آموزش گام به گام و جامع اینستاگرام – مدیران آینده

در صفحه باز شده، شما می توانید توضیحات کوتاهی در قالب “Caption”یا “زیرنویس” برای تصویر خود بنویسید. همیشه آن چیزی که متفاوت است در جلب توجه موفق تر است پس سعی کنید در تولید محتوا خلاقانه عمل کنید چرا که محصول تکراری برای شما فالوور چندانی جذب نمی کند. در این بخش کارهایی که انجام می دهیم دو سود برای ما دارد، یک اینکه به بهتر و بیشتر دیده شدن پست ما کمک می کند و دو اینکه باعث می شود تا پست ما با اصالت شود و اینستاگرام آن را به عنوان یک محتوا ناب و درجه یک بپذیرد. وب سایت هایی بزرگ و کوچکی هستند که با هزینه به صرفه حاضر هستند آدرس پیج اینستاگرام شا به عنوان پاپ آپ در پیج خود قرار بدهند کافی است سرچ کنید تبلیغات پاپ آپ و وب سایت هایی که این نوع تبلیغات را درج می کنند را خواهید یافت. داشتن فالوورهای فیک از کامنتها و لایکها مشخص میشود و اسپانسرها حاضر نیستند تبلیغات خود را بر عهدهی پیجی بگذارند که تعداد فالوور واقعی و فعال کمی دارد. اگر در استوری، کپشن یا کامنت آیدی پیجی را بنویسیم منشن کردن نام دارد اما اگر مستقیم روی پست آیدی پیجی را بزنیم تگ (tag) نام میگیرد. This article was created by GSA Content Generator Demoversion!

چه ساعتی در اینستاگرام پست بگذاریم؟

بنابراین سعی کنید داخل هر پست حتما خودتان در کپشن و کامنت و روی پست دیگران را تگ کنید. البته این را هم بدانید که علاقه مندیهای کسانی که آن ها را فالو کردید(following) هم داخل اکسپلور شما هم هستند. معمولاً کپشن باید بین سه تا پنج پاراگراف باشد و حتماً داخل آن هشتگ و منشن هم استفاده شود. به طور مثال شما در پستتان از یک فردی صحبت میکنید مثلاً یک فرد سلبریتی، در این شرایط بهترین کاری که می توانید بکنید تا اعتبار بیشتری به پستتان بدهید این است که آن فرد را در کپشن منشن کنید مثلاً @mehranmodiri .این فقط یک مثال وگرنه آن پیج یا آن فرد هر چیز دیگری می تواند باشد. این دوره برا چه کسانی خوبه؟ چه ساعتی در اینستاگرام پست بگذاریم؟ آن ساعتی که بیشترین میزان فعالیتی فالورهای شما است، بهترین زمان انتشار پست برای پیج شما می باشد. سپس به انتها صفحه رفته و می توانید ساعاتی را که فالورهای شما بیشترین فعالیت را دارند ببینید.

آموزش اینستاگرام

اما اگر بخواهیم بازاریابی را در نرم افزار اینستاگرام بیان کنیم، بیشترین چیزی که باید بدانید مخاطب شناسی است. اینستاگرام هیچ محدودیتی را برای پست در نظر نگرفته است، نه روزانه و نه در کل؛ اما نکته این است که کسانی که میخواهند پیجشان رشد خوبی داشته باشد ، باید حداقل روزی یک پست را انتشار دهند. همکاری با یک شرکت غیرانتفاعی نشان میدهد که نام تجاری شما فراتر از کسب درآمد است، هدف آن چیزی بزرگتر از پول است و برای جامعه اهمیت دارد. همه این ها نکاتی بود برای انتشار یک پست اینستاگرامی معمولی ولی با استاندارد بالا بود. حالا قصد داریم در جستار پیش رو برای فعالان جدید این سرویس راه و ترفندهای بالا بردن فالوور کلاب هاوس را آموزش دهیم. در آخر نوار انتخاب افکتها نیز یک امکان جدید Manage اضافه شده که به کاربر اجازه میدهد باتوجه به سلیقهاش در استفاده از افکتها، ترتیب نمایش آنها را تغییر دهد یا هرکدام را که نمیپسندد پنهان نماید. مثلاً یک پیج فروش لباس زنانه با یک پیج فروش لوازم خانه از نظر رقابت هیچ آسیبی به یکدیگر نمیزنند اما همکاری آنها میتواند باعث اشتراک مخاطب ها شود و به افزایش فروش همدیگه کمک کنند. شاید باورش برایتان سخت باشد اما تا همین جا ما چندین راه برای گرفتن بازدید بیشتر را با هم بررسی کرده ایم. This article has been created with the help of GSA Content Generator Demoversion.

افزایش فالوور

مانند هشتگ گذاری، سرصفحه جذاب، محتوای ناب، بهترین ساعت انتشار پست و در ادامه همین مقاله استوری کردن پست اینستاگرام؛ با همین چند ترفندی که تا به الآن یاد گرفته ایم می توانیم پستمان را به اکسپلور ببریم به شرط آنکه آن ها را رعایت کنیم. اما اکنون در چند قدمی یاد گرفتن بهترین زمان انتشار پست هستیم. تعداد مجاز استفاده از هشتگ 30 عدد می باشد اما شما سعی کنید که بیشتر از 10 تا 15 عدد از هشتگ استفاده نکنید؛ چون پیج شما در ادامه ممکن است شادوبن شود. به عبارتی دیگر هشتگ به بازدید کننده پست شما توضیح می دهد که هدف و انگیزه شما از گذاشتن این پست چه بوده! چه در تگ و چه در منشن برای طرف مقابل که آن را تگ یا منشن کردید یک پیغامی فرستاده میشود و آن شخص از این کار شما با خبر شده و میتواند به این کار شما عکس العمل نشان دهد.