مهم ترین مساله تعداد فالوورهای شماست

باید تا الآن متوجه شده باشید که تلاشهای ما برای رساندن محتوای خود به تب اکسپلور برای چیست؟ کاربران خود را دعوت با لایک کردن و کامنت گذاشتن کنید! به منظور دستیابی به صفحهی فرود هشتگ، کافی است روی یکی از هشتگهایی که یوتیوبرها در زیر ویدئوهایشان قرار میدهند کلیک کنید. شما باید پستهایی را که میخواهید وایرال و یا ویروسی کنید، در بهترین ساعت از بهترین روز از هفته منتشر کنید و در کنار آن لوکیشنی را انتخاب کنید که بیشترین مخاطبان شما از آن شهر هستند در این صورت شما شانس این را دارید که بیشترین بازدید بیشترین لایک و به عبارتی بیشترین تعامل را دریافت کنید و این یعنی نمایش در اکسپلور اینستاگرام! اکسپلور اینستاگرام بهترین بستر برای ارتباط غیرمستقیم شما با مخاطب هدف است! اگر می خواهید یک عکس بگیرید و آن را به همان شکل در اینستاگرام پست کنید راه دیگری به نام بومرنگ نیز در جلو شما قرار دارد که می توانید همان تصویر را به سادگی به شکل یک فیلم بسیار کوتاه منتشر کنید. در این صورت عکس شما در پروفایل آنها نیز به نمایش درمیآید و امکان بیشتری برای دریافت لایک و کامنت بیشتر و بهنوبه خود برای نمایش پست در اکسپلور در اینستاگرام به دست میآورید.

اینستاگرام به نمایش بگذارید!

استفاده از هشتگ نیز میتواند تأثیر زیادی بر ورود به صفحه Explore اینستاگرام داشته باشد، اما به شرطی که از هشتگهای درست استفاده کنید. اکثر پستهایی که در صفحه اکسپلور میبینیم، پستهایی هستند که دارای کاورهای بسیار جذابی هستند. عواملی در نگاه اول چشم مخاطب را درگیر میکند، جذاب انگیزهبخش و دارای حس مثبت باشد. بر اساس گزارش TechCrunch استوری هایی که دارای محتوای بیشتری هستند شانس بیشتری برای دیده شدن در اکسپلور دارند. توانسته خود را به عنوان یک رقیب قدر معرفی کند که حالا حالاها هم قصد خارج شدن از این گود را ندارد. برخی برای افزایش تعداد فالورهای خود هزینه ای می پردازند و فالوورهای فیک و جعلی می خرند تا به این ترتیب نظر فالوورهای دیگر را به پیج خود جذب نمایند. شما میتوانید ویدیو های یک دقیقه ای را در پیج به نمایش بگذارید و ویدیو های با زمان بیشتر را در چند قسمت یک دقیقه ای متصل به هم انتشار دهید. در این صورت هم مخاطبان بیشتری با شما آشنا شدهاند و هم فرصت این را دارید که پستتان در اکسپلور اینستاگرام به نمایش بگذارید! سعی کنید در ارسال پست های تان از تنوع بهره ببرید و این طور نباشد که فقط تصاویر یکنواخت در پست های اینستاگرامی تان موجود باشد، زیرا این تنوع و خلاقیت می تواند مخاطبان را بر سر شوق آورده و مشتاق شما کند. Article has been created with the help of GSA Content Generator Demoversion.

آیا می دانید که از هر ۱۰ نفر ۷ نفر برای تصمیم گیری در زمینه خرید، به رسانه های اجتماعی متکی هستند و تقریبا نیمی از آنها به نظر تأثیرگذار متکی هستند. همیشه یک نفر را تگ نکنید، چراکه ممکن است او را آزار بدهید و این شخص ناچار پیج کردن شمارا بلاک کرده و یا شمارا ریپورت کند. به این شکل که میگویید اگر ۳ نفر از دوستان خود را تگ کنید، بهقیدقرعه، کد تخفیف را به شما میدهیم. در اینستاگرام صرفاً جذابیت محتوای شما است که مخاطب را با خود همراه میکند و او را وادار به تعامل! اینستاگرام با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی که برایش تعریف شده است ، میتواند رفتار شما و مخاطبانتان ارزیابی و تحلیل کند . برای مثال اگر پیج شما درمورد عکس نوشته ها و تصاویر انگیزشی است، می توانید پکیج های موفقیت دیگر سایت ها و پیج ها را بصورت همکاری در فروش، بفروش برسانید. هشتگ ها یکی از پر اهمیت ترین و کاربردی ترین عوامل دیده شدن در فضای اینستاگرام هستند استفاده از هشتگ ها قانون خاص خودش را دارد باید حواستان باشد هشتگ های مورد نظرتان در کنار پربازدید بودن شان مرتبط با محتوای پستی که آپلود کرده اید باشد . This has been created by GSA Content Generator Demoversion.

برخی از این افراد هستند و من هم برخورد داشتم.

همان طور که میدانید یکی از اصلی ترین راه ها برای دیده شدن در اینستاگرام حضور در اکسپلور است . با استفاده از این هشتگ ها در زیر پست های خود میتوانید بیشتر دیده شوید و کاربران بیشتری را به سمت صفحه خود هدایت کنید. ایجاد محتوای ویدیویی برای نمایش محصولات می تواند نقش موثری برای قرارگرفتن در صفحه سرچ داشته باشد. در این بخش به بررسی تمامی اصطلاحات اینستاگرام می پردازیم. کاربران زیادی در اینستاگرام وجود دارند که حتی در هفته یک روز هم برای اینستاگرام خودشان وقت صرف نمیکنند چه برسد به اینکه از قابلیت های جدید اینستا برای فروش محصولات خودشان استفاده کنند. در اولین برخورد با دسته بندی های مختلفی همچون محبوب ها، طبیعت، وضعیت هوا، الکترونیک و… برخی از این افراد هستند و من هم برخورد داشتم. ایدههای مختلفی وجود دارد که میتوان از آنها استفاده کنید تا فعالیت کاربران را افزایش دهید. الگوریتم یادگیرنده و هوشمند این شبکه به کسانی میدان میدهد که اولا مخاطبان خود و پرسونای آنها را بهدرستی بشناسند و براساس آن محتوا تولید کنند، ثانیا نسبت به صفحهشان احساس مسئولیت داشته باشند و با صرف وقت و هزینه کافی برایش محتوای ارزشمند بسازند و منظم نشر بدهند. گذشته از این موارد، همانطور که پیش تر گفتیم هدف اصلی استراتژی بن نامحسوس این است که رفتارهای نامناسب کاربران را تشخیص دهد و آنها را جریمه کند.