از کپی کاری پرهیز کنید

اگر بتوانید از طریقی یک همکاری طولانی مدت با اینفلوئنسرهای مرتبط به حوزه کاریتان داشته باشید شانس دیده شدن شما در اکسپلور اینستاگرام بیشتر خواهد بود. مورد بعدی، استفاده درست از هشگ در پست منتشر شده، که میتواند تاثیر مثبتی در دیده شدن محتوا داشته باشد. احتمالا شنیده اید که گوگل به دنبال نشان دادن بهترین نتیجه برای کاربرانش می باشد، اینستاگرام نیز مانند گوگل دوست دارد محتواهای با ارزش تر را در اختیار کاربران قرار دهد. قرار دادن هشتگ در اینستاگرام نیز از قواعد مشخصی پیروی میکند. ، قرار دادن آن در پیشنهادات هشتگ، زدن دکمه ی “Suggest” است. با رعایت دو مورد بالا محتوا برای دقایقی در اکسپلور برخی کاربران حاضر میشود. قبلا به جای تب اکسپلور اینستاگرام تب پاپیولار یا محبوب وجود داشت ولی این دو تب فرق زیادی با هم دارند.در پاپیولار اینستاگرام پست های محبوب سراسر فضای اینستاگرام و پست هایی که بیشترین لایک داشتند را نمایش می داد.

نمیتوانند علیه برند مورد استفاده قرار بگیرند.

افراد مشهور و سلبریتی ها همیشه جزو مهم ترین هشتگ ها بودهاند و می توان روی آن ها حساب کرده و موج سواری عظیمی برای جذب فالور، لایک و کامنت داشت. قطعاً تأثیرات نامطلوبی خواهد داشت. قطعاً! اگه بتونین به یک وضعیت تاثیر گذاری دلخواه برسین، میتونین از پروفایل اینستاگرام خودتون برای تبلیغ انواع محصولات از انواع برندها استفاده کنین. برای این کار، کافیست مثلا در استوری یک برند یا کالا ، خدمات و… زیرا هشتگ هایی که در آنها نام برند ذکر نشده است نمیتواند هایجک شود و در این صورت این هشتگ ها نمیتوانند علیه برند مورد استفاده قرار بگیرند. اما با ترفندی که در ادامه ذکر می شود می توانید این کار را انجام دهید. فقط به این نکته توجه کنید که روش هایی که گفته می شوند همه تجربی هستند و نمی توان گفت به صورت قطعی با انجام کارهای زیر به پست های شما به اکسپلور می رود ولی می توانیم این را بگویم که رعایت موارد زیر می تواند به ورود به اکسپلور اینستاگرام کمک کند. در ادامه چند نکته کاربردی را به شما می گویم تا بتوانید کم کم تغییرات لازم را روی پیج خود ایجاد کنید. کم کم اینستاگرام الگو های فعالیت کاربران کشف می کند و از آن به بعد محتوا ها را بر اساس آن الگو انتخاب می کند.همچنین اینستاگرام سعی کرد صفحات مشابه و چگونگی کارکرد آنها را بررسی کند و فرض را بر نتایج مورد بررسی خود اعمال کند.

درآمد از اینستاگرام

محتوایی که نشان می دهد بر اساس پست هایی است که کاربر قبلا با آنها درگیر شده است. لازم است بدانید که برای ساخت هشتگ تنها کافیست تا عبارت هشت را بنویسید و سپس در مقابل آن کلمه موردنظر خود را تایپ کنید به همین سادگی شما موفق به ساخت یک هشتگ شدهاید. در این صورت یک شخص مورداعتماد و حرفهای این کار را انجام میدهد. در چرخه گردش اینستاگرام به ویژه در قسمت اکسپلور رقابت زیادی موج میزند و باوجود انجام همه ترفندها باز هم باید تمام جوانب را برای رسیدن به موفقیت بسنجید. اگر تاکنون اکانتهای مرتبط با صنعت خود و مخاطب هدفتان را دنبال کرده باشید، احتمالاً میدانید باید چه نوع محتوایی تولید کنید تا در بخش اکسپلور اینستاگرام حضور داشته باشید. اگر کلیک بالایی بگیرد با احتمال بالایی در اکسپلور خواهد ماند. مشکل این روش این بود که افراد معروفی مثل کریس رونالدو همیشه در صدر بودند و از این طریق لایک بیشتری می گرفتند و هیچ وقت پایین نمی آمدند.برای رفع این مشکل اینستاگرام راهکاری به نام اکسپلور را معرفی کرد و بر خلاف پاپیولار محتواهایی را نمایش می دهد که طبق علاقه ی کاربران هستند. در ادامه شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنم.

راز های اینستاگرام

آمارها نشان میدهد که محتواهایی که از هشتگهای مرتبط استفاده کردهاند، شانس بیشتری جهت قرار گرفتن در صفحه نخست اکسپلور اینستاگرام دارند. اگر لیستی از هشتگ ها آماده کرده اید و برای همه ی پست هایتان از آن ها استفاده می کنید؛دست از این کار بکشید و برای هر پست،هشتگ مرتبط با آن را استفاده کنید.این یک دستورالعمل است از طرف انجمن اینستاگرام که “ارسال نظرات یا مطالب تکراری”مجاز نمی باشد. یا مثلا اگر شما یک خانم خانه دار هستید و اکثرا پست های دستور پخت غذا و مدل لباس را نگاه می کنید،اکسپلور اینستا شما پر می شود از ویدیو های مربوط به غذا و لباس. اینستاگرام تمامی فعالیت ها و اقداماتی که کاربران در مورد یک محتوا، انجام میدهند مانند لایک و کامنت، سیو، فوروارد و یا اقداماتی نظیر اشتراک گذاری در استوری را بررسی میکند. پس هرقدر لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک گذاری بیشتر انجام گیرد، محتوا محتوای بهتری تلقی میشود. در واقع درجه بندی و ارزش محتوا با توجه به میزان تعاملی که کاربران با محتوا داشته اند مشخص میشود. اینکه بخواهید تنها اطلاعاتی از مشخصات فنی محصول صحبت کنید، یا بگویید قیمت آن چقدر است و در نهایت هم 30 هشتگ به آن اضافه کنید، برای افراد هیچ جذابیتی ندارد. This data has been written with GSA Content Generator DEMO!