اینستاگرام و دیجیتال مارکتینگ

1. برای برگزاری یک لایو مارکتینگ موفق چه ابزارهایی به کارمان میآیند؟ راه دیگری که میتواند در کشف بهترین زمان برگزاری لایو به شما کمک کند، تجربهای است که از لایوهای قبلی به دست آوردهاید. اگر امکان بازدید حضوری و ارتباط با این افراد را دارید؛ از طریق مصاحبه، دعوت به صرف صبحانه، شرکت رایگان در یک همایش از طرف شما و هر امکان دیگری حضورا ارتباط بگیرید. اینکه چطور استوری هایی بگذارید تا بیشترین بازدهی را داشته باشید، مبحثی جداگانه است و همین که به شما بگوییم این قابلیت در اینستاگرام مارکتینگ بسیار مهم است، رسالت ما است. 15. از نامههای قدردانی مشتریها عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. در آخر نیز ابزارهای کاربردی در تحلیل اینستاگرام را معرفی خواهیم نمود. اینستاگرام با وجود ابزارهای مختلفی که دارد، می­تواند به خوبی در مبحث مارکتینگ مورد استفاده قرار گیرد؛ برخی از این ویژگی ­ها شامل استوری، ویدیوی زنده، هشتگ و … در این بخش می خواهیم به چند نکته کلیدی اشاره کنیم که اگر به آنها توجه کنید بدون شک با افزایش فروش مواجه می شوید، فرض کنید که یک پیج کاری دارید که تقریبا روزانه یک الی سه پست داخل آن قرار می دهید. به صورت کلی در اینستاگرام تبلیغات به چند دسته برای محاسبه قیمت تقسیم بندی می شوند .

آموزش دیجیتال مارکتینگ

This has been generated with the help of GSA Content Generator DEMO.

استفاده کردن از سه پایه موبایل به هنگام اجرای لایوهای چند نفره یا زمانی که میخواهید گوشی با فاصله از شما قرار بگیرد هم به کارتان میآید. این نکته را به یاد داشته باشید که ارسال ایمیل و اساماس، بخشی از دیجیتال مارکتینگ و در شمار روشهای بازاریابی اجازهای قرار میگیرد و ما نمیتوانیم بدون داشتن دلیل مناسب به کاربران پیامک یا ایمیل ارسال کنیم. به ویژه، استفاده از میکروفون یقهای بسیار مناسب است چون صدای با کیفیتی را به گوش مخاطب میرساند.میتوانید میکروفون یقهای را هم از این صفحه تهیه کنید. برای مثال اگر در حوزه میکاپ و مد کار می کنید، بهترین اپلیکیشن برای شما اینستاگرام است و با یک برنامه و استراتژی مناسب می توانید در کوتاه مدت شناخته شوید. وبسایت هنر روز با مدیریت آقای حسام نیک فزان از سال ۱۳۹۳ این کسب و کار را آغاز نموده و به موفقیت خوبی هم در این زمینه رسیده است. وبسایت کلیک: تعداد دفعاتی که کاربران با استفاده از لینک موجود در قسمت بیو صفحه اینستاگرام شما، از وبسایت شما بازدید کردهاند. گام اول: با یک وبسایت شروع کنید! با یک تحقیق ساده می بینید که اغلب کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت کسب و کار های اینترنتی کشیده شدن و این نشانه این است که به مرور زمان کسب و کارهای اینترنتی جایگزین کسب و کارهای سنتی می شود.

فالوور اینستاگرام

از طرفی با توجه به زمان طولانی لایوها، نگه داشتن آن با دست هم کار عاقلانهای به شمار نمیرود. بهترین راه برای اعتماد سازی در بین مخاطبان تان تولید محتوای هدفمند با توجه به نیاز آنها است. برای مثال با توجه به اتفاقات روز دنیا، می توانید پست های مرتبط گذاشته تا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنید. بازاریابی دیجیتال نه تنها به مخاطبان وسیع تری نسبت به بازاریابی سنتی می رسد بلکه هزینه کمتری نیز به همراه دارد. هدف از بازاریابی محتوا، جذب مخاطبانی است که امیدواریم مشتری ما شوند. آیکون چرخ دنده بالای صفحه سمت راست ( در اندروید سه نقطه است) را بزنید. کسب و کارهایی که به ارائه خدمات تولید محتوا، گرافیک، ادیت ویدیو و یا آنالیز صفحات و غیره می پردازند می توانند روشهایی باشند که در اینستاگرام درآمدزایی کنند. اگر لایو اینستاگرامی شما مفید و متفاوت است میتوانید از ایمیل و پیامک برای خبر کردن مخاطبانتان کمک بگیرید؛ مثلا به آنها ایمیل یا پیامک یادآوری ارسال کنید و بگویید که فلان ساعت یا دقیقه دیگر، لایو اینستاگرامی برگزار میشود. میتوانید بخش پرسش و پاسخ را به بخش انتهایی لایو انتقال دهید. «تاثیر مثبت محتوای زنده روی مخاطب»، «افزایش اعتمادسازی»، «نزدیکتر شدن به مخاطب» و «تاثیر مثبت روی الگوریتمهای اینستاگرام» از دلایلی هستند که کسب و کارها را به سمت برگزاری لایو اینستاگرامی تشویق میکنند.

وقتی لایو در حال برگزاری است میتوانیم از مخاطبانمان بخواهیم که دیگران را به تماشای این لایو دعوت کنند. این تعداد جمعیتی بسیار باارزش برای مشاغلی است که سعی در ایجاد مخاطب پایدار دارند. بدیهی است که کسب و کارها از ارزش تبلیغات در اینستاگرام باخبرند. به همین دلیل هم پشتیبانی آنلاین و داشتن صفحه فعال در شبکههای اجتماعی گوناگون یکی از آن چیزهایی است که کسبوکارهای آنلاین نباید هرگز فراموش کنند. بسیاری از بازاریابان ممکن است بر این باور باشد که لازم نیست هر روز در اینستاگرام خود پست اضافه کنید. لایوها بسته به موضوعشان انواع مختلفی دارند؛ مثلا: «لایو مسابقه»، «لایو مصاحبه»، و «لایو پشت صحنه» نمونههایی از این دست هستند. اکنون این محصول دست ساز می تواند هر محصولی مانند نقاشی ، کاردستی ، کارهای تزئینی و .. باشد. که در نسخه موبایل برای ایجاد پست دیده بودیم، در این اپ وجود ندارد؛ بنابراین در صورتی که میخواهید توسط اینستاگرام در کامپیوتر، پست جدیدی را قرار دهید، میبایست دست به دامن ترفندها و روشهای مختلف برای این کار شوید.