این تغییرات، دیگر زمان تعیینکننده این نبود که پست شما در ابتدا یا انتها فید کاربر باشد، بلکه رفتار خود کاربران جایگاه پست شما را تعیین میکرد؛ یعنی ممکن بود پستی از پیج شما که 3 ساعت پیش منتشر شده، در اواخر صفحه فید کاربران به نمایش درآید و در نتیجه تعداد بسیاری از دنبال کنندگان شما (follower)، پستهایتان را مشاهده نکنند. اینستاگرام بر چه اساس تعیین میکند که چه پستهایی در این صفحات قرار بگیرند و چه الگوریتم هایی دارد؟ بر اساس الگوریتم اینستاگرام، پست شما در ابتدا به 10 درصد از دنبالکنندگان یا followerهای شما در صفحه فید نمایش داده میشود؛ در صورتی که تعامل و رفتار این کاربران (لایک، کامنت، ویو و…) نسبت به آن مناسب بود، پست برای دیگر دنبالکنندگان شما نیز نمایش داده میشود. صفحه فید (FEED POST یا خانه) همان صفحهای است که در آن پست فالورهای شما برایتان نمایش داده میشود و صفحه اکسپلور همان صفحه سرچ اینستاگرام است که با آیکون ذرهبین شناخته میشود. علاوه بر این دو مورد، اینستاگرام، ویدئوهای را معمولا قبل از عکسها برای رفتن پست به اکسپلور اینستاگرام انتخاب میکند.

بر اساس عکس هایی که لایک کرده اید. زمانی که شما در فعالیت روزمره اینستاگرامی خود ، با پست و استوری دوستان خود تعامل داشته باشید، برای آنها نظر ارسال کنید،پستهایشان را لایک کنید ، استوری آنها را reply کرده و حتی برای آنها از طریق دایرکت پیام ارسال کنید، اینستاگرام میزان رابطه میان شما را تشخیص داده و به نمایش پست آنها برای شما و بلعکس در فید، اولویت میدهد. همانطور که مشاهده می کنید 658 نفر این پست را در اکسپلور خود مشاهده کرده اند. خیلی از افراد از این ویژگی و مزیت برای هدایت مستقیم کاربران پروفایل و پیج مورد نظر استفاده می کنند. بعد از پیدا کردن پکی از پستهای مورد نظرتان، “View Insights” را بزنید. مثلا هر شب بعد از ساعت ۹ تا قبل از ساعت ۱۱ پست بگذارید. تشخیص اینکه پست منتشرشده شما برای کاربرانتان جذابیت دارد یا خیر، با استفاده از قابلیت و تکنولوژی «تشخیص تصویر اینستاگرام» انجام میشود. این تکنولوژی همانند قابلیت فعال در سرویس «تصاویر گوگل» و «شناخت تصویر یوتیوب» است. برای همین منظور، این شبکه اجتماعی قابلیتی برای ویدئوهای بلند به نام IGTV و نیز قابلیت قرار دادن استوری را اضافه کرد. احتمالا این اتفاق برای شما نیز افتاده است.