خرید فالوور اینستاگرام واقعی

با استفاده از تبلیغاتی که حمایت مالی شده اند مطمئن می شوید که افراد بیشتری پست هایتان را مشاهده میکنند – و مسلما اگر این پست ها مورد پسندشان باشد به احتمال زیاد شما را دنبال می کنند. این شرکت یک هشتگ خاص و یک شرط برای این کمپین در نظر گرفته: یک عکس بدون آرایش از خودتان پست کنید. CLIF Bar نیز یکی دیگر از شرکت هایی است که از کمپین به اشتراک گذاری تصاویر برای افزایش تعاملات کاربرانش استفاده کرد. بنابراین باید مدام بررسی کنید که چه پست هایی بیشتر مورد توجه مخاطبینتان قرار میگیرند و چه روزها یا ساعاتی استقبال مخاطبین از پست ها بیشتر می شود. یک نکته بسیار مهم در مورد تعامل با دیگران در اینستاگرام این است که به این پلتفرم مثل صندوق پست نگاه نکنید. Iconosquare و Simply Measured امکان نظارت بر معیارهای بیشتری مثل تغییر تعداد یا افزایش فالوور واقعی و تعاملات، زمانهای مناسب برای انتشار پست بر اساس پستهای قبلی و مقایسه عملکرد شما با رقبا را فراهم میکنند. اما حساب های کاربری موفق و روبه رشد معمولا روزی چندبار پست ارسال می کنند. ضمنا با ایجاد حساب کاربری در سایت ایمن داک کلیه فایل های خریداری شده بصورت بایگانی شده و دسته بندی شده در هر زمان قابل دسترس شما خواهد بود.

افزایش فالوور

اما اگر این کار درست انجام شود مسلما ارزش زمان صرف شده را خواهد داشت. هرچه تعداد طرفداران شما (به صورت ارگانیک) بیشتر شود، خریداران و مشتریان علاقهمند بیشتری خواهید داشت. اینستاگرام پلتفرم تحلیلی عمیقی مثل فیسبوک ندارد، اما با این وجود وقتی به اکانت بیزنسی سوئیچ کنید، به یکسری امکانات تحلیلی محدود دسترسی خواهید داشت مثل بررسی نرخ رشد و افزایش فالوور واقعی ، میزان بازدید، مشاهده و تعامل با پستها . چه بودجه لازم برای ابزارهای تحلیلی عمیقتر را داشته باشید چه نداشته باشید، دنبال کردن این معیارها برای اطمینان از این که اکانت اینستاگرام تان در حال رشد است و عملکرد خوبی دارد، ضروری است. اما باید توجه داشته باشید که برخلاف پلتفرم های دیگری که هزینه تبلیغات در آن ها بر اساس میزان تعامل ایجاد شده است هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس میزان تاثیر گذاری است (یعنی تبلیغ کننده به ازای هر بار که آگهی در صفحه ناشر دیده می شود هزینه پرداخت می کند). برای تبلیغات اینستاگرام هم مثل هر پلتفرم دیگری می توانید از روش پرداخت هزینه برای تبلیغ برندتان استفاده کنید. وب سایت Rolling Stone لیست کامل و خوبی از افراد بانفوذ در اینستاگرام تهیه کرده است که می توانید برای شروع از آن استفاده کنید. This post has been generated with the help of GSA Content Generator Demoversion!

آموزش اینستاگرام

به این نکته توجه داشته باشید که تولید محتوای کاربردی، بهروز و در عین حال جذاب میتواند نقش بسیار پررنگی در افزایش فالوور ایرانی و افزایش درآمدهای شما از طریق شبکههای اجتماعی ایفا کند. شاید براش شما پیش آمده که از پیجی با تعداد لایک و فالوور بالا خرید آنلاین انجام داده، اما محصول و محتوای ضعیفی دریافت کردهاید. اگر از هشتگ های هدف مند استفاده می کنید حتما شاهد بالا رفتن بازدید ها و فالوور های خود خواهید بود. هنگامی که عکس خود را گرفتید (البته به یاد داشته باشید این بهترین روش ها) ، می توانید آن را ویرایش کنید تا با دستورالعمل های تجاری که قبلاً ایجاد کرده اید متناسب باشد. وقتی موضوع خود را تعیین کردید ، حتماً بهترین روش های زیر را در خاطر داشته باشید. همچنین گفته شده بهترین ساعت ها برای ارسال پست ساعت های ۲ و ۶ صبح و ۵ و ۱۰ عصر است و بهترین روزها نیز چهارشنبه و پنج شنبه هستند.

Buffer نیز توصیه کرده روزانه حداقل یک مطلب پست کنید.

برخ از این اپلیکیشن ها به طور کاملا رایگان عمل می کنند و می توانند مانند ربات ها برای شما به صورت خودکار پست و استوری بگذارند و پیام های تبلیغاتی برای افراد مختلف دایرکت کنند. با استفاده از سایت هایی مثل Top-Hashtags پرکاربردترین هشتگ های روز را پیدا کنید و شما هم به آن ها بپوندید. هشتک های مناسبی هشتک هایی هستند که برای کنفرانس ها، جشنواره ها و رویدادهای خاص مختلف و مناسبی به وجود می آیند. برای ارزیابی و نظارت بر نرخ تعامل (منظور تعداد لایک ها و کامنت هایی است که از فالوورهایتان دریافت میکنید) تک تک پست ها در صفحه تان می توانید از یک ابزار تحلیلی مثل Iconosquare استفاده کنید. Buffer نیز توصیه کرده روزانه حداقل یک مطلب پست کنید. 2. محتوای چالشی تولید کنید : هرچقدر بتوانید میزان تعامل و درگیری فالوورها را بیشتر کنید روند پیشرفت پیج سریع تر شده و زودتر فالوورهای واقعی به فالوورهای فیک برتری پیدا می کنند. بعضی از این حسابها مخاطبان زیادی دارند و مجاب کردن این حسابها به بازنشر یکی از پستهای شما (به همراه مشخصات شما) میتواند جریان جدیدی از فالوورها را به صفحه شما هدایت کند. پس سعی کنید به همه کامنت ها، دایرکت ها و در کل پیام های فالوورهایتان پاسخ دهید و برخلاف تصور خیلی ها اصلا اینطور فکر نکنید که پاسخگویی به فالوورها خیلی کار سطح پایین و یا به اصطلاح چیپ (Cheap) است؛ بلکه در دنیا کسب و کارهای بسیار بزرگ مثل کمپانی ها بنز، بی ام و، اپل و …