روش های کسب درآمد از اینستاگرام – لرن پارسی

اگر یک عکاس حرفه ای (یا آماتور اما مشتاق) هستید، اینستاگرام روشی عالی برای تبلیغ و فروش عکس های شما به افراد یا آژانس ها است. همچنین اگر شما بخواهید حرفه ای عمل کنید ، می توانید از ابزار هایی مانند iconosquare استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما در اینستاگرام فقط می توانید یک لینک در قسمت بایو خود به اشتراک بگذارید بنابراین در هر پست در قسمت کپشن مخاطبانتان را به لینک موجود در بایو خود ارجاع دهید. وقتی شما یک هشتگ را تایپ می کنید ، اینستاگرام هشتگ های مرتبط را به شما نشان می دهد . از این رو حتما باید پروفایل شما صاحب عکس باشد. اینستاگرام ثابت کرده است که قدرت خارقالعادهای در فروش برندهای بزرگ صاحب پلتفرم دارد. در طول زمان ، اینستاگرام به یک قدرت واقعی در بازاریابی تبدیل شده است. یکی دیگر از راه هایی که برای اهداف بازاریابی می توانید انجام دهید فالو کردن هشتگ های خودتان است. روش های بازاریابی شبکه اینستاگرام بسیار ساده است. در انتها چند روش ساده برای جذب بیشتر دنبال کنندگان در اینستاگرام آورده شده است.

راز های اینستاگرام

به زبان ساده کاری که یک مدیر سوشال مدیا باید انجام دهد این است که چگونه یک کسب و کار را به اهدافی که برای شبکه های اجتماعی کسب و کار خود دارد برساند. اینفلونسرها یا همان چهرههای پرمخاطب اینستاگرامی امروزه زیاد شده اند، شوق معروف شدن در بین این چهره ها باعث شده مخاطبان زیادی را برای خود از روش های ایجاد ویدیوها یا تصاویر جنجالی و حتی طنز بدست بیاورند. تا پیش از ظهور هشتگها، کلمات کلیدی تنها راهی بودند که تولیدکنندگان محتوا میتوانستند مطالب خود را در معرض دید بهتر مخاطبان قرار دهند. شما با استفاده از هشتگها میتوانید مطالب خود را در معرض دید مخاطبان در شبکهاجتماعی مورد نظر قرار دهید. میزان موفقیت شما در جذب مخاطبان برای شرکت در چالش و کمپین ها تا حد زیادی به استفاده درست از هشتگ ها مربوط میشود. کپشن خوب و جذاب باعث بالا رفتن تعامل و ارتباط مخاطبان با پستهای شما میشود. این تجارت رایج تجارت الکترونیکی معمولاً شما را ملزم به نگهداری و ذخیره موجودی می کند. This content has been generated with GSA Content Generator DEMO!

روی نماد در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید.

پیج مسابقه: پیجی که فقط در آن مسابقات برگذار میشود و شرکت های مختلف در آن مسابقه برگذار میکنند و محصولشان را در آن تبلیغ میکنند. از آنجا که این پلتفرم بهترین بستر برای هشتگهای چندتایی است، طیف گستردهای از هشتگهای مختلف را در پستها، عکسها و نظرات بهکار ببرید. دو روش مختلف برای اضافه کردن هشتگ به استوریها وجود دارد. گروه رسانهای کاما در این مطلب به بررسی تفاوتها و شباهتها در استفاده از این دو ابزار میپردازد که آشنایی با آنها شما را در استفاده درست از هر کدام بیشتر کمک میکند. دو دلیل برای اینکه از هشتگ های با رقابت متوسط رو به پایین استفاده کنید وجود دارد. روی نماد در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید. بدین ترتیب به راحتی میتوانید بر تمامی پستهای خود نظارت داشته و محبوب ترین هشتگ ها را پیدا کنید. هشتگ گذاری یکی از مهم ترین کاربردهای شبکه های اجتماعی است که به اندازه موتور جستجوی گوگل مهم است و باعث می شود مشتری راحت شما را پیدا کند.

بله درست شنیدید هشتگ ها باعث می شوند که کسب و کا و محصولات شما بیشتر دیده شود و افرادی که هشتگ مورد نظر را مشاهده می کنند با عکس های شما هم روبرو شوند بنابر این اگر از هشتگ های هم موضوع با کسب و کار خودتان استفاده کنید باعث می شود مشتری های زیادی را به سمت خود جذب کنید. شما همچنین می توانید محصولات خود را بفروشید. اساسا هشتگ در اینستاگرام یک راه بهتر برای طبقه بندی پست های شما است. بررسی و تست این هشتگ های مرتبط یک راه برای پیدا کردن هشتگ ها است. در ادامه روشهایی گفته خواهد شد که شما را قادر میسازند تا بدون استفاده از هیچ برنامه جانبی فالوور های فعال و واقعی جذب کنید. شما باید بتوانید هشتگ ها را به واقعیت پست ها شبیه نگه دارید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. اگر شما بتوانید کمپین هشتگی خود را به خوبی راه اندازی کنید قطعا سود بسیاری از آن خواهید برد. ShareACoke مربوط به کمپین کوکاکولا ( یک کواکولا بخرید و تصویر آن را به اشتراک بگذارید) را در نظر بگیرید.