اینستاگرام مارکتینگ را از کجا شروع کنیم؟

برای کسب درآمد از اینستاگرام قدم اول این است که یک موضوع برای پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید. از زمان شروع کار ما همواره ما در تلاش بوده ایم که مشتریان خود را راضی نگه داریم و مشتری مداری را سرلوحه کار خود نماییم و تا به امروز به امید خدا در این راه مشتریان ما از ما رضایت کامل را داشته اند. با آموزش صفر تا صد اینستا همراه شما هستیم تا بتوانیم با کمک تجربیاتی که بدست آورده ایم بستری را برای شما عزیزان فراهم کنیم تا بتوانید به درآمد برسید. تنها دلیلی که برندها میخواهند پول خود را به شما بدهند، میزان تاثیرگذاری شما روی مخاطبان هدف آنهاست. مقدار درآمدی که از پیج خود کسب خواهید نمود وابستگی زیادی به تعداد فالوورهای شما دارد. به همین دلیل آموزش آنلاین به بزرگترین رقیب مدارس تبدیل شده است. به همین دلیل اگر اسپانسر مسابقه شوید مطمئن باشید تعداد فالوورهای زیادی را می توانید جذب کنید. شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ لاوان با گروه صنعتی گلرنگ به عنوان اسپانسر این مجموعه وارد مذاکره شده و درنهایت تبلیغات دیجیتال این سریال در رسانههای دیجیتال را بر عهده گرفت. This content was done by GSA Content Generator Demoversion!

در دیگر پیج های فعال، کسب و کار خود را معرفی کنید.

علاوه بر این چند روش رایجی که گفته شد، شما می توانید با خلاقیت خود راه های دیگری را نیز بیابید. نکاتی که در بالا گفته شد ، راهکارهایی برای جذب افراد است. اگر اهداف خود را به صورت دقیق تعیین کرده اید و مخاطبانتان را شناسایی نموده اید، در این مرحله لازم است نسبت به ایجاد پیج و افزایش تعداد فالوورها اقدام نمایید. در دیگر پیج های فعال، کسب و کار خود را معرفی کنید. یکی این که خب پست قابلیت موندن روی پیج رو داره؛ پس تعرفه ای که برای تبلیغ در پست وجود داره بیشتر از استوری هست. برای کسب درآمد از این روش، شما باید تعرفه 12 یا 24 ساعته تعیین کنید (کمتر از 12 ساعت معمولا بازخورد پایینی داره). اگه اون پیج محصولی رو داره ارائه میده کیفیت محصولاتش خوبه یا نه. قیمت ها در این روش بسیار متفاوت و بستگی به کیفیت و تعداد فالوور های پیج دارد. دنیای خرید و فروش فالوور هم محدوده قیمت خاص خود را دارد که دیجی فالوور به خوبی این حدود قیمت را میداند و آن را عملی کرده است. فقط هشتگ مورد نظرتان را در نوار جستجو تایپ کرده و نتایج خود را با استفاده از تگها، فیلتر نمایید تا ببینید که چه تعداد پست، از این هشتگ و همچنین هشتگ های مرتبط دیگر استفاده کرده است.

تا بازدید کننده ای نداشته باشد داشتن یا نداشتن اون فروشگاه سودی نداره. گفتنی است که امروزه هر کس این امکان را دارد که در شبکه­های اجتماعی یک صفحه­ شخصی ایجاد کرده و افرادی نیز آن­ها را دنبال می­ کنند؛ اما چیزی که باعث می­ شود مخاطبان افزایش یافته و به عنوان یک اینفلوئنسر یا شرکت، صفحه ­ای پر بازدید و درآمدزا داشته باشید، جذاب و خاص بودن محتوای تولیدی است. هر چه قدر تعداد لایک بیشتر شود خوشحالی افرادی نیز بیشتر می شود در این بازار پر از سختی اگر شما کمی زودتر به این فکر افتاده بودید که یک ساعت خرید لایک راه اندازی کنید بدون شک الان به یک میلیونر تبدیل شده بودید زیرا میانگین درآمد در این حوزه کاری بیش از ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون در ماه برای شما سودآوری داشت. لازم است بدانید که حدود بیست میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند که تقریبا روزی بیش از یک ساعت در آن فعالیت می کنند و شمایی که از اپلیکیشن به چشم سرگرمی نگاه می کنید مطمن باشید که ضرر می کنید. در دوره آنلاین آموزش کسب درآمد از اینستاگرام، ما رازهای تبدیل شدن به یک برند شناخته در اینستاگرام و داشتن درآمدهای میلیونی از طریق تبلیغات را برای شما شرح خواهیم داد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

از طریق لینک کلیک نرخ تبدیل به راحتی قابل پیگیری است. اگر به یک فرد تاثیر گذار در اینستاگرام تبدیل شوید ، برند های زیادی خواهان تبلیغ کسب و کارشان توسط شما خواهند بود. دوره آموزش آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام میتواند برای کسانی که به دنبال ایجاد و گسترش کسب و کار در منزل هستند بسیار مفید باشد. مهمترین عاملی جذابی که در نرم افزار اینستا مشاهده می کنید لایک ها هستند که خود به صورت جداگانه عامل یک درآمدزایی بسیار موفقی نیز می باشد، همه ی افرادی که پست های خود را در بستر این نرم افزار منتشر مش کنند به دنبال لایک هستند. در مبحث بالا ، شما را با راه اندازی سرویس های اینستاگرام آشنا کردیم ، اما هنوز هم بسیاری از افراد به دنبال ایده های دیگری برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام هستند که ما به همه روش های کسب درآمد به شما ارائه داده ایم. امروزه به راحتی میتوانید از فضای اینستاگرام به عنوان یک راه بازاریابی و تبلیغات برای کسبوکار خود استفاده کنید. اگر روش مورد نظر خود را برای کسب درآمد از اینستاگرام انتخاب کرده اید لازم است تا اطلاعات کاملا دقیقی در خصوص روش منتخب خود به دست بیاورید. در این روش باید تمرکز بیشتری بر علایق کاربرها داشته باشید تا بتوانید کالای بهتری به آنها ارائه دهید.