پست هایی که بیشتر در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار می گیرند

بزرگترین تغییری که در آن ماه حس شد پدیدار شدن نوار تمام موضوعات در بالای صفحه اکسپلور بود که دارای کلید های میانبر ، فیلتر و همچنین جداسازی دکمه IGTV و خرید برای کاربر شامل آن می شد. روی دکمه آبی View Insights زیر پست های خود ضربه بزنید و انگشت خود را به پایین بکشید تا بررسی کنید که همه ویو های شما از کجا آمده است. اما آنهایی که دسترسی دارند ، استوری ها را در صفحه اکسپلور اینستاگرام خود می توانند مشاهده کنند. هنگامی که شما از طریق کامنت گذاشتن و اظهارنظر با آنها تعامل میکنید، به نوعی صفحه خود را بیشتر معرفی کرده و این امکان وجود دارد که افراد دیگر نیز با مشاهده کامنت و نظرات شما، صفحه شما را دنبال کنند. پیشتر هم گفتیم که این اسم توسط دیگران قابل مشاهده و جستجو است. به این معنی که اگر پست شما جدید باشد ، برای بیشتر دنبال کنندگان شما نشان داده خواهد شد. This was generated by GSA Content Generator Demoversion!

اینستاگرام چیست

البته که این موضوع کاملاً طبیعی است؛ هرچقدر بیشتر دیده شویم، احتمال تعامل فالوئرها بالاتر میرود و احتمال نشاندادن عکسالعملی که به هدف ما نزدیکتر باشد، افزایش مییابد. توجه کنید اپلیکیشن های مرسوم در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام به هیچ عنوان به شما توصیه نمی شود چون تمام کاربران حاضر در آنها در جهت تبلیغات پیج خود وارد آن نرم افزار می شوند و به هیچ عنوان خریدار محصول و یا خدمات شما محسوب نمی شوند هرچند که شما را فالو کرده باشند. دنبال کسب درآمد از اینستاگرام و افزایش فالوور هستید؟ باید مخاطبین خود را با راه های مختلف ترغیب کنید تا نظر های خود را اعلام کنند از آنها سوال بپرسید و بخواهید که به سوالات شما جواب بدهند. این صفحه از بخشهای مختلفی تشکیل شده و در بالای آن گزینههای مخصوص IGTV ،Shop و موضوعات مختلف به چشم میخورند. اصولا در چنین حالتی زمانی که شما یک ویدیو منتشر یا پست می کنید، میزان بازدید از آن نیز به دلیل تعداد کم دنبال کننده های پیجتان پایین است.

اگر زمانی هرچند کوتاه را در این شبکۀ اجتماعی سپری کرده باشید، میدانید که این الگوریتم مرموز است. اگر می خواهید پست های با لایک زیاد داشته باشید بهتر است از پیشنهادات اینستاگرام استفاده کنید و حداقل بیشتر از یک هشتگ را برای آن قرار بدهید. اما پاسخ این سؤال که چطور عمل کنیم تا بیشتر دیده شویم یا اینکه الگوریتم اینستاگرام برای نحوۀ نمایش پستها چیست، از دغدغههای همگانی محسوب میشود. تلهکلیکها معمولاً با برانگیخته کردن حس کنجاوی عمل میکنند. به طور مثال پیدا کردن مشتری های مناسب محصولاتی که در یک کسب و کار تولید میشوند در اینستاگرام میتواند بدون هیچ هزینه ای باشد. اینستاگرام به عنوان پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی در ایران، فرصت مناسبی برای راه اندازی “کسب و کار اینترنتی” می باشد. راه های زیادی برای این کار وجود دارد. کانال Shop مشابه IGTV است که اینستاگرام به شدت آن را تبلیغ و روی آن کار می کند. اکنون بیایید نگاهی به نحوه تحقق آن بیندازیم. بیشترین تاثیر برای راهیابی به اکسپلور اینستاگرام، تعداد لایک و کامنت و سیو بالا در 48 ساعت اول بعد از انتشار است. معرفی اپلیکشن ها و سایت ها موضوع دیگری که اواخر طرفداران زیادی پیدا کرده، معرفی و نقد اپلیکشن ها و سایت های تخصصی و کاربردی برای تلفن های همراه و رایانه ها می باشد.

شود ، ترجیحات خاصی دارد.

و کسب تعامل زیاد با طرفداران خود اولین قدم برای قرار گرفتن در صفحه اکسپلور است. در ماه می سال 2019 ، اینستاگرام صفحه اکسپلور را بازنگری و بهبودسازی کرد تا کاربران بتوانند راحت تر پست های مربوط به حوزه های دلخواه خود را پیدا کنند. قرار گرفتن در صفحه اکسپلور اینستاگرام ، حکم طلا را در اینستاگرام دارد: وقتی به اکسپلور بروید ، زندگی راحت تر می شود. فقط کافی است به Loki the Wolfdog ، یکی از بزرگترین فروشگاه حیوانات اینستاگرام در زمان خودش بنگرید . مطابق مصاحبه Tech Crunch با ویل روبن ، یکی از رهبران محصول برای اکسپلور در اینستاگرام ، الگوریتم اینستاگرام وقتی صحبت از بالا آمدن استوری در صفحه اکسپلور می شود ، ترجیحات خاصی دارد. با این وجود برنامه مرورگر نامبرده شده یکی از بهترین ابزارهایی محسوب میشود که از طریق آن میتوانید نسبت به استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر اقدام کنید. مانند طلا به راحتی بدست نمی آید و هیچ راه تضمینی برای تحقق آن وجود ندارد. نگاهی به آنچه انجام داده اید و برای مخاطبان شما محبوب بوده ، بیاندازید. البته نوع قالب خارجی پیج شما به نوع کاربری پیج نیز مربوط است. رقابت این هشتگها معمولاً کمتر از ۳ نوع هشتگ قبلی است و به راحتی میتوانید ارتباط و تعامل خوبی با کاربران جدید ایجاد کنید.