راهنمای راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی L وبکیما

قرار گرفتن در صفحه اکسپلور سبب هوشیاری کاربران نسبت به صفحه شما می شود. کاربران هدف من را چه کسانی تشکیل می دهند؟ تنها سرمایه ای که نیاز دارید شرکت در این وبینار است من به شما تضمین میدهم هیچ سرمایه و مبلغ دیگری را نیاز نیست هزینه بکنید. نیاز به یک سرور و فضای میزبانی جداگانه نیست. منظور از این نکته این است که شما نمی خواهید و نمی توانید که یک کفش اسپرت کوهنوردی را به یک دختر بچه خردسال بفروشید! حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام تنها به خاطر افزایش تعداد مخاطبان نمی باشد بلکه هدف نهایی این است که با استفاده از این ابزار رشد برند شخصی شما با سرعت بیشتری صورت گیرد. چرا که استفاده بیش از حد از آنها نه تنها چشم مخاطب را هنگام خواندن کپشن اذیت میکند، بلکه از اعتبار پستهای و مطالب شما نیز کم میکند. اینستاگرام بسیار هوشمند است؛ اگر شما با فالو کردن، کامنت گذاشتن و لایک کردن، یا حتی بی سر و صدا دیدن پست های صفحه ای فعالیت کنید؛ اینستاگرام مطالب آن پیج یا صفحه را جزو سلایق شما محسوب میکند; و نه تنها پست های شبیه آن را به خود شما نشان میدهد بلکه به دوستانتان نیز که شما را فالو کرده اند پیشنهاد دیدن چنین پست هایی را میکند! This data was written by GSA Content Generator Demoversion!

این مورد باعث هماهنگی تمامی اعضای تیم با هم خواهد شد.

اگر بخواهید برای یک هدف خاص نوعی مسابقه یا برنامه رقابتی ترتیب دهید، استفاده از یک هشتگ خاص بسیار برایتان مفید خواهد بود. در غیر این صورت در بازار رقابتی موفق نخواهید شد. این کار با توجه به رقابت بازار نیاز به داشتن مزیت رقابتی دارد. اگر می خواهید که محصولی را در این فضا بفروشید باید جامع هدف خود را بشناسید و بدانید که مخاطبان شما به چه نیاز دارند و علاقه ی آن ها را بدانید و اینکه کسب و کار شما چگونه می تواند به آن ها کمک کند. هشتگ برند، هشتگی است که فقط مختص کسب و کار یا کمپین شما است. در این مقاله به شما میگوییم که چگونه ایده های کسب درآمد از اینستاگرام را پیدا کنید و سپس با تولید محتوای غنی در اینستاگرام به درآمد برسید. ویدیوهای 15 ثانیهای را ضبط و با صدا، متن، جلوههای ویژه و برچسبها ویرایش کنید. این مورد باعث هماهنگی تمامی اعضای تیم با هم خواهد شد. محتوای کلی اکسپلور را بررسی کنید: یک سری موارد در میان تمامی افراد جامعه مشترک هستند. تم کلی آن هارا چه چیزی تشکیل می دهد؟

لایک شدن پست ها در دقایق اولیه توسط صفحه هایی با دنبال کننده های زیاد و موضو ع مرتبط باعث میشه که شانس پست ما برای به نمایش گذاشته شدن برای دنبال کننده گان آن صفحه ها افزایش پیدا کند.برای این کار میتونید با صفحه هایی که موضوعشان با موضوع شما یکسان است شروع به همکاری کنید و پست های یکدیگر رو در دقایق اولیه انتشار لایک کنید. از قابلیت جست و جو اینستاگرام بهره ببرید: برای دیده شدن باید بدانید که در موقعیت مکانی و جغرافیایی شما چه چیزی محبوبیت دارد برای این کار از قابلیت جست و جوی اینستاگرام استفاده کنید. مهم ترین کار بعد از جلب مخاطبان این است که با اتخاذ تصمیماتی درست برندتان را به آن ها بشناسانید. فعالیت های فالووینگ های خود را دنبال کنید: در بخش نوتیفیکیشن اینستاگرام با وارد شدن به گزینه following ها میتوانید ببینید آنها چه کسانی را فالوو کرده اند یا چه پست هایی را لایک کرده اند و … به علایق مخاطبان خود توجه کنید: مرحله اول برای اینکه بتوانید در نظر مخاطب خود جذاب باشید و مورد دیده شدن واقع شوید، این است که بدانید مخاطبان چه چیزی از شما می خواهند؟ وایرال شدن تاثیر به سزایی در انتشار هر چه بیشتر عکس ها و ویدئو های شما خواهد داشت و از این طریق میتوانید مخاطبان واقعی بسیاری را جذب پیج خود کنید و این گونه سبب رشد کسب و کارتان شوید.

اینستاگرام چه کسی نمایش داده شوید؟

اگر کمی به این موضوع فکر کنید متوجه خواهید شد که هدف از این موضوع چیست. اما توسط ابزارهای آنالیز و یا حتی با یک نیمنگاه ساده به آمار میتوان متوجه شد. این را می توانید از بررسی محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام متوجه شوید.این ها محتواهایی هستند که اگر آن ها را انتشار دهید، به احتمال زیاد وایرال شده و در بخش اکسپلور تعداد زیادی از افراد نمایش داده می شود. لازم است بدانید که مخاطبان شما به چه چیزی علاقه بیشتری نشان می دهند یا اکسپلور کلی کاربران شما را چه چیزهایی پر کرده است. بطور کلی باید به این فکر کنید که می خواهید در اکسپلور Explore اینستاگرام چه کسی نمایش داده شوید؟ به مطالب قالب در Explore گوش دهید:چه چیزی مطالب داخل Explore را زیبا می کند؟ شبکه اینستاگرام بیشتر به منظور انتشار عکس و ویوئو ایجاد شده است در نتیجه برای متن ها محدودیت ایجاد کرده است. وقتی شما خودتان محصول یا خدماتی برای فروش ندارید، میتوانید با کسانی که واردکننده یا عرضه کننده هستند همکاری در فروش داشته باشید و کالا یا خدمات آنها را بفروش برسانید، اینکار میتواند برای شما سود بسیار مناسبی داشته باشد به شرط اینکه حتماً سراغ تولید، وارد یا عرضه کننده بروید و از همکاری با واسطه ها خودداری کنید چون سود شما را به شدت کاهش میدهد.