برای کسب درامد از اینستاگرام با لایک چه کاری باید انجام دهیم؟

از هشتگهای خاص و مرتبط استفاده کنید. اگر شما از ربات اتوماتیک استفاده می کنید همکانند ربات افزایش فالوور اینستاگرام، اینستاگرام فعالیت شما را شناسایی کرده و شما را شادوبن خواهد کرد. حداقل استفاده از فیلترهای اینستاگرم را داشته باشید: اینستاگرم فیلترهای معروفی دارد که در هنگام اشتراکگذاری به شما در بهتر شدن عکس کمک میکند اما جالب است بدانید تصاویری که فیلترهای زیاد و غیرطبیعی در آن استفاده شده است، ۳۰ درصد کمتر لایک میخورند. با این مقاله همراه ما باشید تا از بایدها و نبایدهای استفاده از هشتگ بیشتر بدانید. هشتگ اگر خیلی مبهم باشد، پیدا کردنش دشوار خواهد شد و به احتمال زیاد توسط کاربران شبکههای اجتماعی استفاده نمیشود. در مقاله « راهنمای کامل هشتگهای اینستاگرامی در سال 2019 » در سایت “HubSpot“ منتشر شد، مشخص شده که اگر پستهای اینستاگرامی شما حداقل یک هشتگ داشته باشد، به طور متوسط 12.6% اینگیجمنت یا مشارکت بیشتری در میان کاربران ایجاد میکنند و احتمال دارد که افراد بیشتری پست شما را ببینند ! زمانی که از آقای « کریس مسینا » مبدع هشتگ و هشتگگذاری پرسیدند که چگونه این ایده به ذهنش خطور کرد، او از خاطرات خود گفت : « در تابستان سال 2007 میلادی در دره سیلیکون (Silicon Valley) با دوستان خود مشغول صحبت بودم که ناگهان این سوال به ذهنم رسید که با این حجم از اطلاعات و نظرهای مردم در شبکههای اجتماعی و تنوع آنها، اگر کسی به دنبال نکته موضوع خاصی باشد، چطور باید آن را پیدا کند ؟

درآمد از اینستاگرام

This content has been generated with the help of GSA Content Generator DEMO!

فقط هشتگهای مناسب و مرتبط را پیدا کنید و در بیشترین تعداد آنها را به کار ببرید تا پست شما بیشترین تعداد دیده شدن را پیدا کند و فالوئرهای بیشتری کسب کنید. این روش هم در مقایسه با روشهای قبلی درآمد کمتری برای شما خواهد داشت، مسلما وقتی برای خودتان کار کنید، اگر به درستی عمل کنید و پشتکار داشته باشید، درآمدهای خیلی بهتری کسب خواهید کرد. اما خانم « لوییس مایرز » متخصص بازاریابی دیجیتال و “Visual Marketing”، در مقالهای در سایت شخصی خود به سوال « چه تعداد هشتگ برای یک پست اینستاگرامی » با آمار و جدول پاسخ میدهد. شما، حتی بدون داشتن فروشگاه سنتی، میتوانید هرمحصول فیزیکی (مانند لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی و صنایع دستی) و دیجیتال (مانند ایبوک و فایلهای ویدئویی) را بفروشید. هشتگ ها مانند علائم کمکی نقشهها هستند ؛ بدون آنها در این فضایی مملو از اطلاعات و دنیای دیجیتال گم میشویم و هیچوقت به مقصدمان نخواهیم رسید.

This post was written by GSA Content Generator Demoversion!

اینستاگرام چیست

به کمک هشتگهای اینستاگرام، متخصصین دیجیتال مارکتینگ و مدیران بازاریابی محتوا، بازارهای هدف خود را بهتر پیدا میکنند و محتوای مد نظر خود را به سرعت و با دقت بالاتری به مخاطبین خاص خود نمایش دادند. با رسیدن تب سوشال مدیا، دیجیتال مارکتینگ و ورود کسب و کارها به اینستاگرام ، این بار نوبت دیجیتال مارکترها، بازاریابهای محتوا، اینفولئنسرها و سلبریتیها بود که صفحههای اینستاگرام خود را فعال کنند و پیام خود را به فالوئرهایشان برسانند. بسیاری از افراد هشتگهای اینفولئنسرها را سرچ میکنند و از آنها استفاده میکنند. در مجموع باید گفت که می توانید از اصول سئو در شبکههای اجتماعی، به عنوان یک نیروی کمکی برای جذب فالوور استفاده کنید، چون بسیاری از این اصول، فقط مختص به سایتها نیست. پیجهای بسیاری را میشناسم که افراد دیگری، کار ساخت پستها را انجام میدهند. پست های اسپانسر شده در اینستاگرام منبع درآمدزای خوبی برای شما هستند، اما اکثر شرکت ها می خواهند تا روابط طولانی مدت با اینفلوئنسرها برقرار کنند؛ بنابراین آن ها به دنبال سفیران تجاری هستند که می توانند به طور منظم یک شرکت را از نظر مثبت تبلیغ کنند و تبلیغ برای رقیبانشان را به هیچ عنوان انجام ندهند. روزانه نزدیک به 95 میلیون عکس متمایز بر روی اینستاگرام پست میشود و این رقم، کار را برای اینستاگرام بسیار پیچیده و دشوار کرد تا بهترین محتوا را به فردی که آن را میخواهد، برساند.

نه فقط گوگل، بلکه همه میدانیم که بیشتر از 30 عدد هشتگ در یک پست اینستاگرامی، خط قرمز است و اگر یک عدد دیگر اضافه شود، کامنت یا پست مربوطه پاک و اعتبار آن صفحه خدشهدار خواهد شد و اینستاگرام آن صفحه را با یک پرچم نشان میکند (در لیست سیاه اینستاگرام قرار میگیرد) اما از سمت دیگر تاثیر درست استفاده از هشتگها در پستها در عکس زیر کاملا مشهود است که نزدیک به 97% از اشخاصی (یا اکانتهایی) که یک پست را دیدهاند، صفحه متناظر آن را دنبال نمیکردند. از آن به بعد استفاده از هشتگ بیشتر شد. از آنجا که بعد از اضافه شدن قابلیت استوری و استقبال بسیار خوبی که کاربران از آن داشتند اینستاگرام تصمیم گرفت که قابلیت جدید دیگری را نیز به نام استوری زنده یعنی همان لایو به اینستاگرام اضافه کند. به دلیل کوتاهنویسی این پلتفرم، او پیشنهاد داد این شرکت از نماد پوند برای گروهبندی توئیتهای مرتبط با هم استفاده کند. اگر پیش از این از بهینه سازی برای اینستاگرام چیزی نمی دانستید اشکالی ندارد همین اکنون اقدامات بالا را انجام دهید. آیا میدانید چگونه از هشتگها استفاده کنید؟ با شناخت مخاطبان، پیشبینی دقیقتری از رفتارها و واکنشهای آنها خواهید داشت برنامۀ عملی کارآمدتری میتوانید تهیه کنید.