بهترین کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ Pdf (بیش از 130 صفحه) – آکادمی جذب مارکتینگ

مطمئنا می دانید که کاربران برای انجام همچین کاری نیاز به یک عامل تشویقی مانند جایزه یا کدتخفیف دارند. برند سازی یکی از راههای غیر مستقیم، برای کسب درآمد از اینستاگرام میباشد؛ که در این روش شما به عنوان فروشنده و یا ارائه دهنده یک خدمت، کاربران را با کسب و کار خود آشنا میکنید و سپس آنها را به یک پلتفرم دیگر، برای مثال سایت خود راهنمایی کرده و با انجام یک سری تکنیکهای بازاریابی و مارکتینگ، این کاربران را به مشتریانی وفادار تبدیل میکنید. این پارامتر در واقع یک ارزیابی ذهنی از میزان همسویی برند شخصی اینفلوئنسر انتخابی، با ارزش های برند شما است و این مهمترین معیار است زیرا همان چیزی است که تعیین می کند یک اینفلوئنسر می تواند بر روی رشد کسب و کار شما تاثیرگذار باشد یا خیر. این پارامتر با توجه به تعداد لایک ها، نظرات و به اشتراک گذاری هایی که اینفلوئنسردر هر پست دریافت می کند تعیین می شود. یک اینفلوئنسر معتبر معمولاً با تعداد کمی از برندهایی که به آنها اعتقاد و اطمینان دارند همکاری خواهند کرد و به اعتقادات خود همچنان صادقانه پایبند هستند و فقط محتوای مرتبط را برای مخاطبان خود ارسال می کنند. بسیاری از برند ها از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند و برخی از آن ها را منحصراً در فیدهای اینستاگرام خود استفاده می کنند. Data was created with the help of GSA Content Generator DEMO!

فالوور اینستاگرام

به عنوان مثال ، برند ساعت هوشمند ، Garmin ، از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کند و آن را در پیج اینستاگرام Garmin Outdoor ارسال می کند. شما نیز محتوای تولید شده توسط کاربر را در پیج رسمی برندتان منتشر کنید و او را منشن کنید. با توجه به این موضوع، محتوای تولید شده توسط کاربر، یکی از روش های ساده تولید محتوا در اینستاگرام است. ما در آریامدتور از خدمات تبلیغ گوگل و اینستاگرام وی دیجیتال مارکتینگ استفاده کردیم. اکسپلور اینستاگرام یکی از ابزار های مهم در اینستاگرام مارکتینگ است. هماکنون بیشتر از ۲۵ میلیون کسبوکار در اینستاگرام وجود دارد که اکثر آنها جزو مشاغل کوچک هستند. با این سری آموزشی اینستاگرامی بیشترین میزان درآمد از اینستاگرام شما میتواند به روزی ۵ میلیون تومان برسد. اما در جواب این سؤال، باید گفت که بله، افرادی هستند که فقط با تبلیغ کردن پیجها یا افراد دیگه، درآمدهایی بالای ۵۰ میلیون تومان در ماه دارند.

This article has been created with GSA Content Generator DEMO.

جهت دریافت مشاوره در زمینه مارکتینگ کسب و کار خود در اینستاگرام با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید در مورد عملکرد کلی حساب کاربری اینستاگرام خود اطلاعاتی کسب کنید و آمار جمعیت شناختی از مخاطبان خود داشته باشید و در جهت پیشرفت پیج از آنها استفاده کنید. چندین روش وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید با اینفلوئنسرها همکاری کنید، در اینجا چند مورد از محبوب ترین این روش ها را آورده ایم. ایجاد محتوای تازه و مرتبط بطور منظم و مداوم کار سختی است و با ظهور الگوریتم جدید اینستاگرام، اهمیت نگهداری ارتباط با مخاطب و فرکانس ارسال محتوا چندین برابر شده است. طبیعتا درآمد یک بلاگر حرفهای خیلی بیشتر از یک تولید کنندهی محتوای مبتدی است. البته لازم است بگوییم کسب درآمد در اینستاگرام ساده و آسان نیست؛ نیاز به آگاهی در زمینهی مسیر رشد در اینستاگرام و نحوهی صحیح تولید محتوا دارد. مطابق سلیقه مخاطب باید محتوای خاص و منحصر به فرد تولید شود. از اینفلوئنسرهایی که برندهای نامرتبط را تبلیغ می کنند و در ارسال محتوای خود در یک زمینه مشخص فعالیت نمی کنند، خودداری کنید. هنگامی که در صنعت خود اینفلوئنسرها را پیدا کردید، مرحله بعدی انتخاب کسی است که می خواهید با آنها کار کنید.

برای پیدا کردن برنامه های وابسته ، می توانید بازار های محبوب برنامه های وابسته را زیر رو کنید. شما می توانید با همکاری اینفلوئنسر مسابقاتی را برگزار کنید. صِرف تعداد فالوور زیاد و دیده شدن نباید با یک اینفلوئنسر وارد قرارداد شوید. برای اینکه فریب فالوور های فیک تبلیغ کننده را نخورید، به این فاکتورها اهمیت بیشتری دهید. این امر به شما کمک می کند تا تبلیغات شما به مخاطبان بسیار گسترده تری برسد و در مدت کوتاهی فالورهای خود را افزایش دهید. سپس افزودن نظر به عنوان نام کاربری اینستاگرام خود را در بالای صفحه کلید خود قرار دهید (این در تصویر دوم نشان داده شده است). برای اینکه بتوانیم به درستی در اینستاگرام بازاریابی کنیم باید نحوه استفاده از هر یک از ابزار ها را یاد گرفت. اگر نمی دانید چه پارامترهایی را باید جستجو کنید، استفاده از این روش کار آسانی نیست. به نظر شما چه محتواهایی برای اینستاگرام کسب و کارها می تواند جذاب و تاثیر گذار باشد؟ شما می بایست با در نظر گرفتن سلایق جستجوی مخاطبان و راه اندازی گروه های مختلف در قالب کمپین تبلیغاتی، هشتگ درستی را انتخاب کرده و آن را به عنوان برندی در اینستاگرام ثبت کنید. اگر می خواهید تجزیه و تحلیل پیشرفته تر برای اندازه گیری عملکرد خود ، نه تنها از حساب اینستاگرام خود ، بلکه برای کمپین های بازاریابی استفاده کنید، می توانید از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید.