مهم ترین معیارها و متریک های اینستاگرام – آژانس تبلیغاتی رسا

اگر قصد دارید یک عکس از ساحل در سن دیگو را پست کنید، از آنجا که در حال حاضر برای دسته بندی های مختلف هشتگ های خاصی را ذخیره کرده اید، میتوانید فقط با کلیک یک دکمه، هشتگ های مربوط به سواحل، کالیفرنیا، مسافرت و سن دیگو را اضافه کنید! شاید قصد شما رقابت در آن هشتگ ها نباشد، اما همچنان میتوانید بفهمید مشتری های شما درباره ی چه صحبت و از چه هشتگ هایی استفاده میکنند. اما در شکلی دیگر میتوان حتی حقایق علمی را در متن زیر پست خود درج کنیم و نمونهای از آن در تصویر زیر و در رابطه با زندگی خرسهای قطبی آورده شده است. 1. اگر فالوور های شما زیر ۱۰ کا است، ابتدا خرید فالوور ایرانی و فعال اینستاگرام را انجام دهید. 2. وقتی پست تان بارگزاری شد، جهت گذاشتن کامنت به سادگی روی آیکون speech bubble در زیر پست، کلیک کنید. بعد از اینکه کپشن خود را نوشتید، روی “saved captions” و سپس روی لیست هشتگ مناسب کلیک کنید تا فورا آن هشتگ ها را به کپشن خود اضافه کنید. اگر تا به حال هشتگی را در اینستاگرام جستجو کرده باشید، احتمال در بالای صفحه ی نتایج متوجه قسمت “Top Posts” یا برترین پست ها شده اید.

درآمد از اینستاگرام

هم اکنون و طبق تازه ترین گزارشات موجود، محدودیت هایی برای فعالیت های کاربران اینستاگرام وجود دارد. خوشبختانه، راه بسیار بهتری وجود دارد. به عبارت دیگر بهتر است بگوییم حتی اگر کسب و کاری، تا آخر عمر و فعالیت خود در اینستاگرام، از الگوریتم های اینستاگرام چیزی نداند اما تعامل خوبی با مخاطبی (فالوورها) داشته باشد، مشکلی به وجود نمی آید و به خوبی می تواند رشد کند. ربات ها با ایجاد درگیری و یک ارتباط دو طرفه باعث میشن مخاطب بیشتر به محتوای شما توجه کنه، چون شما هم به محتواش توجه کردین، همین طور که بالا گفتم تاثیر تعامل متقابل پیشرفت های چشم گیری برای بحث بازاریابی ما ایجاد خواهد کرد. اما برای معرفی بیشتر و برقراری ارتباط با کاربران، در فضای اینستاگرام نیز فعالیت میکند. اما معنی این اصطلاح در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم این است که فردی دارای شهرت زیاد باشد که به اصطلاح به او شاخ گفته می شود.

معیارهای اینستاگرم، شاخصهای بسیار مهمی هستند و رمز موفقیت فعالیتهای شما در این شبکهی اجتماعی بسیار محبوب بهشمار میروند؛ به همین دلیل نیز بهتر است این دادهها را بهطور منظم مورد بررسی قرار دهید و بر اساس نتایج بهدست آمده، استراتژیهای لازم را اتخاذ کنید. امکانات فضای مجازی در اختیارشان قرار گرفته و میتوانند از راههای چهره شدن استفاده کنند و خودشان را بهسرعت به حوزه تاثیرگذاری منتقل کنند. مدرسین، مشاورین و افرادی که می خواهند با ارائه خدمات خودشان درآمد کسب کنند نیز می توانند از آموزه های این دوره استفاده کنند. یک استراتژی هشتگ اینستاگرام خوب فقط به افراد بیشتر دست پیدا نمیکند؛ به افراد درست برای کسب و کار شما دست پیدا میکند. برای مثال، فرض کنیم که میخواهید عکس یک اتاق خواب را برای تبلیغ کسب و کار خود در فروش ملافه، پست کنید. خدمات پس از فروش از فروش هم مهمتره حتی اگه شما روزانه تعدادی مشتری جدید دارید ، باز نیاز دارید که بعد از فروش هم همراه مشتری باشید که این حس اطمینان به مشتری باعث بهترین نوع تبلیغ برای شما میشه که به تبلیغ گرم یا همون تبلیغ کلامی معروف . اما یکی از درآمد های پهان اینستاگرام فروش بیگ دیتا هست. This content was created with the help of GSA Content Generator Demoversion.

هشتگ های اینستاگرام میتوانند راه موثری برای بالا بردن فالووینگ و engagement شما باشند اما بهترین تکنیک ها دائما در حال تغییرند. گاهی حتی خودمان، در بعضی از صفحات اینستاگرام یا وبسایتها، بدون احساس نیاز، جذب محصول خاصی میشویم و آن را میخریم. به عنوان مثال تبلیغات در اینستاگرام از روشهای دیجیتال مارکتینگ هستند. اگر از هشتگ های اینستاگرام به درستی استفاده کنید، میتوانند به افزایش reach شما، گرفتن engagement بیشتر و جذب فالوور بیشتر به شما کمک کنند. اگر برای پیدا کردن هشتگ های ویژه و خاص صنعت به کمک احتیاج دارید پس ممکن است بخواهید از ویژگی پیشنهادات هشتگ Later استفاده کنید. گذاشتن هشتگ های تصادفی در آخر پست های اینستاگرام خود، به افزایش مخاطب های شما کمک نمیکند. حال تنها کاری که باید کنید، کپی کردن این هشتگهای آماده و پیست کردن آنها در اینستاگرام (یا هر مکان دیگری که مایل هستید) است تا به همین راحتی نیاز شما به هشتگ بدون هیچگونه زحمتی برطرف شود. شما باید این را بدانید که از اول بسم الله که پیج را زدید و یا آنکه فالوور خریدید انتظار نداشته باشید همه شما را دوست داشته باشند.