افزایش فالوور اینستاگرام

فقط یک یا دو نفر حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در این بخش از آموزش اینستاگرام، به مدیریت استوری میپردازیم! با کلیک روی این گزینه، دوستان نزدیک خودتان را از بقیه جدا کنید. با فعال کردن این گزینه، همه فالوورها میتوانند استوری، پست و IGTV شما را در بخش استوری خودشان با بقیه فالووها به اشتراک بگذارند. طبیعی است که این نوع ربات هم نمی توانند خواسته افرادی که به دنبال فروش در اینستاگرام و تجارت واقعی در اینستاگرام هستند را برآورده کند. برای مثال ما تعیین می کنیم که پروفایل هایی رو فالو کند که پیج های رقبای ما را فالو می کنند. آنفالو کردن هم یعنی وقتی دیگر علاقهای به دنبال کردن آن پیج ندارید. با بلاک کردن کاربران در اینستاگرام، آنها دیگر نمیتوانند صفحه شما را ببینند! اکنون با کلیک بر روی سه نقطه گزینهای به نام Remove نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آن، آن کاربر دیگر جزء فالوورهای شما نیست.

حالا اگر تمایل داشتید قبول کنید روی بخش confirm کلیک کنید.

با ورود به این بخش نام کاربری افراد را جستجو کنید و آنها را به لیست Hide خود اضافه کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، استوریها خود به خود در بخش آرشیو ذخیره میشوند. راه اول این است که وارد لیست فالوورهای خود شوید و نام کاربری آن کاربر را جستجو کنید. توجه داشته باشید اگر میخواهید یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید، حتما برای آن سایت طراحی کنید و یک دامنه مشخص به نام کسب و کارتان داشته باشید. ۷. در بخش Personal Information Settings اطلاعات اولیهی زیر را که هنگام ثبت نام نوشتید، میتوانید تغییر دهید. حالا اگر تمایل داشتید قبول کنید روی بخش confirm کلیک کنید. اگر ربات را به صورت دائم فعال نگه داشته و افراد درستی را برای فالو و لایک انتخاب کنید، میتواند فالوور، لایک و کامنت های واقعی (غیر فیک) بسیار زیادی جذب داشته باشید. آیا فالوور هایی که برای پیج مان می خریم واقعی هستند یا فیک؟ کاربران برای شرکت در مسابقه و قرعهکشی جوایز باید در پیج شما عضو شوند و علاوهبر لایک پست، باید تعدادی از دوستان خود را در کامنت تگ کنند. برخی افراد به دنبال خرید لایک و فالوور کاذب هستند که ساده ترین راه می باشد. This was generated with GSA Content Generator Demoversion.

آموزش اینستاگرام

با خرید و افزایش فالوور واقعی که مهم ترین شاخصه ی پیشرفت پیج اینستاگرام یا فروشگاه اینستاگرامی شماست به کاربران خود نمایش تعداد بالای دنبالکنندگان اعتماد بدهید و فروش خود را چندین برابر کنید. کاربران در واقع شما را فالو خواهند کرد و این شانس را دارید که دیده شوید ولی اگر خوب نباشید خیلی سریع تعداد زیادی از آنها شما را آنفالو خواهند کرد پس اگر قصد دارید چنین هزینه سنگینی را پرداخت کنید حتما یک برنامه ریزی عالی برای بحث محتوا خود داشته باشید. همچنین با قرار دادن لینک اینستاگرام تان در قسمت امضای ایمیل های ارسالی می توانید ، پیج اینستاگرام خود را به عنوان یک راه ارتباطی معرفی کنید تا افرادی که کاربر سایت تان هستند ولی هنوز اینستاگرام تان را فالوو نکرده اند را ترغیب به فالوو کردن پیج تان کنید. ولی میتوانید این گزینه یعنی ریپلای کردن را با گزینه Allow Message replies محدود کنید. چند صد هزار اکانت اینستاگرامی وجود دارد که هر کدام از آنها با هدف خاصی راهاندازی شدهاند؛ پیجهای شخصی، آموزشی و فروشگاهی انواعی از این صفحات اینستاگرامی هستند.

بعد هم استوری را با هر اسمی که دوست دارید ذخیره کنید تا در صفحه پروفایلتان بقیه آن را ببینند. برای استوری گذاشتن باید در صفحه اول اینستاگرام خود (صفحه فید) بر روی آیکن دوربین در سمت چپ و بالا که مربوط به استوری است، کلیک کنید. برای دیدن فالو ریکوستها، باید به بخش Activity، یعنی همان آیکونی که به شکل قلب است، بروید. در بخش هایلایتها به راحتی استوریهایی که دوست دارید را با یک عنوان مناسب اضافه کنید تا برای همیشه در صفحه پروفایل شما باقی بماند. همچنین با ضربه زدن بر روی هر کدام از این افراد، به راحتی میتوانید وارد پروفایلشان شوید. و این کار باعث کنجکاوی بیشتر کاربران می شود که افراد زیادی جذب پیج اصلی شما می شوند. بنابراین زمان زیادی را باید صرف کنید. شما باید نتایج را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید. توجه داشته باشید که اگر ویدئوی شما بیشتر از ۱۵ ثانیه شود، اینستاگرام ویدئوی شما را در چندتا استوری جدا از هم منتشر میکند. با گزینه میتوانید استوریهای خود را در گالری ذخیره کنید؛ این گزینه به شما کمک میکند تا تمام استوریهای منتشرشده در گالری شما ذخیره شوند و اگر به آنها نیاز داشتید، به آن دسترسی داشته باشید.