رازهای پنهان اینستاگرام برای افزایش فالوور (آپدیت اردیبهشت 98)

خبر خوب این که اخیرا یک قابلیت جدید به بخش Insights اضافه شده است که می توانید به کمک آن میزان دیده شدن پست خود در بخش اکسپلور را رصد کنید و از این طریق اطلاعات بسیار خوبی در مورد میزان جذابیت پست ها و ویژگی های لازم برای ایجاد تعامل بیشتر بدست آورید! زمانی که دیگران پست شما را لایک می کنند، کامنت می گذارند یا قصد دارند شما را فالو کنند، همه این ها به صورت نوتیفیکیشن های مجزا به شما گزارش می شود. به معنای “اطلاعات رسمی دربارۀ موضوعی” می باشد و به تمام فعالیت هایی مربوط می شود که دیگران در مورد پیج و پست های شما انجام می دهند. حتی اجازه لینک گذاری در پست ها را نمی دهد تا مبادا از آن خارج شوید و به پلتفرم دیگری بروید. اولین صفحه ای که هنگام وارد شدن به اینستاگرام با آن روبرو می شوید ، فید است که در صفحۀ home شما نشان داده می شود و در آن می توانید جدیدترین استوری و پست های فالوورهایتان را ببینید. This was created by GSA Content Generator Demoversion.

برای پست های اینستاگرام میباشد.

اگر شما پیج کسی را فالو کنید به فالوورهای آن پیج اضافه می شوید و تمام کسانی که پیج شما را فالو (دنبال) می کنند به فالوورهای پیج شما افزوده می شوند. استفاده از هشتگ موجب می شود بتوانید تمام محتواهای متفاوت (فیلم، عکس، ویدیو و…) با یک موضوع خاص را پیدا کنید. برای دسته بندی و به اشتراک گذاری پست ها برچسبی به نام هشتگ به کار می رود. برای پست های اینستاگرام میباشد. اگر بتواند مخاطبانتان را برای لایک و کامنت­گذرای مجاب کنید، تعامل آنها به شما کمک میکند تا به اکسپلور اینستاگرام بروید. برخی از مهمترین اصول را ما در زیر برایتان ذکر کرده و توضیح خواهیم داد که بر اساس آنها بفهمید که ادمین اینستاگرام باید چه چیز هایی را بلد باشد تا بتواند از طریق پیج خود به درآمد برسد. اکسپلور صفحه ای است که پست هایی از صفحات سراسر دنیای اینستاگرام چه آن ها که فالو کرده اید و چه نکرده اید ، را برایتان نمایش خواهد داد. اینستاگرام تا قبل از سال 2016 عکس ها را به ترتیب زمانی نشان می داد اما بعد از آن الگوریتم دیگری را در نظر گرفت.

شما هم در زمینه ای که هستید محصول خود را تصور کنید.

عکس پروفایل اینستاگرام باید با عکس سایر شبکههای اجتماعی همخوانی داشته باشد. از ایده تا راههای شگفتانگیز افزایش فالوور و درآمد و کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات. تلفن را برمیداریم و با یکی از این شرکتهای بازاریابی و تبلیغات در شبکههای اجتماعی تماس میگیریم تا از رقم تعرفهها و چند و چون کار مطلع شویم. هر چقدر که تبلیغات شما در اینستاگرام هیجان انگیز تر باشد توجه دیگران به آن زیاد است. افرادی که زمینه فعالیت مشترکی با شما دارند میتوانند به شناخته تر شدن شما کمک کنند. در نهایت برای اینکه صفحه خود را به یک پیج کاری تبدیل کنید میتوانید آن را به فیسبوک خود متصل کنید، آموزش این کار را بصورت کامل تر در مقاله ای دیگر ارائه خواهم کرد. شما هم در زمینه ای که هستید محصول خود را تصور کنید. حتما شما هم تا به حال در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیج ها و صفحاتی را دیده اید که بسیار محبوب بوده و بیشترین لایک و کامنت را به خود اختصاص می دهند. اگر پیج فروشگاهی یا خدماتی دارید حتما ساعت کاری کسب و کارتان را در بایو ذکر کنید. یکی از کارهایی که برای افزایش رونق کسب و کار انجام میشود، انتقال دادن کسب و کار به شبکههای اجتماعی دیگر و تبلیغ کردن در آن فضاها نیز میباشد که باعث میشود مخاطبان جدیدی را جذب کنید و کسب درآمد در اینستاگرام شما بیشتر می شود.

درآمد از اینستاگرام

برای تگ کردن قبل از آیدی ایسنتاگرام افراد از @ استفاده کنید. و غیره: اگر می خواهید مطلبی برای شرکت کنندگان در مسابقات تمام وقت بگذارید، از این هشتگ ها استفاده کنید. اگر شما اکانت پابلیکی در اینستاگرام داشته باشید و یک هشتگ در پست خود قرار دهید، این پست در صفحه مخصوص به هشتگ قرار داده شده برای تمامی کاربران اینستاگرام قابل مشاهده خواهد بود. اگر به اندازه کافی منحصر به فرد باشید، می توانید محصول خود را بسازید و از طریق پست های خود آن را تبلیغ کنید. باید موضوع پیج تان را کاملا درک کرده باشید و سپس ساعتی که بیشتر مخاطبان شما آنلاین می شوند را بفهمید تا در همان ساعات اقدام به انتشار محتوا کنید. اما دانشجویان، افراد بدون سرمایه، زنان خانهدار، کارمندان میتوانند همین امروز پیج خودشان را در یک حوزه راهاندازی نمایند، سپس با انتخاب یک حوزه مناسب که افراد بیشتری در آن بازار خواهان محصول هستند شروع به فعالیت میکنید.