راهنمای استفاده از هشتگ در بازاریابی شبکههای اجتماعی

اکسپلور اینستاگرام برخلاف صفحه اصلی اینستاگرام، که فقط پست های صفحاتی که دنبال کرده اید را نمایش می دهد، ساخته شده است. دو روش برای مخفی کردن هشتگ ها از پست ها وجود دارد، اما باید توجه داشته باشید که در نسخه دسکتاپ اینستاگرام قابل مشاهده خواهند بود. در این روش شما آدرس پیج خود را به این سایت می دهید و به شما می گوید که آیا پیج شما گرفتار بن نامحسوس شده است یا نه! در روش چهارم شما یک محصول فیزیکی برای فروش دارید که با اعتماد سازی کاربران نسبت به خود و قرار دادن پست هایی از محصولات چه به صورت ویدیویی و چه به صورت عکس،فروش آن محصولات اتفاق می افتد.در این روش بهتر است از کیفیت محصول خود بیشتر صحبت کنید و همچنین از طرح های تشویقی مانند تخفیف های ویژه به ازای خرید چند محصول و از این قبیل کار ها برای فروش بیشتر بهره بگیرید. تماشا کردن ویدیوها نیز میتواند یکی دیگر از معیارهای نمایش پست در صفحه Explore اینستاگرام شما باشد. را میگذارید و بخشی از عبارت مدنظر را مینویسید، اینستاگرام هشتگهای مرتبط دیگر به همراه تعداد پستهایی که بازتاب دهنده آن هشتگ است را به شما نمایش میدهد.

به نمایش در نمیآیند.

به همین ترتیب پستهاییتان را که تعامل بیشتری ایجاد کرده پیدا کنید و سعی کنید محتوایتان را بیشتر به همان شکل انجام دهید و در استراتژی تولید محتوایتان تغییر ایجاد کنید. از نشان تجاری (لوگو) خود استفاده کنید تا کاربران به شکل بصری نام تجاری شما را تشخیص داده و بفهمند که این حساب کاربری به چه کسی تعلق دارد. تنها محدودیتی که دارد این است که کدی ارائه نمی دهد و باید از لینک همکاری در فروشی استفاده کنید که ارائه می دهند. باید بدانید که پروفایلهای خصوصی در بخش پربازدیدها (اکسپلور) به نمایش در نمیآیند. اگر بتوانید فیلم اینستاگرامتان را در این جا نمایش دهید، بهراحتی صدها و حتی هزارها بازدید، لایک، کامنت و فالوور در کوتاهترین مدت ممکن به دست میآورید. اگر بیشتر از حد معمول کامنت گرفتهاید یا از کسانی کامنت گرفتهاید که اصلا فالوور شما هم نیستند باید گفت: تبریک. لحن بامزهتان را دوست داشته یا لحن جدیتان را؟ ببینید کدام پستها به مذاق مخاطبتان بیشتر خوش آمده، به عنوان مثال مخاطب بومرنگهایتان را بیشتر دوست داشته یا کاروسلهایتان را؟ اگر جزو کسانی هستید که از اینستاگرام استفاده میکنند، حتماً با بخش پربازدیدهای فیلم و عکس اینستاگرام یا همان اکسپلور (explore) آشنا هستید. Data has been created by GSA Content Generator DEMO!

اینستاگرام چیست

اینستاگرام در دنیای امروز به یک شبکه اجتماعی همه فن حریف تبدیل شده است و دنیایی پهناور متشکل از تصاویر و فیلم های افراد مختلف از سرتاسر دنیاست. قرار گرفتن فیلم و عکسهایی که در اینستاگرام میگذارید در این صفحه یک مزیت ویژه محسوب میشود. دقت کنید. ببینید چه عاملی محتوا را ارزشمند کرده است و با ایده گرفتن و هوشمندی از آنها استفاده کنید. قصه از این قرار است که داشتن فالوور و لایک در اینستاگرام به محبوبیت شما بستگی دارد مثلا زمانی که پیج یک بازیگر را مشاهده می کنید قطعا با دیدن فالوور های آن پی به محبوبیت آن بازیگر در اینستاگرام خواهید برد. نوع دوم پیج هایی که یکی از شغل های پردرآمد اینستاگرام محسوب می شود پیج های فروشگاهی می باشد. ویژگی Insights فعالیت پیج شما را با هفته های قبلی مقایسه می کند. بسیاری از پیج ها و اکانت ها در حالت خصوصی یا پرایوت (private) قرار دارند. مثلاً موقع ناهار یا زمان مدرسه و کار.

صاحبان کسب و کار با داشتن درگاه پرداخت اختصاصی نیازی به ارسال شماره کارت ندارند، کلیه واریزی ها از بخش گزارشات قابل وصول هستند و نیازی به ارسال رسید پرداخت از سوی مشتری نیست، در ضمن می توان با ایجاد فرم پرداخت، کلیه اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره موبایل را طی همان فرم دریافت کرد و این گونه مدیریت سفارش ها را انجام داد. پاسخ این سوال ها در این مطلب انزل وب پیدا خواهید کرد. کامنت گذاشتن کار خسته کننده و زمانبری هست، شما می تواندی با استفاده از سرویس تحت وب اینستاگرام مانند IconoSquare استفاده کنید که در این صورت می توانید کامنت های خود را بسیار ساده و سریع تر از طریق کامپیوتر بفرستید. کمی پستهایتان را بالا پایین کنید و به آمار لایک، کامنت و ذخیره پستها نگاهی بیندازید اگر از ابزارهای آنالیز استفاده میکنید کارتان بسیار راحت میشود. معمولا میانگین تعداد لایک و کامنت چقدر است؟ کافی است که تعداد میانگین لایکها و کامنتهایتان را بدانید؛ در صورت ورود پست شما به اکسپلور اینستاگرام، تعداد لایکهایتان از میانگین بالاتر میرود. به عنوان مثال فرض کنید به ازای هر پست در حالت عادی میانگین ۴۰۰ لایک داشتهاید. اهمیت زیادی دارد. مثلاً Save کردن یک پست، رفتار مناسبی در قبال یک پست است.