نحوه ساختن تقویم محتوا اینستا – مهندس پیمان محمدپور

علاوه بر این زمانی که شما از هشتگ استفاده می کنید احتمال دیده شدن در اکسپلور افرادی که به این هشتگ ها علاقه نشان داده اند را افزایش می دهید. این کار باعث میشود تا پست شما برای آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیل آن مکان مورد علاقه آنها بوده، نشان داده شود. از بهترین راههای تعامل با فالوورها میتوان به لایک کردن و اظهار نظر در مورد پستهای آنها و پاسخ دادن به کامنتهایشان در زیر پستهای شما اشاره کرد. به عنوان مثال، از آنها بخواهید نظرات خود را در مورد محتوا شما بنویسند یا آنکه پستهای خود را با یک سوال جذاب به پایان برسانید. می باشد این اطلاعات توسط هوش مصنوعی ماشین لرنینگ (machine learning) تحلیل می شود و حالات روحی کاربران به شدت مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین برخی اتفاقات و رخدادها بازه زمانی خاصی دارند که در آن بازه زمانی بسیار مورد توجه مخاطبان شما قرار دارند. به عنوان مثال، زمانی که اکثر افراد در حال استراحت هستند، قطعا زمان مناسبی برای انتشار هیچ نوع پستی نیست. جورج کویل کارشناس بازاریابی شبکههای اجتماعی میگوید: «رونالدو میتواند تا آخر عمرش یک اینفلوئنسر باشد اگر بخواهد و البته میل به ادامه فوتبال نداشته باشد و بازهم میلیونها دلار درآمد داشته باشد اما تعداد آنهایی که در فوتبال تخصص دارند و مثل او تأثیرگذاری در شبکههای اجتماعی را به عنوان حرفه دوم انتخاب کردهاند، خیلی کم است.» درآمد رونالدو از شبکههای اجتماعی یکی از دلایلی بود که باعث شد نخستین فوتبالیستی شود که به درآمد یک میلیارد دلار میرسد. This has been created with the help of GSA Content Generator Demoversion!

خصوصا آنکه مخاطب شما تعداد فالوور بالایی داشته باشد.

به عنوان مثال، برخی از آنها اعلام میکنند که هر فردی اولین لایک یا کامنت را بگذارد، برنده یک جایزه خواهد شد. معمولا بهتر آن است که ابتدا یا انتها کپشن را با یک سوال جذاب شروع یا به اتمام برسانید. برخی دیگر نیز تعداد 8 الی 9 هشتگ را مناسب میدانند. خصوصا آنکه مخاطب شما تعداد فالوور بالایی داشته باشد. میتوان گفت که هشتگ آماده در توییتر کاربرد زیادی دارد و شما به کمک شناسایی هشتگهای آماده در توییتر میتوانید صفحه خود را به رشد بالایی برسانید. هنگامی که شما از طریق کامنت گذاشتن و اظهارنظر با آنها تعامل میکنید، به نوعی صفحه خود را بیشتر معرفی کرده و این امکان وجود دارد که افراد دیگر نیز با مشاهده کامنت و نظرات شما، صفحه شما را دنبال کنند. قطعا در اینجا نباید انتظار داشته باشید که آنها نیز شما را فالو کنند. بهتر است محتوا کامنتها و اظهارنظرهایی که در زیر پستهای آنها منتشر میکنید، از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوانید افراد دیگر را نیز جذب کنید. سپس سعی کنید تا آنها را در کپشن پستهای خود نیز به کار ببرید. سعی کنید در پستهای خود از یک کال تو اکشن مناسب جهت درگیر شدن مخاطب استفاده کنید.

مجموعه این اقدامات باعث میشود تا اینستاگرام پستهای شما را برای آن دسته از افرادی که احساس میکند مخاطب شما هستند، نشان دهد. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید کسب و کاری که در محیط واقعی دارید را نیز وارد محیط مجازی کنید، اینستاگرام یک بستر مناسب برای کسب درآمد شما است. برای مثال همین محتوایی که الان من در حال نوشتن آن هستم دقیقا بر همین اساس است، مخاطب این مقاله افرادی هستند که می خواهند از اینستاگرام کسب درآمد کنند، و دنبال این هستند که مشتری هدفمند از این پلتفرم جذب کنند. از هشتگ های ساده و خوانا استفاده کنید تا فالوئرها به راحتی شما را پیدا کنند. اینستاگرام قابلیتی را ایجاد کرده که از طریق آن میتوانید از مخاطبان خود درخواست کنید که نسبت به فعالسازی نمایش اعلان (Turn On Post Notifications) برای شما اقدام کنند. کسب درآمد اینفلوئنسر اکثرا از تبلیغات باشد. برای اینکه بتوانید به درآمد میلیونی برسید، باید تلاش و پشتکار و زحمت خود را انجام دهید سپس به هدف خود می رسید. البته ایده های کسب درآمد از اینستاگرام و همچنین برنامه کسب درآمد از اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع می باشد. باید تلاش کنید که مجموعهای از اینگونه افراد و شخصیتهای تاثیرگذار حوزه فعالیت خود را فالو کنید.

Article has been generated by GSA Content Generator DEMO!

در اینجا باید گفت که علاوه بر مخاطبان، بهتر است که شما برندها، افراد و شخصیتهای معروف و تاثیرگذار که مرتبط با صفحه یا کسبوکار شما هستند را فالو کنید. مانند هدف قرار دادن مخاطبینی دیگر، ارسال در یک ساعت خاص از روز یا آزمایش با قالب جدیدی از محتوا. و با انتشار تبلیغات در بین پست های خود به درامد خوبی رسیده اند البته این کار ساده ترین و معمول ترین راه کسب درامد از اینستاگرام است. در حالی که فیس بوک ماهانه بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال دارد، رشد اینستاگرام از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۹ به مرز ۱ میلیارد کاربر رسیده است. اگر تصمیم دارید یک استوری را بیش از ۲۴ ساعت برای کاربران خود به نمایش بگذارید میتوانید از امکان هایلایت کردن استوری استفاده کنید. بلکه به این معنی است که اگر بر روی هشتگ اسپم کلیک کنید فقط پست های تاپ را مشاهده خواهید کرد و پست هایی که اخیرا به اشتراک گذاشته شده اند را نخواهید دید.