هشتگ اینستاگرام – هشتگ در اینستاگرام – هشتگ های مهم اینستاگرام

به لطف این صفحه میتوانید بدون پرداخت کوچکترین هزینهای، برند یا کسب و کارتان را در معرض دید مخاطبان جدید بگذارید و از آنجایی که الگوریتم صفحهی اکسپلور بر اساس علایق شخصی است، احتمالا این مخاطبان جدید به تصاویر و ویدیوهای شما توجه میکنند و اگر خوششانس باشید حتی یکی از مشتریان شما میشوند. اینفلوئنسرهای مرتبط با آن حوزه: میتوانید از مخاطبانِ افرادی که در حوزههای مختلف اینستاگرامی محبوب هستند، در جهت پیشبرد اهداف خودتان استفاده کنید. مثلا میتوانید لیستی از برترین محصولات تخفیفی خود را در یک استوری قرار داده و در زیر هر کدام ادرس سایت یا ادرس و لینک خرید خود را قرار دهید.مطمئن باشید با استفاده درست از این کار ها فروش محصولات شما افزایش خواهد یافت. دقت کنید که دیگران مخصوصا هنرمندان معروف و شرکتهای بزرگ چگونه و کی از هشتگ استفاده میکنند. اگر از این فضا با تبلیغات کسب درآمد می کنید به هیچ عنوان به تبلیغات دروغ روی نیاورید چرا که اعتبار و محبوبیت خود را از دست خواهید داد. خوب در چنین حالتی زمانی که شما یک ویدیو منتشر یا پست می کنید، میزان بازدید از آن نیز به دلیل تعداد کم دنبال کننده های پیجتان پایین است. میتوان ۶۰ دقیقهی ابتدایی پس از انتشار پست را زمان طلایی برای دریافت تعامل بیشتر درنظر گرفت.

اینستاگرام چیست

تعداد زیادی از مردم روزانه ساعت ها وقتشون رو توی اکسپلور اینستاگرام صرف میکنن و اکثرا هم پست ها و محتوا های تکراری میبینن چون اینحوری شده که هر کی هرکاری تو اینستاگرام میکنه فرداش صد نفر دیگه هم دقیقا همونکارو میکنن و خب هممون اینو خوب میفهمیم، اگه شما بتونید این تفاوت رو برای محتواتون در نظر بگیرید و خلاقیت داشته باشید برای انتشار محتوا شک نکنید که خیلی زود این تفاوت بین هزاران کار تکراری تو اینستاگرام به چشم مردم میاد و سرعت رشد پیجتون از چیری که فکر میکنید خیلی بالاتر میره . اپلیکیشن های زیادی هستند که به شما برای تولید کاور های پست ها و یا کاور هایلایت ها کمک می کنند از نمونه های آن می توان به برنامه های Post Maker٬ Story Art اشاره نمود. برای اینکه کار با بارگذاری محتوای خود را در اکسپلور اینستاگرام شروع کنید لازم است به این پرسش های بیان شده کمی فکر کنید. Article has been created by GSA Content Generator DEMO!

درآمد از اینستاگرام

اما این روش ها موجب می شوند تا عدد های نمایش داده شده در بالای پیج شما تماما فیک و غیرقابل استناد باشند. باید محتوا گذاری های منظمی داشته باشید و در میان راه ناامید نشوید بدین واسطه اینستاگرام شما را فعال تشخیص می دهد. درصورتی که تعداد کامنت های شما کم است می توانید از دیگر پیج های خود و یا دوستان خود کمک بگیرید و بدین واسطه کامنت های معنی دار و مرتبط به محتوا ٬برای پست خود بگذارید. کاربری که یک هشتگ را جستجو می کند، ممکن است پست شما را هم ببیند و در نتیجه اگر محتوای شما مفید باشد، پیج شما را باز کند و جذب صفحه شما بشود. اول، کلید کدگذاری رنگ: این کلیدها انواع محتوا یا کمپینهایی است که ممکنه بخواین در اونها هم فعالیت یکسانی داشته باشین، مثل کتابهای الکترونیکی، وبینارها، پست های وبلاگ، راه اندازی محصولات و غیره. پاسخ گویی سریع: توصیه می شود که حداقل تا یک ساعت بعد از بارگذاری پست خود آنلاین بمانید و بلافاصله کامنت هایی که برای شما گذاشته می شود را بررسی کنید و پاسخ بدهید.

از جمله نکات مهم برای تهیه محتوای جذاب، تهیه یک کاور مناسب برای پست اینستاگرام است که اندازهای مربعی دارد و به طور معمول اندازه ۱۰۸۰×۱۰۸۰ پیکسل برای آن مناسب است تا در فرآیند فشردهسازی خودکار تصاویر اینستاگرام، کیفیت قابل قبولی داشته باشند. هنگامی که شما می خواهید پست خود را بارگذاری کنید مهم است که دو نکته اصلی را در نظر بگیرید تا هم شانس دیده شدن پست خود را افزایش بدهید و هم نرخ تعامل خود را افزایش بدهید. افزایش بازدید پست رابطه مستقیم با افزایش بازدید اکسپلور دارد پس آن را جدی بگیرید. در این مقاله تیم تحلیل وب متریک سعی دارد تا با بهره گیری از منابع معتبر از جمله سایت هاب اسپات، 8 تکنیک سئوی کمتر شناخته شده را بیان می کنیم تا به کمک آن، نتیجه بهتری از عملکرد خود در این شبکه اجتماعی بگیرید. بدین ترتیب اینستاگرام متوجه این اختلاف و عدم ناهماهنگی میان تعداد فالوئر ها و نرخ تعامل شده است و پیج شما را از صفحات واقعی و معتبر به حساب نمی آورد و شما را به صفحات اکسپلور راه نمی دهد. دلیل دیگری که ممکن است اینستاگرام شما را بخاطر آن شادوبن کند، دریافت تعداد زیادی report از سمت کاربران میباشد.