افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۷ راهکار کلیدی

با این حال زمانبندی یک عامل بسیار مهم است، چراکه یکی از سیگنالهایی است که الگوریتم آن را مد نظر قرار میدهد. از برنامه ی Latergame برای زمانبندی پست های اینستاگرام خود استفاده کنید. در پروفایل اینستاگرام خود لینکی را به اشتراک بگذارید و به فالوورهای اجتماعی موجودتان یک دلیل بدهید تا اکانت اینستاگرام شما را چک کنند ( همانند کد کوپن منحصر به فرد اینستاگرام). زمانیکه شما یک کاربر در اینستاگرام فالو میکنید، ممکن است که آنها فید شما را مشاهده کنند. شما ممکن است کمک مالی به سازمان (پول یا هر نوع کمک) را در نظر بگیرید. طبق گزارش اینستاگرام تب اکسپلور جایی است که شما میتوانید عکسها و ویدیوهایی که ممکن است از اکانتهایی که هنوز فالو نکردهاید و بپسندید در آن پیدا کنید. اکانتهای ویژه در اینستاگرام اکانتهایی هستند که محتوای کاربران را براساس هشتگ یا تگینگ دوباره به اشتراک میگذارند. مردم به یک دلیل برندهای تجاری را در اینستاگرام دنبال می کنند، آنها آنچه را که شما ارسال میکنید یا به طور کلی شرکت شما را دوست دارند. بدین صورت آنها زمانیکه شما این کار را بکنید اعلانی دریافت میکنند. استفاده از یک کادر مشخص، رنگ بندی مشخص و یا تصاویر موزاییکی می تواند در نگاه اول مخاطب شما را جذب کند. This article has been created by GSA Content Generator Demoversion!

آموزش اینستاگرام

در آخر ، هرگز فراموش نکنید که خریداران فالوور قوانین اینستاگرام را نقض کرده اند ، بنابراین همیشه این خطر وجود دارد که اینستاگرام حساب آن ها را بطور کامل معلق کند. داستان سرایی کمک می کند تا ارتباط احساسی با برند و محصولات شما ایجاد شود، عکس هایی که داستان های فریبنده و اسرار آمیز دارد بیشتر به اشتراک گذاشته می شود. این به شما کمک میکند اکانت اینستاگرام شما به شبکه بزرگتری از افراد نمایش داده شود. اگر این کار را بکنید هر کسی که استوری آنها را مشاهده کرد نام کاربری شما را نیز میبیند و روی اکانت شما کلیک میکند. این تضمین میکند افرادی که هم اکنون با برند شما به صورت آنلاین در ارتباطاند میتوانند شما را در رسانه اجتماعی بیابند. این یک راه آسان است تا افراد بتوانند محتوای شما را در اینستاگرام پیدا کنند. هشتگها، پستها و استوریهای شما را برای افرادی که به دنبال محتوای مربوط به برند صنعتی یا محصولات شما هستند قابل کشف میسازد. همانطور که گفتیم زمانیکه کاربران با پستهای شما تعامل برقرار میکنند این فعالیت برای فالوورهایشان قابل مشاهده است. به بیانی دیگر شما باید کاری کنید که پروفایل اینستاگرام شما به سادگی قابل کشف باشد. شما باید همانطور که تحقیق برای هشتگ خودتان انجام میدهید آنها را نیز کشف کنید.

افزایش فالوور

بعضی از این اکانتها دارای فالووینگهای زیادی هستند و اینکه آنها پستهای شما را با نظارت شما به اشتراک میگذارند باعث میشود که جریان جدیدی از فالوورها به سمت شما روانه شود. هر چند وقت یک بار سعی کنید فالوورهایتان را تشویق به تگ کردن دوستانشان در کامنتها کنید. کاری کنید که کاربران، زیر پست شما کامنت بگذارند، به دایرکتتان پیام دهند و پست شما را برای بقیه دوستانشان هم ارسال کنند. اگر هم اکنون در دیگر شبکه اجتماعی فالووینگ ایجاد کردهاید کاری کنید که طرفدارانتان از اکانت اینستاگرام شما باخبر شوند. اگر میخواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید کاری کنید که افراد به سادگی شما را پیدا کنند. بنابراین در انتخاب پیج ها حساسیت زیادی به خرج دهید و تنها بالا بودن تعداد فالوورها را مدنظر قرار ندهید زیرا اگر بخش زیادی از فالوورهای پیج انتخاب شده برای تبلیغات را فالوورهای فیک تشکیل داده باشند شما عملاً پول و زمان خود را هدر داده اید.

عکسهای خود را در زمانهایی به اشتراک بگذارید که کاربران این شبکههای اجتماعی بیشترین فعالیت را داشته باشند. چطور دنبالگرها یا Follower ها را که نبه دنبال این هستیم که از اینستاگرام خود حذف نماییم؟ متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند. این برای افرادی است که از تبلیغات اینستاگرام استفاده می کنند. تب اکسپلورر چیزی است که شما زمانیکه روی آیکون ذرهبین در پایین اپ اینستاگرام کلیک میکنید مشاهده میکنید. کاربران ابتدا شبکهای از محتوایی که توسط یک الگوریتم انتخاب شده مشاهده میکنند، سپس میتوانند برای اینکه محتوا را دقیقتر مشاهده کنند با استفاده از مجراهای برتری که در بالای صفحه نمایش نشان داده شده است انتخاب انجام دهند. پیکان ها و دایره های به کار رفته در تصاویر زیر همان چیزی است که ما هنگام ساخت اینستاگرام خود انتخاب کرده ایم، اما انتخاب کاملاً به خود شما بستگی دارد.