تفاوت بیو اینستاگرام با بایو چیست؟

اکسپلور در اینستاگرام چیست ؟ ترفند رشد و افزایش بازدید اکسپلور اینستاگرام با سرعت زیاد اینحا رو کلیک کن ! تعداد بازدیدها (Impressions): این داده آماری بیانگر تعداد دفعاتی که استوری شما مورد بازدید قرار گرفته است. بازدیدها از پروفایل(Profile Visits): این داده آماری تعداد دفعاتی که پروفایل شما دیده شده است را مشخص میکند. آنها را با اهداف بازاریابی خود گره بزنید و فقط با آنها به عنوان موردی تصادفی که در پست های شما استفاده می شود ، رفتار نکنید. ممکنه با روش بازاریابی اینفلوئنسر آشنا نباشید، پس ابتدا اجازه بدید تا این مورد رو خدمت شما توضیح بدم. اگر بسیاری از بازدیدکنندگان بر روی کلمه «بازگشت به عقب»کلیک کننداین بدان معنی است که شما در استوری تان به هدف مورد نظر نرسیده اید. چرا که فالوورها روایت و داستان شما را دوست دارند و به دنبال ادامه استوری های شما هستند. فالوورها(Followers): این داده آماری بیانگر تعداد اکانت هایی که از این پس به عنوان فالوورهای جدید محسوب می شوند. جلو(Forward):تعداد دفعاتی که کاربران برای دیدن استوری های بعدی شما اقدام می کنند. Data was created by GSA Content Generator DEMO!

راز های اینستاگرام

این کار سبب میشود تا کاربران بسیار راحت تر با شما در ارتباط باشند چراکه بخشی برای ارسال ایمیل، و یا برقراری تماس به این صفحات اضافه میگردد. این کار به هشتگ دزدی یا Hashtag Hijacking شهرت دارد که در آینده مقالهای درباره آن منتشر میکنیم. آمار و ارقامی که در بالا ذکر کردیم، بسیار جالب توجه و تکان دهنده هستند؛ اما نظر بازاریاب های دیجیتال یا دیجیتال مارکترها درباره ی اینستاگرام چیست؟ پس یادگیری و آموزش دیجیتال مارکتینگ بسیار می تواند به شما کمک کند. کاربرانی که واقعا به کسب و کار مورد نظر علاقه داشته اند و الان دارند دنبالش می کنند. چون این کار می تونه به شدت باعث اسپم شدن خودت و پیجت بشه. یکی از بهترین روش برای افزایش فالوور و همینطور دیده شدن در اینستاگرام قرار گرفتن در اکسپلورر اینستاگرام است ، در سایت های دیگر این موضوع را به صورت متن ها و بحث های فوق طولانی بیان کرده و بسیار آزار دهنده و حوصله سربر بوده و حتی فیلم های آموزشی هم در آن قرار داده اند که باعث بزرگ جلوه دادن و مبهم شدن این بحث برای کاربر میشود پس ما در ایران تبلیغ این بحث را در چند پاراگراف ساده به راحتی بیان میکنیم.

شاید به جرات بتونم بگم، مهمترین مشکل اکثر کسب و کارهای اینستاگرامی که باعث میشه فروش کمی داشته باشن، نداشتن سیستم فروشه. در ابتدا این تب به صورت محبوب Popular بود یعنی پست های محبوب بر اساس تشخیص اینستاگرام از سرتاسر جهان نمایش داده میشد و بزرگترین مشکل آن این بود که فقط افراد بزرگ در آن جای داشتن و افرادی که مشهور نبودن جایی در آن تب Popular نداشتند مثلا آقای راک بزرگترین هنرپیشه جهان که با میلیون ها نفر فالوور ، هیچ وقت اجازه نمیداد که پست های دیگران محبوب شود چون در کمتر از چند دقیقه میلیون ها پسند را تحت پوشش خودش قرار میداد. برای جلوگیری از این مشکل حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید. استاندارد متمرکزی برای محاسبه میزان نرخ تعاملات استوری های اینستاگرام وجود ندارد ، اما چند روش برای پیگیری این تعامل وجود دارد. و بر خلاف آن داشتن یک پست عالی با چند لایک کمترین شانس را برای گرفتن لایک های بیشتر دارد. حال سوال اینجاست ستاره آبی در اینستاگرام چه فایده ای دارد؟ در نگاه اول آنالیز استوری های (stories) اینستاگرام موضوعی عجیب و در عین حال سرنوشت ساز است برای پیچ شما.

درآمد از اینستاگرام

پاسخ ها(Replies): این داده آماری بیانگر تعداد پیامهایی است که کاربران از طریق “send message” برای استوری شما فرستادهاند. شما هر پستی را که بخواهید میتوانید سیو کنید و از طریق صفحۀ خودتان به آنها دسترسی داشته باشید. در دیسکاوری تحلیل داده هایمان روی بازدیدکنندگانی است که به عتوان فالوور محسوب نمی شوند اما استوری را از طریق مجاری مختلف همانند دایرکت، هشتگ، و… نتیجه این داده آماری نباید مثبت باشد.چون هرچه بازدیدکنندگان از استوری شما به گزینه های جلو (Forward)، خارج (exit) و از آنجا پرش(next story) تمایل پیدا می کنند ، احتمالاً استوری های شما نتوانسته است توجه آنها را جلب کند. شما برای اینکه بتوانید یک کسب و کار راه بیندازید علاوه بر یک ایده اساسی و کار و تلاش و دانش احتیاج به سرمایه اولیه دارید که خود مساله بزرگی است و برای عده زیادی به شکلی حل نشده باقی می ماند. روش کار به این صورت است که شما زیر پست کسی چندین کامنت میگذارید و و او هم در پاسخ چند کامنت برای شما میگذارد. برای این کار فرقی ندارد که از سایت اینستاگرام یا اپلیکیشن گوشی آن وارد شوید. برای شروع، وارد حساب کاربری اینستاگرامتان بشوید. در این مقاله، ما به بررسی6 روش برای نحوه ی استفاده از جزئیات ویدیویی برای ساختن استوری در اینستاگرام و طریقه کسب درآمد از راه تبلیغ برندمان به صورت آنلاین می پردازیم.