آموزش ساخت ربات اینستاگرام برای جذب فالوور واقعی رایگان

هم چنین می توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث ها و نظرات آن ها شرکت کنید. این فالوورهای فیک نه تنها پستهای شما را نمیبینند بلکه هیچ تعاملی هم با صفحهتان ندارند. ما میخواهیم در این اینجا به شما بگوییم که این استراتژی دیگر مؤثر نیست؛ چراکه نهتنها این تعداد هشتگ باعث افزایش follower در اینستاگرام نمیشود، بلکه میتواند شما را ناامید کند یا حتی کاری کند که اسپم به نظر برسید؛ بنابراین به دلیل افزایش فالوور اینستاگرام به هر قیمتی اعتبارتان در این برنامه را از بین نبرید. و در مسیر راه به تمامی حضار در پیست رالی و تمامی تماشاگران آنلاین و آفلاین تلویزیون و برنامه های اینترنتی اثبات کند که برندی موفق است. اگر حوصله جمع آوری امتیاز را ندارید و شما را خسته می کند می توانید از برنامه ی ماکرو استفاده کنید این برنامه به شما کمک می کند بدون نیاز به شما یک کار را پشت سرهم انجام دهد می توانید این برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که خودش عملیات فالوور را انجام دهد و به امتیاز های شما اضافه کند .

افزایش فالوور

تقریبا در تمامی کمپین های افزایش فالوور اینستاگرام که در ایران برگزار میشود روش کار یکسان است به صورتی که ابتدا تعدادی اسپانسر (یا تبلیغ دهنده) به مسابقه میپیوندند سپس برگزارکنندهها اقدام به تبلیغات کرده و از کاربران میخواهند تا پیج اسپانسرها را فالوو کنند تا در مسابقه بزرگ (که بسیاری از مواقع کذب است و صحت ندارد) شرکت داده شوند. سپس نوع پخش تبلیغات بسته به سلیقه و درخواست شما در صفحه اکسپلور، استوری یا هردو نمایش داده میشود. بیوگرافی همانند الماسی درخشان صفحه شما را زیبا می کند یا بالعکس باعث عدم جذب مخاطب برای شما خواهد شد. ربات اینستاگرام در ابتدا با این رویکرد وارد دنیای تجارت الکترونیک شد و همین امر باعث شد تا اینستاگرام هم نسبت به آن واکنش تند و نامناسبی داشته باشد و به مقابله با این ربات ها پرداخت. علاوه بر عکس، اسم پیجتان را هم باید درست انتخاب کنید بهطوری که افراد وقتی آن را میبینند، کامل متوجه آن شوند و همچنین در خاطرشان بمانید. This post has been written by GSA Content Generator Demoversion!

آموزش اینستاگرام

فقط یک نکته احتیاطآمیز در اینجا وجود دارد؛ آن هم این است که درخواستهای فالو را بهصورت عمده ارسال نکنید. در روش دوم افزایش فالوور اینستا، اضافه کردن زیبایی بصری باید مد نظر گیرد. افراد درصورت فالو کردن این پیج هاقرار است در قرعه کشی شرکت کنند . پس محتواهای شما در درجه اول باید بتوانند حسی در مخاطب ایجاد کنند. در بالای صفحه تعداد کاربرانی که در حال تماشای این لایو ویدیو هستند، نمایش داده خواهد شد. فالوینگ یک صفحه اینستاگرام که رشد خوبی داشته و فالوور زیادی دارد، نباید زیاد باشد. شاید جالب باشد، اما بسیاری از برندها به صورت کامل فراموش کردهاند که بایستی در رابطه با کسب وکار خود توضیح دهند، آنها فقط یک لینک به صفحه وب سایت خود در بیو پیج اینستاگرام خود درج کردهاند و انتظار دارند افراد بدون هیچ گونه شناختی روی لینک نیز کلیک نمایند. با توجه به اینکه در کمپین های کوچک اغلب بازدهی بالایی مشاهده نمیگردد، جوایز اعلام شده نیز به شخصی داده نمیشود و نتیجتا کاربران شرکت کننده را ناراحت و عصبانی خواهد کرد. با توجه به اینکه وقتی تبلیغ انجام میشود هیچ اسمی از اسپانسرها برده نمیشود و صرفا کمپین با این عنوان که “به این کمپین بپیوندید تا در قرعه کشی شرکت داده شوید” و موارد مشابه، انجام میشود؛ مخاطب وارد شده به پیج اسپانسر بدون توجه به محصول یا خدمات ارائه شده توسط او، جذب پیجش میشود و در واقع اسپانسر کاربران غیر هدف را جذب پیج خود کرده است.

اما در واقع شرکت هایی که این کمپین ها را اجرا میکنند به رویای خود میرسند و پیج هایی که در این کمپین ها شرکت میکنند چیزی جز شکست در انتطارشان نیست. در واقع عددی فالوور پیج اینستاگرام شما به نوعی فریب دهنده است و باعث می شود که کانون توجه قرار بگیرید. البته با توجه به اینکه این کمپین ها جدیدا درحال رونق گرفتن هستند،ممکن است اینستاگرام به زودی روشی برای جلوگیری از افزایش فالوور به این روش را ارائه کند زیرا ماهیت فالوور تعامل داشتن آن از پیج دنبال شونده است نه جایزه و … 4. از روش های رایگان به طور اصولی بهره ببرید تا بتوانید فالوورهای بیشتری جذب کنید : از جمله روش های رایگانی که منجر به تبلیغ شما بین افراد می شود می توان به هشتگ گذاری اصولی ( آموزش هشتگ گذاری در اینستاگرام )، کامنت مارکتینگ، کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی ( اموزش تبلیغ نویسی در اینستاگرام ) و …