صفحه اینستاگرام حرفه ای برای کسب و کارها

” یا می توانید مثلا عکس دو جفت کفش را بگذارید و از فالور های خود بپرسید: ” به نظر شما برای فردا کدام کفش را بپوشم؟ نکته ای که در آموزش اینستاگرام برای افزایش فالور وجود دارد این است که خرید فالوور فیک به جز ضربه زدن به پیج شما فایده دیگری ندارد. زمانی که در آموزشگاه فعالیت می کردم، یک مسابقه طراحی کردیم و در یک سمینار اعلام کردیم که اگر تا پایان سمینار به جمع دنبال کنندگان اینستاگرام بپیوندید در این مسابقه و قرعه کشی آن شرکت داده می شوید. از لحاظ روان شناسی برای آن که مخاطب زمان بیشتری در پیج شما سپری کند بهتر است چشمانتان به پائین سمت راست نگاه کند زیرا در این قسمت بیو شما نوشته شده و مخاطب را به آن قسمت هدایت می کند. در نوار ابزاری که در پایین صفحه قرار دارد ۵ گزینه وجود دارد که به جز گزینه میانی که مربوط به ارسال پست جدید است و در ادامه آن را معرفی میکنیم، ۴ گزینه دیگر به ۴ بخش اصلی اینستاگرام اختصاص دارند.گزینهی اول (آیکون خانه) مربوط به بخش اصلی برنامه یا به اصطلاح Feed-ها است. با ضربهزدن روی نماد ذرهبین که در پایین صفحه اصلی اینستاگرام قرار دارد، میتوانید به برگه Explore دسترسی پیدا کنید. This content was generated by GSA Content Generator DEMO.

پیج شما باید فعال باشد.

مخاطب هدف اصولا شما را از روی نام پیدا می کنید. در آموزش اینستاگرام توجه به مخاطب هدف برای تولید محتوا حرف اول را می زند. در این آموزش فرض مان بر این است که شما گام اول، یعنی ساخت اکانت (حساب کاربری) را برداشته اید. اینستاگرام یکی از آن شبکه های اجتماعی پر طرفدار است که علاوه بر سرگرمی بستری برای خرید و فروش و برقراری ارتباطات محسوب می شود. اگر آن کاربر را فالو نکرده باشید؛ وارد پیجش شوید و در بخش پروفایل بر روی سه نقطه کلیک کنید و سپس گزینه Send Message را انتخاب کنید. میدانید باید چقدر از بودجه تبلیغاتی خود را صرف اجارهی هر بیلبورد تبلیغاتی کنید؟ در خصوص لحن کپشن باید متناسب با مخاطب هدف از لحن خودمانی، رسمی یا نیمه رسمی استفاده کنید. باید بدانید مخاطب شما با کدام لحن راحت تر است. پیج شما باید فعال باشد. انتخاب نام مناسب که نشان دهنده کاربری پیج شما باشد بسیار حائز اهمیت است. در سمت مقابل کسانی که شما اکانت آنها را دنبال کنید در لیست فالووینگهایتان نمایش داده میشوند.

این شیوه می تواند به پیج اعتبار بخشیده و آن را نزد مخاطب جایگاه ویژه ای دهد. البته این را هم به خاطر بسپارید بیش از حد عکس به اشتراک گذاشتن پست هم می تواند مخرب باشد. این هم یک نوع از آموزش جذب فالوور واقعی است. ربات اینستاگرام که اصلاح تخصصی اتوماسیون در مورد آن بکار می رود، یک سامانه حرفه ای برای مدیریت پیج اینستاگرام و صرفه جویی در زمان می باشد که شما می توانید کارهایی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و فالو کردن پیجهای مختلف رو به این سامانه واگذار کنید. نکته مهم در آموزش اینستاگرام: بلافاصله پس از آن که پیج اینستاگرام خود را باز کردید نوع کاربری آن (شخصی یا کاری) بودن آن را مشخص کنید. سومین نکته که در آموزش اینستاگرام مهم و ضروری است، معرفی کار و فعالیت شما در بیو پیج اینستاگرام شما است. کاربرد کلمه اورجینال در نام کاربری مانند کاربرد کلمه آفیشال بوده و همان کار را برای پیج شما می کند یعنی اعتبار بخشی! تعادل را در کپشن نویسی رعایت کنید. پست شما باید در ساعتی گذاشته شود که مخاطب هدف در اینستاگرام فعالیت می کند. لوگو باید واضح بوده و از رنگ های مناسب در آن استفاده شود.

است؛ تا حد ممکن عکس های واضح را انتخاب کنید.

آیا استفاده از این شبکه اجتماعی و فعالیت در آن، نیاز به آموزش و یادگیری دارد؟ روشی که در رسانههای اجتماعی شایع شده است. پیج شما در هر صورت باید فعال باشد اما نکته ای که مهم به شمار می رود ساعت بارگزاری پست است. همانطور که می دانید بخش مهم موفقیت در کار بازاریابی , جذب مشتری و تبلیغات پربازده می باشد. البته کپشن نویسی تمام محتوا نیست و عکس فاکتور بسیار مهم دیگر در آموزش اینستاگرام است؛ تا حد ممکن عکس های واضح را انتخاب کنید. شما باید مخاطب هدف خود را شناخته و به کپشن نویسی و تولید محتوا بپردازید. نکته در خصوص انتخاب نام: نام باید به راحتی به ذهن سپرده شود تا برای سرچ مجدد مخاطب راحت باشد. برای آن که آموزشی که می دهیم مثمر ثمر واقع شود لازم می بینیم ابتدا اینستاگرام و مطالب قابل آموزش آن را طبقه بندی کرده و در مورد آن ها توضیح دهیم. پیج های کاری نیز انواع مختلفی دارند که شما می توانید آن را انتخاب کنید. در آموزش اینستاگرام انتخاب عکس مناسب عامل مهمی محسوب می شود و تعجبی ندارد که عکس پروفایل اینستاگرام دومین عامل جذب مخاطب به سمت پیج شما باشد.