بهترین روش “افزایش فالوور اینستاگرام” در 1400 در 35 قدم… – DrWays.com

خرید فالوور فیک و غیر فعال، نه تنها نمی تواند باعث رشد و ارتقا پیج شما شود بلکه ممکن است ریسک غیر فعال شدن، بن شدن و یا مسدود شدن پیج اینستاگرام شما را هم به همراه داشته باشد. بدین ترتیب تعداد هزاران صفحه اینستاگرام غیر واقعی توسط یک شخص تولید می شوند. مثلاً میتونید در قالب چند استوری صفر تا صد تولید یکی از محصولات خودتون رو در قالب یک قصه روایت کنید. در هر صورت فرقی نمیکنه، برای اینکه تعداد دنبال کنندگان شما در اینستاگرام زیاد بشه، اول باید محتوای خوبی تولید کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید محتوای جذاب داشته باشید تا کاربر تفاوت و برتری شما رو حس کنه، ولی محتوای جذاب در اینستاگرام خیلی زیاده. برای مثال، شما می توانید حساب های کاربری موثر را تگ کنید، و فالوورهای آنها محتوای شما را با مرور مطالب می بینند. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام خودشون استفاده می کنند ولی اطلاع ندارند در آینده با دستای خودشون قراره کسب و کاری که دارند رو نابود کنند. همانطور که میدانید ارزش هر کسب و کاری در اینستاگرام بستگی به تعداد دنبال کنندگانش داره.

آموزش اینستاگرام

This article was generated by GSA Content Generator DEMO.

افزایش فالوور

اگر 1000، 5000، 15000 یا اصلا 1 میلیون فالوور دارید، این فقط یک عدد نیست و باید بدانید هر یک از این فالوورها یک مخاطب و یک انسان است و باید همانطور که در زندگی واقعی به مخاطبانمان خدمت میکنیم در پیج اینستاگراممان نیز این را باید در نظر داشته باشیم. همانطور کمی قبل تر خدمت شما گفتیم با تغییر پیج تان از حالت عادی به حالت Business یا Creator شما می توانید در بخش بالای پیج زیر قسمت bio و لینک یکسری دکمه از پیش تعیین شده قرار دهید که این دکمه ها شامل اطلاعات تماس تلفنی، ایمیل و آدرس هستند. عکس های صادقانه و بی پرده ماهیت و داستان واقعی پشت برند شما را نمایان می کند. حتی اینفلوئنسر مارکتینگ نیز به افزایش فالوور کمکی نمی کند. زمانی که شما حساب خود را از حالت شخصی به حالت بیزینسی تغییر می دهید؛ در واقع امکانات جدیدی را به حساب خود اضافه می کنید که این امکانات می تواند به شناخت شما از مشتری کمک زیادی کند. این سبک شخصی در برندسازی شما هم خیلی تاثیرگذاره و هویت صفحه شما رو شکل میده. برای انجام این عمل، آیکون ذرهبین موجود در بخش فوقانی رابط کاربری اپلیکیشن اینستاگرام را لمس کنید.

اینستاگرام رو معرفی کردیم.

دقیقا مانند زمانهایی که میخواید از SEO در وبسایت خودتون استفاده کنید، انتخاب هشتگ مناسب برای اینستاگرام هم میتونه پیچیدگیهای خاص خودش رو داشته باشه. البته در این کار نباید زیاده روی نمایید و یا اینکه مانند یک ربات کامنت های تکراری پشت سر هم بگذارید. در واقع اگه شما به دنبال یکی از هشتگهای پرکاربرد یا دشوار برین احتمالا پست شما در بین هزاران پست محو میشه و توسط افراد زیادی دیده نمیشه. در این مقاله 15 روش تضمینی افزایش فالوور اینستاگرام رو معرفی کردیم. به فالوور های اول خود به عنوان سفیر نام تجاری آینده فکر کنید. مثلا اگر فروشنده روسری یا وسایل خانم ها هستید بغیر از تگ کردن هشتگ محتوایتان، مخاطب هدف یعنی خانم ها و بانوان و هشتگ های اینچنینی بزارید. استقلال میتونه در جلب مخاطب به شما کمک بکنه. نیازی نیست همیشه با یک لحن رسمی با مخاطب خودتون حرف بزنید. لازمه متخصص بودن هم این هست که اطلاعات شما در زمینه تخصصی که دارید خیلی بالا باشه و سعی کنید همیشه اطلاعاتتون رو به روز نگه دارید. همگی تا حد بسیار خوبی سعی میکنند جواب همه کامنت ها را زیر پست ها بدهند.

انجام چنین کاری تأثیر بسیار زیادی در افزایش تأثیرگذاری تبلیغات خواهد داشت زیرا زمانی که کاربران واقعی اینستاگرام برای اولین بار وارد یک پیج جدید میشوند، علاوه بر پستها به تعداد فالوورهای پیج نیز توجه میکنند. فالوورهای واقعی تأثیر زیادی در افزایش مشتریان محصولات یا خدماتتان خواهند داشت. تگهای مربوط به مکان: استفاده از این گونه تگها خودش میتونه مورد توجه قرار بگیره یا نظرات افرادی که در حوالی شما هستند رو جلب کنه. تگهای مربوط به رویدادهای مهم: ممکن هست شما میزبان یک رویداد باشید یا یک رویداد مهم در حوالیتان در حال اتفاق افتادن باشه. این برند میتونه مربوط به یک محصول، لباس یا حتی یک سرویس خاص باشه. فرض کنید فروشگاه لباس، اجناس لوکس یا حتی فروشگاه مواد غذایی دارید؛ مسلما پشخ کردن تراکت، بروشور و دادن کارت ویزیت فروشگاه به هر یک از مشتریان و رهگذرانی که از جلوی مغازه می گذرند کاری کاملا طبیعی است.