روش های وارد شدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام

این دو نیز یکی از عوامل مهمی است که باعث میشود یک پست به اکسپلور اینستاگرام برود. اما همانند عکسها و ویدیوها، اینستاگرام برای کپی متن پستها نیز امکانی مهیا نکرده است و کاربران مجبور به استفاده از نسخهی مودشدهی اینستاگرام (OGinstagram) خواهند بود. اگرچه فقط برخی از اینها ممکنه به شما مربوط باشن، اما در کل، این کدگذاری رنگ برای نشون دادن چیزهایی هست که شما ممکنه بخواین در پیجتون قرار بدین. اما نکته جالب برای کسب و کارها این است که وقتی مخاطبان پست شما را لایک کنند، ناخودآگاه پست شما در صفحه دنبال کنندگان آن شخص نیز نمایش داده می شود. تعدادی از آگهیدهندگان نیز به ادمین صفحه اینستاگرام یا تلگرام، آگهیگیرنده، افزایش دنبالکننده یا تولیدکننده محتوا، همکاری در فروش یا بازیگر در کلیپ اینستاگرام نیاز دارند. یکی دیگر از اقدامات جالب اینستاگرام را میتوان در عرضه آپدیت جدیدی برای معرفی کانال ویدئویی «رویدادهای جدید» (new Events) نام برد که در آن محتواهای ویدئویی از رویدادهای بزرگ نظیر کنسرتها، مسابقات و مراسمهای اهدای جوایز مانند اسکار را به نمایش میگذاشت. گاهی شما در عکسهای اینستاگرام قصد دارید افراد داخل عکس را معرفی کنید و به نام آنها اشاره کنید، در این حالت میتوانید از قابلیت تگ کردن استفاده کنید. This content has been generated with GSA Content Generator Demoversion.

جای آن را گرفت.

در واقع اگر می بینید برخی پستهای شما به طور غیر معمول لایک و کامنت می گیرند ، به این معنی است که افرادی که این پست در اکسپلورشان نمایش داده می شود، به آن علاقه دارند و به قول معروف محتوای شما وایرال (Viral) شده است. به طور مثال چند وقت پیش بود که اینستاگرام با آپدیت جدیدی که برای رقابت با اسنپچت عرضه شده بود اقدام به نمایش ویدیوهایی میکرد که ممکن بود نظر هر مخاطبی را جلب کند. البته در شرایط خاصی و با عبور از فیلتر و الگوریتمهای پیچیده اینستاگرام امکان نمایش پستها در این صفحه وجود دارد. با حذف صفحه محبوب از اینستاگرام (Popular) صفحه دیگری به نام اکسپلور (Explor) جای آن را گرفت. این صفحه خیلی به مذاق کاربران خوش نمی آمد تا اینکه اینستاگرام با تغییر رویه اقدام به طراحی صفحهای با نام (Explor) کرد و در طی چند سال گذشته به توسعه و تکامل این صفحه پرداخت. هم اکنون این بازار به شکلی است که در آن قیمت ها کاملا تعیین شده هستند و هر خریداری می داند که هر صفحه با چه میزان فالوور را به چه قیمتی می تواند بخرد. این جمله یعنی چه؟

حالا به یک نقطه نظر مشابه رسیدهایم و میدانیم دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام، تا چه حد اهمیت دارد. حالا اگر مورادی را که گفتیم انجام دادید و خواستید بدانید نتیجه چیست، کمی صبور باشید و بعد از مدتی به لایکهای پستهای جدید خود نگاهی بیندازید اگر تعداد لایکها، سه برابر میانگین شده بود به این معنیست که احتمالاً برای چند ساعت در صفحه اکسپلور کاربران دیده شدهاید و اگر تعداد لایکها حتی بیشتر از ۳ برابر بود، تبریک میگوییم شما قطعاً برای مدت طولانیتری در اکسپلور دیده شدهاید! زیبا نیز از جمله دیگر هشتگ های محبوب و پر بیننده فارسی برای ایرانیان به شمار می رود که بیش از سه میلیون عکس ایرانیان روی آن به اشتراک گذاشته شده است. در صورت نیاز میتوانید از هشتکهای مربوطه نیز استفاده کنید و پس از بررسی نهایی پست را انتشار دهید. اکسپلور همان بخشی در اینستاگرام است که برای شما پست های متفرقه ای به نمایش در میاورد و با آیکون ذره بین نمایش داده میشود، وقتی کاربری به این بخش میرود برایش پست هایی از پیچ های متفاوتی نمایش داده میشود اما خب در آبدیت های جدیدی که اینستاگرام داده این بخش نیز تقریبا شخصی سازی شده است به این صورت که ربات های اینستاگرام بر اساس علایق شما این پست ها را برای شما نشان میدهند.

اما لازمه ی آن تولید محتوای مفید است. 3. محتوای نمایش داده شده در اکسپلور، پستهایی بر اساس محتوای صفحات فالو شده توسط کاربر است. بسیاری از صاحبان پیج های اینستاگرامی علاقمند هستند که پستهای درست بکنند که در اکسپلور اینستاگرام افرادی که که آنها را دنبال نکردهاند نمایش داده شود. اما امکان دارد با گذشت زمان، بنا بر دلایلی شما دیگر تمایل به دنبال کردن محتوای آن پیج نداشته باشید. علمی!( نیست اما جواب خوبی می دهد. اما در حقیقت اینطور نیست و با کمی تلاش و تشخیص نحوه کار این صفحه میتوان به راحتی به فرمول جلب توجه مردم در این شبکه دست پیدا کرد. اما چگونگی استفاده از هشتگ در اینستاگرام را در این مطلب برایتان توضیح می دهیم. در این مقاله از نوین هاب؛ درباره چرایی رفتن به اکسپلور و چگونگی آن صحبت خواهیم کرد. در آخر به این موضوع اشاره خواهیم کرد که چرا وجود پستهای شما در این صفحه برای حیات برند شخصی یا کسب و کار شما مهم خواهد بود. بهعبارتیدیگر یک اسکرول بینهایت از پستها، اکانتها و محصولاتی که بر اساس عملکردتان در اینستاگرام پیش­بینی می­شود شما به آنها علاقهمند هستید. بله، دقیقاً به همین دلیل است که باید برای بازاریابی در اینستاگرام، فکری برای اکسپلور کرد.