چطور به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنیم؟

درگذشته، بجای تب اکسپلور اینستاگرام، تب popular یا محبوب وجود داشت! بعد از باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام آخرین تب شما پروفایل شما را نشان میدهد. تحقیقات نشان داده است که گذاشتن پست در ساعات و روزهای بخصوصی، احتمال بازدید در اکسپلور اینستاگرام را بالا میبرد. اینستاگرام در اکسپلور، تمامی تلاش خود را میکند تا پستهایی را به کاربر نشان بدهد که علاقه دارد! احتمالاً پستهایی که در اکسپلور اینستاگرامتان میبینید را دوست دارید! اکسپلور اینستاگرام یکی از تبهای اینستاگرام است که در آن پستهای پیشنهادی به کاربر ارائه میدهد. باید کاری کنید تا مخاطبان دوست داشته باشند نظرات و فکارشان را بنویسند و پستهای شما را لایک کنند و برای دوستانشان ارسال کنند.صفحه ای که مخاطبان منفعل داشته باشد،پیج پر قدرتی نیست. اگر شما کسب و کاری دارید و نمایش پست هایتان در اکسپلور اینستاگرام بایتان خیلی مهم است، باید بدانید ظاهر شدن پستها در اکسپلور اینستاگرام بی قاعده و بر اساس شانش نیست. گروه هدفتان را بشناسید و بر حسب نیازهای آنان تولید محتوا کنید.(برای خواندن مقالههای بیشتر درباره تولید محتوا اینجا کلیک کنید.) وقتی هدف اصلی شما موفقیت مشخص باشد برای رسیدن به آن باید تلاش و مطالعه کنید. زیرا صرفا بیننده دارد و رابطه تعاملی بین تولید کننده محتوا و بیننده آن برقرار نیست.

یی که قبلا اضافه می کردید را به خاطر بیاورید.

شما میتوانید برای یادگیری نکات تولید محتوای تعاملی اینجا کلیک کنید. اگر شما هم تجربۀ شادوبنشدن را دارید لطفاً راهکارهایتان را اینجا بنویسید تا همه از تجربههای آموزنده شما استفاده کنیم. مشکل اینجاست که نمی توانید همه هشتگ هایی که قبلا اضافه می کردید را به خاطر بیاورید. همانند همه مشاغل که میزان دستمزد آن در تهران نسبت به سایر شهرستان های ایران تفاوت چشمگیری دارد، حقوق ادمین اینستاگرام نیز در تهران بیشتر از سایر شهر های ایران می باشد. به عنوان مثال اگر در هر زمینه ای فعالیت می کنید هرچه مخاطبان و کاربران آن بیشتر باشد میزان درآمد که کسب می کنید بیشتر است. همانطور که همه میدانیم استوری اینستاگرام فرصتی بسیار خوب برای فروش و آگاهی مخاطبان از محصولات شما است. به دلیل تعیین مراتب انتشار پست و استوری احتمال دیده شدن پیج شما کم بوده و ممکن است با شکست رو به رو شوید. برای این کار کافیست سری به بخش تنظیمات پروفایلتان بزنید و مطمئن شوید آن را به حالت عمومی درآورده اید (Make my public profile visible to everyone). اما خرید این صفحات آماده خیلی هم به صرفه نیست و در صورت تغییر محتوای پیج، احتمال ریزش بسیار بالا است.

اینکه اینستاگرام چگونه پست ها را برای اکسپلور انتخاب میکند هنوز مشخص نیست. الگوریتم اینستاگرام بر اساس علایق شما، محتوای صفحه اکسپلور را برای شما انتخاب میکند و در اختیارتان قرار میدهد. اینستاگرام در هر اپدیت امکانات تازه ای متنشر میکند. برای مثال اگر کمدینهای اینستاگرامی را فالو کرده باشید و پستهای آنها را لایک کنید، اینستاگرام اینطور برداشت میکند که به فعالیتهای آنان علاقهمند هستید، بنابراین پس از مدتی مشاهده میکنید که اکثر پستهای اکسپلور شما متعلق به این افراد و کلیپهای طنز آنان است! بر اساس افرادی که فالو کردهاید. برای مثال اگر کمی دقت کرده باشید محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام شما مشابه محتوای صفحاتی است که فالو کردهاید و یا پستهایی است که لایک کردهاید. در تب پاپیولار اینستاگرام، همانطور که از نامش پیداست، پستهای محبوب در سراسر جهان و پستهایی که بیشترین لایک را ازآن خود کردهبودند نمایش داده میشد. یا اگر خانهدار هستید و بیشتر پستهای پخت غذا، مدل لباس و… This data was done with GSA Content Generator Demoversion!

راز های اینستاگرام

با استفاده از این معیار میتوانید، از تعداد کل نظراتی که افراد در رابطه با پستهای شما دادهاند، مطلع شوید. و بعد از آن به برقراری تعامل مثبت با آنها مشغول شوید. برای رسیدن به هدف اصلیتان ابتدا شما باید برای مخاطبانتان ارزش قائل شوید. در آن قسمت تمامی تجزیه و تحلیل های مربوط به حساب خود را پیدا خواهید کرد. در این راستا می توانید از همسایه های خود نیز کمک بگیرید تا برایتان کپشن را ترجمه کنند، همیشه افرادی هستند که بی چشم داشت به شما کمک می کنند. به عنوان مثال فروش شماره های رند یا فروش غذاهای خانگی و تورهای مسافرتی و… حتما برای پست های خود از صفحات کاور و عناوین جذاب استفاده کنید تا مخاطب را برای دیدن پست تررغیب کند. به طور کلی اینستاگرام در طول حیات خود دو تغییر مهم داشت؛ اولین به روز رسانی و تغییر در سال 2014 صورت گرفت که طی آن اندازه نسخه اندروید اینستاگرام به نصف کاهش و در عوض کارایی آن افزایش یافت همچنین در سال 2017 تغییر دیگری رخ داد که بسیار شگفت انگیز بود یعنی قابلیت «استوری» در به روز رسانی دوم اینستاگرام در ماه آوریل 2017 صورت گرفت که شامل افزودن حالت آفلاین و تغیراتی از این قبیل بود.