روشهای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

آیکنی که به شکل ذرهبین است ، همان بخش اکسپلور اینستاگرام است. راحتی کار با اینستاگرام، ارتباط بصری آن و امکاناتی مانند استوری که در این شبکه شکل گرفت، تقریبا هر شخص را به ساخت یک اکانت شخصی در آن ترغیب کرد! کسب درآمد از اینستاگرام امروزه تبدیل به امری شده که برخی افراد به صورت میلیونی از آن درآمدزایی میکنند، مخصوصا وقتی این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های دنیاست. درواقع بازاریابی اینستاگرامی که یکی از روش های جذب کاربر و افزایش تعامل با مخاطبین و فروش کالا است، بیشتر در این تب اکسپلور اینستا معنا پیدا می کند و تاثیر فوق العاده ای بر روی کسب و کار شما دارد. هر چه پست شما بالاتر باشد، بهتر بوده و احتمال پیدا کردن آن توسط افرادی که لزوما شما را دنبال (فالو) نمیکنند، بیشتر است. 2. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد آن پست کافی است مطابق تصویر، صفحه را بالا بکشید. This content was created with GSA Content Generator DEMO!

میدهد. اما توصیه می کنیم این مطلب را به اشتراک نگذارید.

اما اگر رمز عبور را فراموش کردهاید و همچنین از اکانت خود خارج شدهاید باید دست به دامان راهکارهای اینستاگرام شوید.اگر به اکانت دسترسی ندارید: در این صورت باید هنگام ورود به اینستاگرام و وارد کردن نام کاربری، روی نوشتهی Get help signing لمس کنید. قطعا با ورود پست های شما به اکسپلور اینستاگرام باید منتظر سیل عظیمی از بازدیدکنندگان، فالوورها و لایک و افزایش بازدید پست های پیج خود باشید. اینستاگرام از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرد، روزانه آپدیت های جدیدی را رقم زد. اینستاگرام بر اساس موارد زیر صفحه اکسپلور هر کاربر را میچیند: با توجه به لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک گذاری محتواها علاقهمندی وی چیست؟ در جواب باید گفت اینستاگرام بر اساس تحلیل رفتار شما، مانند لایک، سیو، به اشتراک گذاری و صفحاتی که دنبال میکنید، علاقمندیتان را تشخیص و پست های مختلفی را در اکسپلور نمایش میدهد. اما توصیه می کنیم این مطلب را به اشتراک نگذارید. بطوریکه آمار ارایه شده، بیش از یک میلیارد فعالیت توسط کاربران را تنها در مدت زمان یک ماه در این شبکه نشان می دهد. تعداد فالوور در صفحه اینستاگرام تنها میتواند تعیین کننده این موضوع باشد که چه تعدادی از افراد پست شما را تماشا میکنند.

اینستاگرام چیست

دقیقا همینجا الگوریتم اینستاگرام وارد عمل شده و حالات روحی و علاقه مندی شما نسبت به پستهای دوستان را تحلیل می کند. وقتی شما چنین محتوایی تولید کنید، بر اساس الگوریتم های اکسپلور؛ پست شما به افراد بیشتری نشان داده می شود. پس برای اینکه پستمان در صفحه اکسپلور نمایش داده شود باید یک سری نکات رو رعایت کنیم که در ادامه آنها رو بررسی می کنیم. پس باید سراغ پیچ هایی بروید و مدیریت آنها را به دست بگیرید که مخاطبان بالاتری دارند. در این روش ما با استفاده از یک سرور قدرتمند، آمار ویو را به گونه ای افزایش می دهیم که وارد اکسپلور شده و شاهد افزایش بازدید از این طریق باشیم. همونطور که میدونید یکی از اصلی ترین راه ها برای بیشتر دیده شدن پست ها در فضای اینستاگرام نمایش داده شدن پست ها در صفحه اکسپلور است و همونطور که میدونید محتوای صفحه اکسپلور اینستاگرام در اکانت های مختلف متفاوت است و معمولا پست هایی که در این صفحه برای هر شخصی نمایش داده میشود مرتبط با پست هایی هستند که اون اکانت در گذشته باهاشون تعامل داشته و نباید انتظار داشته باشیم که پست ما برای همه افراد در صفحه اکسپلور نمایش داده شود. This content was written by GSA Content Generator Demoversion.

همانطور که گفته شد اکسپلور اینستاگرام بر اساس علایق مشترک افراد است و برای این که علایق مشترک با پست های ما ایجاد شوند لازم است که پست های ما به صورت متمرکز راجع به یک موضوع خاص یعنی موضوع اصلی صفحمون باشه و پست های غیر نرتبط را در صفحمون منتشر نکنیم. 1. در صفحه اصلی لینکدین، بر روی گزینه Write an article کلیک کنید. چگونه در مقالات (Article ) لینکدین از هشتگ استفاده کنیم؟ زیرا این تنها مکان در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، پس از آن عاقلانه استفاده کنید. در صورتی که از این روش برای سه یا چهار ماه بدون وقفه استفاده کنید، آمار پیج شما چه از نظر افزایش لایک، چه افزایش کامنت ارتقا یافته و به نتایج دلخواه نزدیک خواهید شد. توییتر که در سالهای اخیر نظر مخاطبین ایرانی زیادی را به خود جلب کرده، نیز فیلتر است و جامعه هدفی خاصتر و محدودتر نسبت به اینستاگرام دارد. اما سوال اینجاست که چگونه اینستاگرام محتوای مورد علاقه شما را تشخیص می دهد و برای شما محتوایی متفاوت از دیگران نمایش می دهد؟ اما سوال اینجاست که اینستاگرام بر چه اساسی پست های نشان داده شده در اکسپلور را اولویت بندی می کند؟