تقویم محتوایی اینستاگرام چیست؛تقویم رایگان اینستا|الومحتوا

محتوایی که میدانید مخاطبان و دنبالکنندههای شما احتمالا به آن علاقه نشان خواهند داد را مشخص کنید و در سبدهای مختلف قرار دهید! هنگامیکه شما وارد اینستاگرام میشوید، محتوایی که در صفحه اکسپلور مشاهده میکنید، با چیزی که دیگران در نمای شبکه شما به آن علاقه نشان دادهاند و آنچه خود شما قبلاً به آن علاقه نشان دادهاید تعیین میشود. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که در آن همهی اتفاقایی که فکرش را بکنید میتوانید در آن مشاهده کنید مثل انواع غذاهایی که دیگران میخورند یا حتی آموزش درست کردن غذاهای مختلفی که دوست دارید، آموزش انواع شیرینی جات، یا حتی معرفی کافه ها و پیدا کردن رستوران های خاصی که غذاهای خوبی دارند، آموزش زبان های انگلیسی، آهنگسازی، دیدن تیپ ها و لباس های خاص، خرید لباس، کفش، دیدن جشن ها و مهمونی های دیگران هرمسائل قشنگی که دوست دارید ببینید و بدانید در اینستاگرام وجود دارد که مردم برای این مسائل پول زیادی خرج میکنند برای همین میتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید. وقتی پروفایل خود را به حرفه ای در اینستاگرام ارتقا داده باشید، میتوانید تعداد ورودی هر پست از هشتگ ها را مشاهده کنید، پس حتما از هر پست اطلاع داشته باشید که چه مقدار از هشتگ ورودی گرفتید.

چنین افرادی کمیت فالوور را به کیفیت آن ترجیح می دهند.

اگر قبل از خواندن این مطلب، با مفهوم برنامهریزی برای انتشار پست در اینستاگرام آشنا نبودید، تا بدین جای کار اطلاعات لازم درباره مفهوم و محتویات آن را بدست آوردید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که میزان حقوق ادمین اینستاگرام کاملا براساس میزان تجارب و مهارت های شما متغیر است. برای کسب نتیجه بهتر اهداف خود را SMART بچینید و بعد میزان موفقیت آنها را اندازهگیری کنید. چنین افرادی کمیت فالوور را به کیفیت آن ترجیح می دهند. روزهای خاص در تقویم: تعیین چنین روزهای بسیار مهم است. اگر یک طراح در تیم خود ندارید، یا تابحال چنین همکاری را تجربه نکردهاید، همین فردا برای استخدام یک طراح گرافیک کاربلد، که با ابزاری همچون Canva یا Adobe Spark آشنایی دارد، آگهی بزنید! پس از آن، باید خود و کاری را که برای مشتریان بالقوه خود انجام می دهید تبلیغ کنید. هنگامی که بدانید قرار است با حجم کاری زیاد در چند روز یا حتی چند ماه آینده مواجه شوید، منابع خود را با دقت بهتری تقسیم بندی میکنید. 1- گام اول برای برنامهریزی اینستا: منابع و داراییهای خود را در زمینهی محتوا مشخص کن! پس اگر می خواهید پیج بیزنسی شما، جایی در آن داشته باشد، باید اول مخاطبان اصلی تان را پیدا کنید. This data was written by GSA Content Generator Demoversion.

افرادی که به این لیست راه پیدا میکنند دو ویژگی اصلی دارند: 1- از برند شما، نیچ، کمپینها و… فونتهای جذاب به شما کمک میکنند که در مدت زمان کوتاهی، مخاطب تعامل بیشتری با شما برقرار کند که نتیجه آن افزایش فالوور اینستاگرام است. بسیاری از کاربران ایرانی هم از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند و این آمار لزوم یادگیری و استفاده صحیح از آن را بیشتر می کند. اینفلوئنسرهای را مشخص کرده، آنها را به کمپینهای تبیلغاتی خود دعوت کنید و به کمپین خود، چهره و صورت ببخشید. صورت و سیمای یک شخصیت پرطرفدار! طراحیهای اورجینال گرافیکی: اگر قبلا با یک طراح گرافیک همکاری داشتید، تصاویری که برای محصولات شما طراحی شده را جمع آوری کنید. وقتی میدانید قرار است فردا مسیری هزار کیلومتری را رانندگی کنید، با باک خالی از شهر خالی نمیشوید! پس از آن که با روش ها و ترفندهای مختلف توانستید به دنبال کننده و یا همان دنبال کنندگان زیادی دست پیدا کنید و تبدیل به یک رسانه پر بازدید شدید، می توانید با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در میان محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی برسید. یکی دیگر از مهمترین انواع هشتگ در اینستاگرام هشتگهای مربوط به جشنهای مختلف است.

YOLO شما فقط یک بار زندگی می کنید می باشد.

گفته میشود معنی اینفلوئنسر در دنیای مجازی ابتدا در یوتیوب شکل گرفت و بعد وارد شبکههای اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام شد. دسته بندی کمپینها و انواع محتوا: بهتر است برای دقیقتر بودن تقویم، با استفاده از ابزارهایی مثل رنگ، پستهای خود را مشخص کنید. محتوای آموزشی (Tutorials): یک دسته از پست و استوریهای خود را به آموزشهای کاربردی اختصاص دهید. شاید پارچه، دوخت، برش، رنگ یا عنصر دیگری وجود داشته باشد که محصول شما را به یک محصول عالی تبدیل کند، که طرفداران آن را دوست داشته باشند. در حالی که هشتگ های برند شده و جامعه همیشه وجود دارند، هشتگ های کمپین ها معمولاً عمر کوتاهی دارند، شاید چند روز، چند ماه و یا نهایتاً یک سال. YOLO شما فقط یک بار زندگی می کنید می باشد. همچنین مطالبی را که عنوان می کنم برای برند سازی در اینستاگرام هم کمکتان می کند.مسلما هرچه دنبال کنندگان اینستاگرام شما بیشتر باشد کسب درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. در این قسمت سه گام مهم، جهت شروع برنامهریزیِ محتوا را معرفی میکنیم. گام دوم: محتوای اینستاگرام خود را دستهبندی کرده و سبدهای محتوا ایجاد کنید!