نحوه استفاده از هشتگ ها به بهترین شکل (ابزار ، ترفند ها و نکات مهم)

اگر شما دارای پیج بیزینس و همچنین کسب و کار هستید باید بدانید که رفتن به صفحه اکسپلور یکی از مهم ترین عواملی است که به دیده شدن شما کمک می کند پس باید فعالیت خود را جوری ادامه دهید که به درستی وارد این مرحله شوید و بتوانید از همین طریق کسب درامد کنید. برای اینکه بتوانید به این مرحله و کسب درآمد برسید، ابتدا باید گروهی از دنبالکنندگان را جذب کنید که تبلیغدهنده بتواند به قدرت اثربخشی شما اعتماد کند. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را دنبال کنند. به تازگی الگوریتم اینستاگرام به طوری برنامه ریزی شده که پست هایی را بیشتر به نمایش میگذارد که کاربران در طول روز بیشتر سرچ می کنند و علاقه زیادی به آنها نشان می دهند به طور مثال اگر کاربران شما محتوای آرایشی و بهداشتی را سرچ کنند و محتوای شما ورزشی باشد احتمال دیده شدن در صفحه فید و همچنین اکسپلور کمتر می شود.

درآمد از اینستاگرام

Content has been generated with GSA Content Generator DEMO.

اینستاگرام چیست

چون طبق اپدیت جدید اینستاگرام در صفحه فید هم طبق الویت علاقه کاربرپست ها نشان میدهد و اگر محتوای شما مرتبط نباشد و بین 12 پست به طور مثال در پایین ترین پست قرار بگیرد.جالب است بدانید که اینستاگرام مانند گوگل از روی تصویر قدرت تشخیص مرتبط بودن موضوع را دارد. وقتی که هر پست رو به اشتراک میگذارید بررسی کنید که چه تعدادی پست رو مشاهده کردن و چه تعداد افرادی که شما رو دنبال نمی کنن پست شما رو دیدن. اما حالا این سوال برای شما پیش می آید که چگونه میتوانید به صفحه جستجوی کاربران راه پیدا کنید؟ لذا میتوانید با ارسال پستهای گیحکننده و مرموز، کاربران را وادار کنید تا ویدیو شما را چند بار تماشا کنند یا روی عکسی که ارسال کردهاید، چند دقیقه وقت بگذارند و چندین بار تصویر را زوم کنند و… همچنین پیشنهاد میکنم پست مربوط به بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را حتماً ببینید.

اگر یادتان باشد در اول مقاله گفتیم که الگوریتم اینستاگرام به این صورت عمل میکند که پست تازه منتشرشده شما را به 10 درصد از مخاطبانتان نمایش میدهد و بعد از آن اگر این افراد با پست شما تعامل مناسبی داشتند، شانس آن را برای نمایش به دیگر افراد نیز افزایش میدهد و این جا منظور از تعامل این است که کاربران پست های شما را لایک،سیو،شیر وکامنت کنند.پس باز هم تاکید می کنم که سلیقه و علاقه مشتری خود را مد نظر بگیرید. اینستاگرام بر چه اساسی تعیین میکند که چه پستهایی در این صفحات قرار بگیرند؟ اگر به اکسپلور خود بروید، میبینید که اکثر یا همه پستهایی که نمایش داده شدهاند، درباره همین موضوع هستند. سعی کنید از هشتک هایی استفاده کنید که متوسط یا کوچیک هستند. هشتگ ها یکی از مهمترین ابزارها در شبکه های اجتماعی هستن که میتونیم از اونها برای بازدید بیشتر ضفحات و پست هامون کمک بگیریم، در این ویدیو به معرفی کامل هشتگ ها و نحوه استفاده از اونها اشاره شده است. در آموزش آنلاین کسب درآمد با اینستاگرام برای اولین بار در ایران به طور کامل و حرفهای به آموزش کار با ربات پرداخته میشود و نکات و ریزه کاریهای استفاده از ربات ارائه میشود.

برای پاسخ به این سوالات تا آخر این مقاله همراه من باشید تا آشنایی کامل با اصول و قوانین الگوریتم اینستاگرام را بدانید. بر اساس الگوریتم اینستاگرام، پست شما در ابتدا به 10 درصد از دنبالکنندگان یا follower های شما در صفحه فید نمایش داده میشود، در صورتی که تعامل و رفتار این کاربران (لایک، ویو، کامنت یا نظردهی و…) نسبت به آن مناسب بود، پست برای دیگر دنبال کنندگان شما نیز نشان داده میشود. به این صورت که اگر کاربران شما در پست ها برایتان کامنت بگذارند یا استوری شما را پاسخ دهند یا در لایو های شما شرکت کنند همه این ها نشان دهنده این است که آنها دنبال کننده واقعی یا به نوعی طرفدار شما هستند و تعامل با آنها باعث پیشرفت و بهتر دیده شدن شما می شود. شاید دوست داشته باشید بازدید، لایک، کامنت و فالوورهای صفحه تان را بالا ببرید، یکی از روش ها این است که پست هایتان در اکسپلور به نمایش درآیند. احتمالاً پستی که امروز صبح منتشر شده، شانس بیشتری برای نمایش در صدر فید شما دارد تا پستی که دوست شما 3 روز قبل در پیج خود منتشر کرده است. اینستاگرام ، امسال خود را آپدیت کرد – اگر می خواهید مردم محتوای هشتگ شده ی شما را ببینند ، حتما تنظیمات اکانت خود را روی public قرار دهید.