با این موارد چگونه روبرو میشوید؟

قرار دارد ، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است. اگر کمی ساده تر برایتان توضیح دهم ، اینطور می شود گفت که پست های نمایش داده شده در بخش اکسپلور، به این که شما چه پیجهایی را فالو کرده اید ارتباط مستقیمی ندارد. یک واقعیت مهم در مورد همه صفحات در اینستاگرام وجود دارد: هر چه زمان بیشتری را صرف برنامه کنید، فالوورها را بیشتر درگیر خود میکنید. محتوای نمایش داده شده در اکسپلور ، پست هایی بر اساس محتوای صفحات فالو شده توسط کاربر است. اکسپلور اینستاگرام (یا همان Explore اینستاگرام) صفحه ای است که پست هایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام (چه آنها را فالو کرده باشید و چه نکرده باشید) را برایتان نمایش خواهد داد. اگر تاکنون اکانت های مرتبط با صنعت خود و مخاطب هدفتان را دنبال کرده باشید ، احتمالاً می دانید باید چه نوع محتوایی تولید کنید تا در بخش اکسپلور اینستاگرام حضور داشته باشید. در ادامه چند نکته ی عملی به شما می گوییم تا بتوانید به مرور تغییرات لازم را ایجاد کنید. به طور مثال خیلی از پیجهای حوزه ورزشی، خبری، موسیقی از طریق رسانهای که ایجاد کردهاند درآمد کسب میکنند. This post has been created with GSA Content Generator Demoversion.

فالوورهای شما در چه نوع محتواهایی بیشتر تعامل دارند؟

اهمیت دادن به مخاطب می تواند بین به اشتراک گذاشته شدن محتوا یا نادیده گرفته شدن آن تفاوت ایجاد کند. یک طراح گرافیک میتواند نمونه کارهای خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد و از این طریق مشتری جذب کند. لایو (live)در اینستاگرام اینگونه است که شما به صورت زنده و بدون محدودیت زمانی فیلم می گیرید و با فالوورهای خود به اشتراک می گذارید. فالووینگ ها و فالوورهای خود را بررسی کنید: فالویینگ ها و فالوورهای تان چه محتواهایی را لایک کرده اند؟ فالوورهای شما در چه نوع محتواهایی بیشتر تعامل دارند؟ به این ترتیب ، می توانید ببینید افرادی که دنبال می کنید با چه نوع محتوایی سروکار دارند. در همین روزهایی که اغلب ما در حال استفاده از اینستاگرام تنها برای وقت گذرانی و یا سرگرمی هستیم، عده زیادی موفق به درآمدزایی شدهاند. در ادامه به شما چهار روش را معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید محتوای خود را در بخش Explore اینستاگرام نمایش دهید. This was created by GSA Content Generator Demoversion.

۸۴ درصد از مردم راضی خواهند بود چرا که باعث میشود آنها احساس کنند که از یک علت حمایت میکنند. پس برای حل این مشکل این سیستم جمع شد و سیستم جدید با نام اکسپلورر اینستاگرام وارد عمل شد ، وقتی که بر بروی علامت ذره بین اینستاگرام میزنیم تبی باز میشود که تمامی پست های پیشنهادی را برای حساب شما به نمایش درمیآورد. در اینستاگرام این اصطلاح به تمام فعالیتهایی مربوط میشود که دیگران در مورد پیج و پستهای شما انجام میدهند. حالا که درک بهتری از این بخش اپلیکیشن اینستاگرام داریم ، برویم به سراغ اینکه چطور می توانیم محتوای صفحه اینستاگرام خود را در این بخش نمایش دهیم. به حس کلی بخش Explore گوش دهید: تم کلی پست هایی که نمایش داده می شوند چه چیزی هستند؟ از قابلیت های جستجوی اینستاگرام استفاده کنید: با استفاده از این قابلیت می توانید بدانید در منطقه ی جغرافیایی تان چه محتوایی محبوب است. همچنین ، استوری ها یا لایو استوری هایی که در محدوده جغرافیایی شما ثبت شده اند یا اینستاگرام تصور می کند که شما به آن ها علاقمندید نیز در بخش اکسپلور به شما نمایش داده می شود. برای این کار می توانید در جستجوی اینستاگرام بر روی تب Places کلیک کنید و تگ دقیق تری از موقعیت جغرافیایی خود بدهید و نوع محتواهایی که نمایش داده می شوند را یادداشت کنید. This post was generated with the help of GSA Content Generator Demoversion!

هشتگ ها شبانه روزی کار می کنند و هرکس که آن ها را جستجو کند ، نشان داده می شوند. اولین کاری که برای دیده شدن محتوایتان می توانید انجام دهید این است که از هشتگ استفاده کنید و محتوای تان را از گم شدن در میان انبوه محتوا نجات دهید. از هر کاری که می توانید برای افزایش تعامل کاربر با محتوایتان انجام دهید ، دریغ نکنید تا مخاطبان هدفتان را به دست آورید. هرچه پست اینستاگرامتان لایک و کامنت بیشتری دریافت کند ، شانس بیشتری دارد تا در صفحه ی اکسپلور مخاطب هدفتان نمایش داده شود. ساخت و کاربران آن را بهاشتراک گذاشتند تا شیرینی خاطرات این همهسال را که به استفاده از این برند پرداختهاند باهم تقسیم کنند. شاید در بین 50 میلیون کاربر اینستاگرام 100 نفر هم نباشن که از راه کسب درآمد میکنن تازه من میدونم خیلی هاشون به طور اصولی و درست کار نمیکنن وبیشتر حالت گذری داره… به هرحال خیلی مهم است که روش صحیح استفاده از هشتگ ها را بدانید. شناخت انواع مختلف هشتگها و مخاطبین متناظر آنها امری کلیدی در توسعهی یک استراتژی موثر هشتگ اینستاگرام است. با توجه به درآمد نهایی و ویژگی های این نوع کسب و کار می توان گفت که شروع یک کسب و کار اینستاگرامی به صرفه و منطقی است. This article has been written by GSA Content Generator DEMO.