اینستاگرام مارکتینگ چیست و نکات طلایی در سال 2021

این ایام و موضوعات فرصت مناسبی هستند تا بتوانید پست هایی بگذارید که بیشتر دیده شود. اگر اصول بازاریابی را بلد نباشید، فعالیت شما در اینستاگرام به انتشار نامنظم چند پست و استوری محدود میشود که درآمد چشمگیری نخواهند داشت و به هدر رفتن سرمایههای شما میشود. این مهم باعث می شود تا فروش شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. تغییر صفحه معمولی به صفحه بیزنس یا تجاری باعث می شود که شما بتوانید راحت تر از فضای تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنید. هر چه میزان استوری های شما افزایش یابد، جذب مخاطبتان اینستاگرام نیز بیشتر می گردد. این نرم افزار به صفحه های بیزنسی آمار دقیقی از میزان فعالیت صفحه و تعامل فالوورها و بازدیدکنندگان به شما می دهد. اگر میزان کل فروش را به تعداد دنبالکنندهها تقسیم کنیم میبینیم در این مورد خاص مالی هر فالوور حدود 4000 تومان میشود؛ یعنی هر دنبالکننده برایمان میتواند 4000 تومان فروش ایجاد کند؛ بنابراین حتی ارزش دارد بر تبلیغاتی سرمایهگذاری کنیم که نتیجه آن افزایش تعداد هواداران ما شود. جالب است بدانید هماکنون بیش از 20 میلیارد عکس در اینستاگرام وجود است، یعنی تقریبا به ازای هر فردی که روی کرده زمین زندگی میکند 3 عکس وجود دارد!

اینستاگرام مارکتینگ

برای تگ لوکیشن شما باید در زمان قرار دادن پست های خود موقعیت جغرافیایی خود را روی عکس ها مشخص کنید. ، علامتی است که نوشتن متن بعد از آن کمک می کند که مخاطبان سریعتر به پست های مورد نظرشان در اینستاگرام و برخی دیگر از برنامه های اجتماعی دیگر برسند. فعال کنید. علاوه بر این اکستنشن کروم Crowdfire نیز به شما کمک میکند تا هر لحظه تنها با دو کلیک هر صفحهای را به اکانتهای شبکههای اجتماعی خود در این ابزار اضافه کنید. Crowdfire را میتوانید بر روی پلتفرمهای مهمی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، پینترست، لینکدین، وردپرس، شاپیفای، ویمو و … ➎ بعد از پرداخت حتما بر روی گزینه ” تکمیل فرایند خرید “ کلیک کنید تا جهت دریافت لینک دانلود به سایت هدایت شوید. اما برای درست دیدن عکس ها، کاربر باید بر روی عکس کلیک کنند تا باز شود. پس محتواهای شما در درجه اول باید بتوانند حسی در مخاطب ایجاد کنند. برای کسب درآمد اینترنتی از این روش ، دیجی کالا یک سیستم همکاری در فروش ایجاد کرده است که در مرحله اول باید در آن ثبت نام کنید.

دوره اینستاگرام

برای مثال می توان در پیج خود یک نظر سنجی برگزار کنید و آن ها را تشویق به ثبت نظر کنید. این کار میتواند با اشتراک گذاشتن اسکرینشاتهایی از طراحیهای گرافیکی شما، آخرین عروسی که آن را برگزار کردهاید یا ویدئویی از خواندن نامهای از طرف یک مشتریِ راضی باشد. وقتی ابزار مدیریت اینستاگرام Boost را روی اکانت خود فعال کنید، مخاطبان میتوانند با کامنت گذاشتن یا ارسال یک هشتگ به خصوص که شما تعریف کردهاید، مستقیما خرید خود را انجام بدهند. از هشتگ در اینستاگرام مارکتینگ می توان به صورت هدفمند استفاده کرد و با توجه به سلایق مشتری و در نظر گرفتن نیازهای آن ها باید هشتگ های مناسب استفاده شود. در هر پست اینستاگرام می توان حدود 30 هشتگ استفاه کرد اما توصیه ما استفاده از حدود 10 هشتگ است که باید تلاش کنید هشتگ های برند دار را درکنار هشتگ های اجتماعی استفاده کنید. این پست های شخصیت شما را نمایش می دهد و به ایجاد یک برند شخصی از شما کمک می کند.

This data has been done with the help of GSA Content Generator DEMO.

اگر واقعاً می خواهید از روش تبلیغات اینستاگرام درآمد کسب کنید ، باید کاملاً با اینستاگرام آشنا باشید ، نحوه کار با همه منوها و ابزارهای اینستاگرام را یاد بگیرید ، باید پست های خود را به درستی تگ کنید و نحوه برچسب گذاری کامل را یاد بگیرید. این روش زودبازدهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است. باید با روش های تولید محتوا به صورت هدف دار آشنایی کاملی پیدا کنید. این روش را بسیار جدی بگیرید. با مشتریان ارتباط بگیرید و در لایو خود با آنها صحبت کنید. و مسائلی که مردم به آنها اهمیت میدهند این کارها باعث میشود تا بتوانید با مردم ارتباط و رفتار موازی داشته باشید. چنین فضایی باعث می شود که توجه مخاطب به موضوع اصلی عکس بیشتر جلب شود و از شلوغی عکس کاسته شود. قرار دادن ویدئوهای زنده از محصولات یا خدمات خود باعث جلب اعتماد هر چه بیشتر مخاطبان می گردد. البته درآمدی که از یوتیوب حاصل می شود به دلیل اینکه به صورت دلاری به شما پرداخت می شود بسیار زیاد است. بازاریابی اینستاگرام یا اینستاگرام مارکتینگ دو عبارتی است که احتمالا این روزها زیاد آن را می شنوید. اگر در نوشتن بیو دقت کنید و به خوبی بتوانید محصولات، خدمات و یا خودتان را معرفی کنید، با جذب مخاطب بیشتر می توانید در زمینه اینستاگرام مارکتینگ موفق شوید.