ابزارهای جستجوی هشتگ » بلاگ دیتاک

یکی دیگر از رازهای ورود به اکسپلور اینستاگرام این است که پستی ایجاد کنید که Save و Share آن بالا باشد. اکانت اینستاگرام آنها چگونه است ؟ اول از همه برای اینکه آمار دقیقی از بازدید (ویو) ویدیو مان داشته باشیم، می بایست پروفایل خود را به Business تغییر دهیم تا قسمت آمار اینستاگرام (Instagram Insights) برای پیج ما فعال شود. سپس می توانیم ببینیم که چه تعداد کاربر فعال از طریق اکسپلور فیلم ما را مشاهده کرده اند. ضمنا در جهت کاهش زمان افزایش بازدید اکسپلورر و کیفیت زیرساختی می توانید با ما در ارتباط باشید. پس از کیفیت ارتباط دریغ نکنید تا مخاطبان هدفتان را به دست آورید. و همینطور ادامه پیدا می کند تا به تمام افراد آنلاین نمایش داده شود. مثلا در ساعت 9 افراد آنلاین بیشتر است، پس در آن زمان پست خود را منتشرکنید که میزان ده درصد از افراد آنلاین طیف بیشتری را در بر بگیرد. مثلا وقتی یک پیج فروشگاهی داشته باشید، و صد تا پست از محصول خود بگذارید، باعث بالا رفتن Save و Share نمی شود.

راز های اینستاگرام

شما وقتی یک عکس در استوری میگذارید برای گذاشتن عکس دوم باید در قسمت Home رفته و روی آیکون دوربین در کنار نوشته اینستاگرام ضربه بزنید و هر بار برای گذاشتن عکس جدید باید این کار را تکرار کنید دلایل دیگری که نمیتوان استوری گذاشت پر شدن حافظه گوشی یا cache گوشی شماست. از هر ترفندی که برای بازاریابی در شبکههای اجتماعی استفاده میکنید، از افزایش بازدید اکسپلور غافل نشوید ! از هر کاری که میتوانید برای افزایش تعامل کاربر با محتوایتان انجام دهید، افزایش بازدید اکسپلورر در نزدیکی شاست ! هرچه کاربران بیشتری جذب کنید و دادهها و الگوهای بیشتری داشته باشید، بهتر و بیشتر میتوانید محتواها را ترکیب کرده و به افراد نشان دهید و شانس بیشتری در جهت افزایش بازدید اکسپلور داشته باشید. شما حتی اگر سایت نداشته باشید باز تا حدی میتوانید از روشهای بازاریابی با اینستاگرام استفاده کنید. معیارهای اینستاگرام در مورد استوریها، لایوها و حتی ریلزهای منتشر شده در این شبکه نیز ارائه میشوند و تمامی اطلاعات مربوط به فعالیتهای صورت گرفته در این رسانه را در اختیارتان قرار میدهند. This was created by GSA Content Generator DEMO.

اینستاگرام چیست

شما با استفاده از این ربات ، می توانید تمامی فالوور های آن پیج را تحت تاثیر خود قرار دهید و پیج خود را در معرض دید آنها قرار دهید. با این اوصاف اگر میبینید که پیجی ۲۵k فالوور دارد، به این معناست که ۲۵ هزار نفر او را فالو کردهاند. پستها مهمترین مطالب و محتوایی هستند که قصد به اشتراکگذاری آنها را دارید. پس بدون هیچ ترسی از نبود مشتری، اگر محصولی دارید و یا خدماتی ارائه می دهید، پیج اینستاگرامی خود را راه اندازی کنید و به فروش محصولات و خدمات خود بپردازید. اگر قصد دارید که تنها آمار و ارقام مرتبط با هر پست را به صورت جداگانه مشاهده کنید، تنها کافیست تا روی پست مورد نظر خود کلیک کنید. البته می توانید هنگام ذخیره یک پست در اینستاگرام با نگه داشتن علامت بوکمارکی آن مستقیما وارد آلبوم مد نظر خود کنید. ادمین های پیج های اینستاگرامی علاوه بر داشتن درآمد بالا، در صورت انجام صحیح کار خود، می توانند باعث رشد کسب و کار مورد نظر نیز باشند. نکته ای که وجود دارد اینست که ممکن است پست شما بدون داشتن تیتر و کاور به اکسپلور راه پیدا کند اما بعد از 50 یا 100 تا، به دلیل کم بودن بیش از حد تیتر آن، به بخش Other برود. Content was generated with the help of GSA Content Generator Demoversion!

درآمد از اینستاگرام

نکته اضافه و مهمی که در این مسیر میخواهم به شما گوشزد کنم این است که مراقب باشید مبادا با تبلیغ های بیش از حد در واقع حرص بیشتر برای پول، اعتماد و وجهه خود را در بین دنبال کننده هایتان از دست دهید. چرا که اگر با این روش های غیرطبیعی به تعداد کاربران خود اضافه کنید، تعداد فالور شما بالا می رود اما نرخ تعامل پیج شما پایین می آید. پستی که آموزشی باشد و به شکل مشاوره باشد و گره گشای مخاطب شما باشد، Save و Share می شود و بدین طریق نرخ تعامل شما نیز بالا می رود. بدین طریق وقتی شما پستی می گذارید همکاران شما با شما تعامل خواهند داشت و تعداد کامنت های شما نیز بالا خواهد رفت. به هیچ وجه نباید فالور خود را از طریق شرکت در کمپین، یا فالو و سپس آنفالو، یا خرید فالور به دست بیاورید. و این امر مستلزم این است که فالور شما از طریق طبیعی مثل هشتگ به دست آمده باشد. اما باید در تعداد استفاده از آنها دقت نمایید تعداد استفاده زیاد از هشتگ ها می تواند برای پیج شما مضر باشد همچنین ممکن است استفاده زیاد سبب ایجاد اکشن بلاک برای شما گردد.