توضیح کامل اصطلاحات اینستاگرام

Love محبوب ترین هشتگی بوده که طی یک سال گذشته توسط کاربران آن مورد استفاده قرار گرفته است و به عبارت دیگر، اینستاگرامی ها در سال 2015 این عبارت را بیشتر از دیگر کلمات مورد خطاب قرار داده اند. مثلاً اگر کلمه کلیدی شما «شیرینی پزی» است، کلمات کلیدی فرعی عبارت هایی مثل «کیک فنجانی» (cupcake)، «کیک عروسی» (wedding cake) و غیره هستند. معمولا کاربران حرفه ای اینستاگرام ۴ هشتگ تا نهایتا ۶ هشتگ در پست های خود به کار می برند و سعی می کنند این هشتگ ها، مرتبط ترین کلمات کلیدی مخصوص پستشان باشد. برند سازی شخصی در اینستاگرام از نظر بسیاری از افراد کار دشواری است و نیاز به مهارت خاصی دارد. می توانید یکبار هشتگ مورد نظر را سرچ کرده و از سلامت آن مطلع شوید. پس باید محتوایی را تولید کنیم که کاربر از ما می خواهد، یعنی ما باید قبل از تولید مختوا پرسونای مخاطب خود را تشخیص دهیم و بفهمیم که این مخاطب با این ویژگی ها بدنبال چیست و چه چیزی نیازش را برطرف می کند، حالا یک محتوا درست می کنیم که در آن نیاز مخاطب خود را رفع کنیم. شما می توانید مشکل خود را در قسمت Report a Problem گزارش دهید و به طور کامل قضیه رو شرح دهید.

درآمد از اینستاگرام

Data has been generated by GSA Content Generator DEMO.

راز های اینستاگرام

با توجه به توضیحات داده شده پیشنهاد ما این است که قوانین اینستاگرام را رعایت کنید و موارد مسدود شده رو در پست های خود استفاده نکنید. کافیه که وارد ابزار تست شادوبن بشید و در این صفحه نام کاربری خودتون رو در اینستاگرام وارد کنید. اگر حساب خود را صرفاً به دلایل پولی اداره کنید ، در طولانی مدت نمی توانید هیچ موفقیتی با آن کسب کنید و بنابراین نمی توانید با اینستاگرام درآمد کسب کنید. پیج هایی که در این مقاله به شما معرفی میشوند تماما از دریافت تبلیغات درآمد دارند. در این روش برندها به صورت مستقیم محصول خود را تبایغ نمی کنند بلکه به صورت غیر مستقیم تلاش برای هدایت مستری به سوی فزوشگاههای خود دارند. معمولاً اکثر افرادی که فروش کالای فیزیکی انجام میدهند همان افرادی هستند که در واقعیت مغازه دارند و چون فروش در دنیای واقعی کم شده است روی به اینستاگرام آوردند. در نتیجه کم کردن فعالیت خود به اینستاگرام نشان میدهد که این مجازات را پذیرفته اید و مایل هستید که زودتر به روال گذشته خود برگردید. اگر در پست خود از بیش از ۳۰ هشتگ استفاده کنید، پست شما منتشر خواهد شد، ولی هیچ یک از هشتگ ها در پست انتشار داده شده شما دیده نخواهد شد یا به عبارتی هشتگ ها در پست شما درج نخواهد شد و پست بدون هشتگ منتشر می شود.

گاهی اینستاگرام برای دلایل اخلاقی و قوانین خاص خود پیامی را برای اون هشتگ انتشار می کند که شما به راحتی می توانید با سرچ کردن آن از این قبیل پیام ها اطلاع پیدا کنید. برای مثال می­توانید از مخاطبان خود بخواهید تا از خرید خود عکس بگیرند و شما آن را استوری کنید. به این شکل که، شما لینک سایتهای دیگر را در استوری یا بیوی صفحه اینستاگرامتان به اشتراک میگذارید. در سایتهای مختلف مربوط به حوزه فعالیت و تبلیغاتتان مراجعه کنید، نظر بدهید و از افراد بخواهید تا به پیج اینستاگرام شما مراجعه کنند. علاوه بر موارد ذکر شده در بالا اینستاگرام محدودیتهای تبلیغاتی نیز همچون تبلیغات کاهش وزن و جراحیهای زیبایی را لحاظ کرده است و همواره در تلاش است تا محیطی سالم از نظر جسم و روان برای کاربرهای خود ایجاد نماید و حتی تبلیغاتی را نیز که موجب آسیب زدن به کاربرها خواهد شد را حذف خواهد کرد.

Article was created with the help of GSA Content Generator DEMO!

در نتیجه اطلاعات حساب کاربری فرد باید کامل و حتی باید دارای عکس پروفایل و بیو باشد تا توسط اینستاگرام مسدود و یا بلاک نشود. در صورتی که از این حد مجاز فراتر بروید حساب کاربری شما توسط اینستاگرام برای فالوو کردن و یا آنفالوو کردن مسدود خواهد شد. یعنی تا ۲۴ ساعت نمی توانید اشخاص دیگر را فالوو کنید ولی اجازه انجام باقی فعالیت ها را خواهید داشت. عملکرد دستی در قسمت سرچ کردن هشتگ هاست که شما پست مورد نظر را با هشتگ خاص خود سرچ می کنید که لازمه آن لاگین کردن به اکانت است ولی با استفاده از این ابزار شما احتیاجی به لاگین ندارید. شما به عنوان یک کاربر شبکه اینستاگرام برای انتشار عکس مورد نظر خود اجازه گذاشتن کپشن یا همان متن زیر عکس را با نهایتا ۲۲۰۰ کاراکتر دارید. برای بهتر دیده شدن باید کپشن و هشتگ های شما در همان لحظه ارسال پست قرار بگیرند.