راه های کسب درآمد از اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام با این اطلاعات به شما پیشنهاد هایی می دهد که در صفحه اکسپلور نمایش داده میشود . در اینسایت اینستاگرام impressions from hashtags عملکرد و میزان بازدید از طریق هشتگها نمایش داده میشود. برای مثال کانال آشپزی، پست های مختلفی در مورد آشپزی رو برای شما در کنار هم قرار داده و به راحتی می تونید به این نوع پستها دسترسی داشته باشید. در این حالت شما به راحتی می تونید استوری های کاربرانی که اونها رو دنبال نمی کنید رو ببینید. این کانالها در قسمت بالای صفحه اکسپلور اینستاگرام قابل مشاهده هستن و شما می تونید پست های هر دسته رو جداگانه ببینید. بخوانید: اینگیجمنت ریت یا نرخ تعامل در اینستاگرام چیست؟ در کنار رعایت تمام نکات بالا مهمترین چیزی که باعث نمایش در اکسپلور میشود ، نرخ درگیری یا نرخ تعامل است که بالاترین اولویت را دارد . نرخ درگیری به میزان واکنش کاربران شما بستگی دارد که چه مقدار پست شما را لایک و آرشیو میکنند یا برای آن کامنت میگذارند . طبیعتا کاربران پستهای آموزشی را بیشتر ذخیره میکنند تا بعدا دوباره بتوانند آن را تماشا کنند. نشون دادن پست در اکسپلور ، بر اساس پستهاییه که بیشتر افراد مرتبط با شما اونا رو فالو یا لایک کردن یا کامنت گذاشتن. This post was created with GSA Content Generator Demoversion.

رو بررسی می کنیم.

هشتگ ها این کمک را میکنند که با توجه به علاقه مندی های افراد پست های مرتبط با آنان را در صفحه ی اکسپلور نمایش دهد به همین خاطر شما میتوانید با قرار دادن هشتگ های مرتبط و صحیح شانس خود را برای به نمایش گذاشتن اینستاگرام افزایش دهید. این قسمت طراحی شده تا به پروفایل ها و مشاغل مختلف اینستاگرام کمک کنن تا تعامل بیشتری دریافت کنن. دقت داشته باشید که هشتگ هایی که انگلیسی هستند برای اینستاگرام از اهمیت بیشتری برخوردارند . میدونید که ویدیو مارکتینگ در اینستاگرام محبوبیت زیادی داره و محتوای ویدیویی برای کاربر خیلی با ارزش داره. که این قسمت تو ایران خیلی کاربرد نداره و به همین دلیل فقط در حد همین معرفی در مورد این قابلیت صحبت می کنیم. به طور کلی الگوریتم اینستاگرام در سال 2020، خیلی سخت کار می کنه تا مطالبی رو جمع آوری کنه که شما از اون مطالب لذت ببرین و ازش استفاده کنید. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد قابلیت های اکسپلور اینستاگرام رو بررسی می کنیم. به همین دلیل ما تو این مطلب قصد داریم نکاتی رو در این زمینه بررسی کنیم تا به شما کمک کنیم به این صفحه پر طرفدار برسید.

استفاده از هشتگهای اینستاگرام به بهتردیدهشدن پست شما کمک خواهد کرد. این موضوع باعث میشود که اینستاگرام شما را به فالورر های آن صفحه پیشنهاد کند و این یک شانس خوب برای نمایش است. سازندگان اپلیکیشن ها همواره دنبال این موضوع هستند که کاربران ساعات زیادی را به کار با اپلیکیشن ساخت آن ها صرف نمایند. شما باید در پست گذاشتن به این نکته توجه کنید که مرتبط به یک موضوع یا یک حوزه خاص کار کنید . تا به حال بارها به این موضوع اشاره کردیم که یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال اینستاگرام هست. با پیشرفته تر شدن الگوریتم های اینستاگرام، این بار کانال های موضوعی با هدف ایجاد کاربران جدید برای کشف مطالب پیرامون یک علاقه خاص در صفحه اکسپلور اینستاگرام ایحاد شد. از استفاده کردن از همه این ظرفیت، هراسی نداشته باشید؛ شایعاتی که درباره محروم شدن و مسدود شدن اکانتهایی که از همه ظرفیت مجازشان در استفاده از هشتگها بهره بردهاند شنیدهاید، بیاساس و غیرواقعی است. یکی از راه های مرسوم شناخته شدن و حضور در اکسپلور هشتگ گذاری است . اگه شما صاحب یک کسب و کار هستین و میخواهید در این صفحه قرار بگیرید باید تمرکز بیشتری روی تولید محتوا برای اینستاگرام تون داشته باشید و از هشتگ های خوبی استفاده کنید.

هر کاربر منحصر به فرد باشه…

شما میتوانید از این طریق کسب درآمد کنید اما چگونه؟ در نتیجه طبق رفتارهای شما در این پلتفرم تصمیم میگیره که چه پست هایی رو بیشتر به شما نشون بده. طبق همون اطلاعاتی که بخش قبل توضیح دادیم، اینستاگرام، استوری های مختلفی رو برای شما به نمایش میگذاره. خب حالا اینستاگرام میاد و بر اساس این اطلاعات یک صفحه اکسپلور منحصر به فرد برای شما در نظر میگیره و پست های مختلفی رو برای شما نمایش میده. به همین دلایل حتی کسب و کار ها و برند های مختلفی در اینستاگرام آغاز به کار کرده اند. یکی دیگر از روش های کسب درآمد از اینستاگرام روش همکاری در فروش می باشد. اینستاگرام تلاش کرده تا صفحه اکسپلور اینستاگرام هر کاربر منحصر به فرد باشه… پس همونطور که در بخش اول گفتیم، صفحه اکسپلور هر کاربر منحصر به فرد بوده و با کاربران دیگه تفاوت داره. به این مسئله توجه داشته باشید که در وهله اول هدف شما جذب فالور، لایک و پست و فرقی نمی کند که یک خارجی پست شما را لایک کند یا یک ایرانی، مسئله مهم فقط تعداد است. یک شخص می تواند عکس های اینستاگرام را یکی یکی در ماشین های مخصوص چاپ کند.