بهترین روش های کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2021 – NovinINSTA

اولین مرحله این تشریح، تعریف اکسپلور است. ما همیشه به دنبال بهینهسازی صفحه اکسپلور هستیم و تلاش میکنیم محتوای این صفحه به بهترین شکل به شما نمایش داده شود. البته باید ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید به کدام صفحات لینک دهید همچنین باید در کپشن به کاربران یادآوری کنید که می توانند با استفاده از تگ خرید به صفحه مورد نظر منتقل شوند. هشتگ خود را تایپ کنید و پیشنهادات را در مورد هشتگ در انتهای صفحه را بررسی نماید. میخواهید که یاد بگیرید چگونه از هشتگ در استوری های اینستاگرام برای رشد اکانت خود استفاده کنید؟ البته توجه کنید که می بایست در مورد هشتگ ها کاربران را مطلع کنید. در بخش کامنت ها هر تعداد هشتگ که بخواهید می توانید استفاده کنید. در استوری ، دنبال کننده هایتان نمی توانند شما را لایک کنند بلکه تنها می توانند برایتان کامنت بگذارند که این کامنت ها تنها توسط خود شما قابل دیدن است.

تگهای فراوان در یک استوری آنرا اسپم میکند!

استوری شما هنوز در این هشتگهای اضافی اینستاگرام قابل یافته شدن است – اما خیلی از آن استفاده نکنید. همانند مطالب، افزودن هشتگ به استوری شما یافته شدن آنرا بهبود میبخشد. تگهای فراوان در یک استوری آنرا اسپم میکند! بنابراین اگر شما هم بتوانید در تولید محتوا و چت های گروهی خود از هشتگ در تلگرام استفاده کنید کمک شایانی به دیگر اعضا کرده اید. هشتگ اولین بار برای نام گذاری گروه ها و موضوعات در چت IRC بکار گرفته شد. احتمالاً پیش از این نیز از هشتگها در کپشنها و نظرات اینستاگرام خود استفاده کردهاید. برای دریافت دید بهتری در خصوص کارایی هشتگهای اینستاگرامی که استفاده میکنید که شامل هشتگهای کمپین و برندتان میگردد میتوانید از ابزاری استفاده کنید که به آنالیز هشتگها میپردازد. این معیار، شما را از میزان رشد فالوورها باخبر میکند و دید بازتری نسبت به استراتژیهایی که پیاده کردهاید به شما میدهد. با استفاده از استوری، میتوانید تصاویر و ویدیوهایی منتشر کنید که به صورت موقت در پروفایلتان، به فالوورها نشان داده شود. فرقی نمی کند در کدام شبکه اجتماعی می خواهید از هشتگ استفاد کنید. هدف این شبکه بیشتر انتشار عکس ها و ویدئو های جذاب و سرگرم کننده است؛ در نتیجه در اینستاگرام فضای فعال تری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنیم. This was created by GSA Content Generator Demoversion.

یکی از جدیدترین و بهترین و مفید ترین امکانات در تلگرام استفاده از هشتگ هاست که به نوعی به نظم بیشتر محتوا کمک می کند. در اینستاگرام و تا حدود زیادی توییتر نیز به تبعیت از قاعده فوق، استفاده بهینه از هشتگ ها می تواند باعث بازدید و توجه بیشتر کاربران شود. حتی اگر شما خیلی اشتراک گذاری را انجام ندهید، استفاده از هشتگها جوامع کوچکتری را هنوز میتواند ایجاد کند که یک استراتژی خوب میتواند برای افزایش دیده شدن و تعامل کاربران با اکانت شما است. ارسال مطالب تحت یک هشتگ محبوب برای کاربران هم سودمند است و به آنها شانس کشف شدن و دریافت دنبال کنندگان جدید و افزایش تعامل با اکانتشان را میدهد. بنابراین فقط در صورتی می توانید پست خود را برای 90 درصد الباقی به نمایش بگذارید که 10 درصد اولیه با پست شما به خوبی تعامل داشته باشند. هشتگها میتوانند واقعاً دیده شدن و تعامل در اینستاگرام را افزایش دهند، اما یک روش استراتژیک ضروری است. اغلب اینها هشتگهای خاصتر و طولانیتر هستند که مطالب کمتری را شامل میگردند و به استوری شما شانس بیشتری برای دیده شدن میدهد. در حال حاضر، شما فقط میتوانید یک استیکر هشتگ را به ازای هر استوری بیافزایید اما اگر میخواهید هشتگهای بیشتری به مطلب خود اضافه کنید میتوانید از توابع متنی عادی استفاده کنید.

برای این که مثالی برای شما زده باشم به مطلب زیر توجه کنید، اما ممکن است در طول زمان این مبالغ تغییر کند اما در حال حاضر این مبلغ خوبی برای اکثر افرادی است که در اینستاگرام مشغول به کسب درآمد هستند. برای برندها و کسب و کارها، این کار فرصت بسیار خوبی برای حضور منظم در feed فالوورهایشان به آنها میدهد. یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه، ارائه خدماتی است که شخص شما و یا تیمتان در انجام آن ها خبره است. استفاده از پنج یا حداکثر 10 کلمه برای هر هشتگ مناسب به نظر می رسد. بدین طریق می توانید به راحتی به نوشته ها نظم دهید. شما با افزایش لایک می توانید به این قسمت رفته و بازدیدکننده های را خیلی سریع به پیج خود جذب کنید. چرا که خیلی از جست و جو ها توسط کاربران توسط همین لوکیشن هست.