مهمترین وظایف یک Instagram Page Administrator

اکسپلور اینستاگرام یکی از راه های دیده شدن و مطرح شدن در اینستاگرام است که با استفاده از آن می توانید فالوور های خود را افزایش دهید. اینستاگرام را که باز میکنید چهار آیکون در قسمت پایین آن مشاهده میکنید که هرکدام مخصوص کاری است و ویژگیهایی دارد. البته باید این رو هم گفت که این الگوریتم تنها به عملکرد شما بستگی ندارد و به فعالیت هایی که دوستانتان در اینستاگرام انجام میدهند یا مطالبی که جستجو میکنند هم بستگی دارد. در الگوریتم جدید اینستاگرام دیگه محبوب ترین در جهان مهم نبود بلکه علایق هر شخص به صورت جداگانه مورد بررسی قرار میگرفت که الانم همینطوره با این تفاوت که اینستاگرام بسیار هوشمندتر از قبل شده و تنها با بررسی چند ساعت فعالیت شما در اینستاگرام کاملا متوجه میشه که شما به چه موضوعاتی علاقه دارید و دقیقا همون ها رو تو تب اکسپلور شما قرار میده. این پستها طبق فعالیتهای قبلی شما انتخاب میشوند ، یعنی هر موضوعی که شما بیشتر دراینستاگرام جستجو میکنید و لایک کنید از الگوریتمهایی که برای دنبال کردن فعالیت شما در اینستاگرام تعبیه شده است، پیروی میکنند. مثلا در ساعت 9 افراد آنلاین بیشتر است، پس در آن زمان پست خود را منتشرکنید که میزان ده درصد از افراد آنلاین طیف بیشتری را در بر بگیرد.

راز های اینستاگرام

این امر به صورت اتوماتیک انجام می گیرد و باعث محبوبیت هرچه بیشتر پیج اینستاگرام شما می شود. این کمپین ( user-generated campaign) نوعی از استراتژی تولید محتواست که توسط خود مخاطب ساخته می شود و از محبوبیت زیادی میان کاربران برخودار است. برای دیدن اینکه چگونه افراد زیادی مطالب شما را از طریق هشتگ در اینستاگرام پیدا میکنند، شما نیازمند یک پروفایل تجاری هستید که به شما به Insights دسترسی میدهد. در ادامه چند نکتهی ساده وعملی به شما یاد میدهیم تا بتوانید به راحتی پست خود را در صفحه اکسپلور نمایش بدهید. حالا که بهتر با این بخش از اپلیکیشن اینستاگرام آشنا شدیم، با رایانه کمک همراه باشید تا بریم به سراغ توضیح این مسئله که چطور میتوانیم محتوایی را که در صفحه اینستاگرام خود پست میکنیم را در بخش اکسپلور اینستاگرام نمایش بدهیم. راههای و تکنیکهای وجود دارد برای اینکه بتوانیم پستها و حتی استوریهایمان را به اکسپلور اینستاگرام بفرستیم و از آنجایی که این کار بسیار مفید و سودمند است به خصوص برای صاحبان پیج، ما این تکنیکها را برایتان توضیح دادهایم؛ با ما همراه باشید. این فضا هم برای صاحبان اکانت و هم برای مخاطبان بسیار اهمیت دارد.

درآمد از اینستاگرام

This content has been written with the help of GSA Content Generator DEMO.

اینستاگرام چیست

بیش از 60 میلیون گوشی هوشمند و بیش از 50 میلیون کاربر در فضای شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام در ایران وجود دارد. اما معنی این اصطلاح در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم این است که فردی دارای شهرت زیاد باشد که به اصطلاح به او شاخ گفته می شود. اما تبلیغات در اینستاگرام میتواند به چند شکل انجام شود؟ چند راه برای انجام این کار وجود دارد. اگر پست های شما در این بخش نمایان شوند به این معناست که شما میتوانید شاهد چند برابر افزایش فالوور و همینطور افزایش کامنت و افزایش لایک میشوید چرا که دیگر نه تنها پست های شما را فالوور هایتان میبینند بلکه کسانی که شما را دنبال نکرده اند هم برایشان قابل مشاهده است. فالوورها ضربه زدن روی هشتگهای ساده و قابل خواندن را دوست دارند و به همین دلیل برندها سعی میکنند با استفاده از هشتگهای برندسازی شده خود (Branded Hashtag) تعامل با مشتری را بالا ببرند.

بنابراین اگر میخواهید در اکسپلور دیده شوید تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید، کافیست کارهایی که گفته شد را انجام دهید. پس از پست گذاشتن حتما نیم ساعت یا یک ساعت پس از آن، آنلاین باشید و به تمام کامنت ها پاسخ دهید. و همینطور ادامه پیدا می کند تا به تمام افراد آنلاین نمایش داده شود. بنابراین وقتی پست بگذارید، پست شما به 10 درصد از افراد آنلاین نمایش داده می شود. اگر هشتگ خاصی در پستهای برتر شما هست آن را برای همیشه در کنار خود نگه دارید. بله. من نمیتوانم درآمد خود را بیان کنم. اسم اکانت شما ما چون اولین نوشته ها در صفحه پروفایل اینستاگرامی شما می باشد اسم پیج شما به عنوان یک آدرس برای دیگران به شمار می آید یعنی دیگران می توانند با جستجو کردن نام شما در قسمت جستجو اکانت شما را پیدا کنند که شما میتوانید در قسمت ادیت یوزر نیم نام خود را تغییر دهید. Content has been created with the help of GSA Content Generator Demoversion!