اکسپلور اینستاگرام و رازهای پنهان ورود به اکسپلور

یعنی دوماه از ربات استفاده کنید و سپس یک ماه فعالیت ربات را به طور کامل متوقف کنید و خودتان فعالیت کنیدهمچنین می توانید روزانه ۵ الی ۸ ساعت ربات را متوقف کنید تا اینطور بنظر برسد که فرد مسئول این فعالیت ها، خوابیده است! طبق این پژوهش در این اوقات پستهای کمتری گذاشته میشود و عدهی بیشتری در حال مرور پست ها، لایک کردن و یا گذاشتن کامنت هستند. اگر محصول فیزیکی دارید، از زوایای مختلف آن عکس بگیرید و پست آلبومی درست کنید؛ تا مشتری دید بیشتری نسبت به محصول پیدا کند. این به این معنا است که هر چه از فالوورهای بیشتری بهرهمند باشید میتوانید نسبت به خواستهها و نظرات آنها بهواسطه کامنت ها و لایک هایشان مطلع شوید و با کیفیت پاسخگویی، میزان اثربخشی صفحه اینستاگرام خود را در بهبود کسبوکارتان مشاهده کنید. به عنوان مثال خیلی از چالش های اینستاگرامی جذاب و جدید به کمک این هشتگ ها برند می شن. Content was generated with GSA Content Generator DEMO.

درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام میتواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. قبل از معرفی محصول، فالوورهایتان را کنجکاو کنید! توصیه می کنیم قبل از اقدام به فروش از طریق اینستاگرام، حتما این نکات را بخوانید. این کار بدون شک باعث افزایش تعامل و در نهایت با توجه به الگوریتم اینستاگرام، باعث رشد برندتان خواهد شد. یا اینکه اگر کسب و کار خدماتی دارید، یک ویدئو از سمینار و خودتان آپلود کنید. بعد از مشاهده دوره اگر ایهام وسوالی بود، امکان پرسش و پاسخ هست؟ پلتفرم اینستاگرام، از ابتدا تا الان، ماهیت تصویری داشته و دارد. ابتدا یک صفحه پر مخاطب و با فالوور بالا انتخاب کنید که مخاطبان هدفتان نزدیک به یک دیگر باشد و سپس از آن پیج اینستاگرامی بخواهید تا کسب و کارتان را تبلیغ کند. یا مثلا اگر قهوه میفروشید، فرآیند درست کردن قهوه از ابتدا تا انتها را بهصورت ویدئو در صفحهتان قرار دهید. This data was generated by GSA Content Generator DEMO!

چون نظر آنها به شما کمک میکند، محصولتان را بهبود دهید و ایرادات را برطرف کنید؛ به علاوه اینکه، این حس را به او القا میکنید که برای او ارزش و احترام قائلید؛ بنابراین او نیز متقابلا محصول یا خدمت شما را میخرد. مثلا اینکه، یک توضیح بیوی (bio) مناسب و جذاب برای معرفی خود انتخاب کنید؛ بطوری که مشتری دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشد. سپس آن را در پیجتان آپلود کنید؛ یا اینکه مشتریانتان را در پست یا استوری تگ کنید. یا مثلا یک کسب و کار خدماتی در زمینه آموزش بازاریابی اینترنتی بیمه دارید، باید بهدنبال جذب نمایندگان بیمه باشید. برای اینکه بهشکل تاثیرگذاری در ذهن مخاطبان بمانید و اعتماد آنها را بهدست آورید، باید یک برنامۀ مشخص و مستمر برای انتشار پستهایتان، داشته باشید. کال تو اکشن (call to action)، یعنی مخاطب را برای انجام یک عمل مانند خرید، معرفی به دیگران، دنبال کردن وبسایت یا کانالهای دیگر، ترغیب کنیم. ما چند نمونه از پیجهای داخلی و خارجی را بررسی کرده و پیشنهاداتی برای ایجاد یک کال تو اکشن مناسب و حرفهای برای شما آماده کردهایم.

راز های اینستاگرام

9- کال تو اکشن را فراموش نکنید! اگر حرفی برای گفتن نداشته باشید بهترین تصاویر و محصول را هم داشته باشید نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید. حالا فرض کنید، یک صفحۀ فروش در این شبکه اجتماعی داشته باشید. با اینستاگرام میتوانید محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید و کسب درآمد از اینستاگرام داشته باشید. حتی بعد از مدتی، برای هدفمندتر شدن مخاطبان، میتوانید فیلترهای دیگری مشخص کنید. یک فروشندۀ خوب، برای محصولش (حتی اگر مایوی شنا در خشکی باشد!) تقاضا و مشتری میآورد. گاهی حتی خودمان، در بعضی از صفحات اینستاگرام یا وبسایتها، بدون احساس نیاز، جذب محصول خاصی میشویم و آن را میخریم. پروفایل صفحه اینستاگرام شما، مانند ویترین و دکور مغازه یا فروشگاه شماست. در اینستاگرام، عکسها و ظاهر صفحۀ شما حکم همان ویترین و شیشه مغازه را دارد. «این محصول را کسی نمیخرد، باید بهسراغ محصولی بروم که تقاضای زیادی دارد! در حالی که به جامعه خود بازگردانده می شوید است.