چگونه اکسپلور اینستاگرام را مدیریت کنیم؟

وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام به معنای یکشبه پولدار شدن در شبکههای اجتماعی است. امروزه نگاه کاربران موبایلی بیشتر رو به شبکه های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام و تلگرام بوده و دوست دارند نیاز خود را از این طریق برطرف کنند تا سایت های اینترنتی. یادآوری این نکته در ویدیوها باعث خواهد شد که کاربران اکسپلور از پیج شما به راحتی عبور نکنند. یکی دیگر از روش های رسیدن به درآمد، فعالیت در پیج های مختلف و جمع آوری فالوور های واقعی و طرفداران زیاد است. الآن دیگر نمیشه بدون دانستن هیچ چیزی درباره عکاسی دوربین دستمان بگیریم و از خودمون ویدئو بگیریم. حالا باید از محصولاتتان عکاسی کنید. وقتی وارد قسمت جستوجوی اینستاگرام میشوید، قبل از تایپ هر عبارتی، با دنیایی از محتواهای گوناگون برخورد میکنید، به اکسپلور خوش آمدید! در این مورد بازاریابی در اینستاگرام را باید به خوبی بلد باشید. یکی از قابلیتهای خوب اینستاگرام، Insights است که در آن، اطلاعات بسیار خوبی در مورد وضعیت پیجتان را در اختیارتان قرار میدهد. عده ای با توجه به اصل در چشم بودن این فاصله را بسیار کوتاه و در حد یکی دو ساعت می دانند. این عکس باید به نوعی با فعالیت های جاری پیج در ارتباط باشد و بهتر است بازتاب زندگی شخصی شما نباشد.

اینستاگرام چیست

اگر بخواهید به دنبال یک موضوع خاص باشید، مثلا Iran، سرچ کلمه ی Iran تنها شما را با پیج هایی که به نوعی کلمه ی Iran را در نام کاربری خود دارند، مواجه خواهد کرد. کلی ربات، سایت و اپلیکیشن وجود دارد که روی این موضوع کار میکنند، اما اگر بخواهید از راه قانونی از آنها استفاده کنید کمی برای شما خرج بر میدارند. و اگر شما بخواهید همواره در یک ساعت مشخص از شبانه روز اقدام به پست گذاری کنید، فقط به عده ی محدودی که در آن ۴ ساعت فعال هستند دسترسی خواهید داشت. اگر هر پیج اینستاگرامی را به منزله ی یک باب مغازه در نظر بگیرید، پروفایل مشخصات ویترین مغازه ی شما را خواهد داشت. همینطور کاربرانی که اقدام به سرچ یک هشتگ خاص میکنند، شانس این را خواهند داشت تا پست شما را ببینند و به جمع فالوور های شما بپیوندند. به طور مثال کسی که بیشترین فرد را در زیر یک پست منشن کند، به وی کد تخفیف تعلق میگیرد. در واقع زمانی که شما تصویر یک کفش نایک را پست می کنید و روی آن پیج رسمی کفش نایک را تگ می کنید این ارتباط را به الگوریتم های اینستاگرام نشان می دهید.

This article was generated with GSA Content Generator DEMO!

نکات قشنگی داخل مقاله هست که میتواند پست های شما را زیبا کند. شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که چرا برخی از پیج های اینستاگرام با کاربر های کم، درآمد بیشتری از پیج های پر مخاطب تر دارند. نکته دیگری که بالاتر اشاره شد زیبایی و نظم داخلی پیج شما است. ۳. متنbio یا توضیحات پیج: واقعیت انکار ناپذیر این هست که اساسا هرکسی قبل از اینکه تصمیم بگیرد که پیج شما را فالوو کند ابتدا این قسمت را میخواند. چگونه باید به پیج های بزرگ درخواست بدهیم تا مدیریت آنها را به دست بگیریم؟ بدون پرداخت هیچ هزینه ای یک ابزار حرفه ای میگیرید که در مدیریت پیج شما را کمک میکند. به گونه ای که هر کسی با خواندن آن بدون هیچ گونه تحلیلی متوجه ی آن چیزی که در پیج وجود دارد بشود. در این دوره آموزش درآمدزایی از طریق اینستاگرام بدون سرمایه اولیه قصد دارم شما رو با جدیدترین روش ها، بهترین ترفند و راهکارهای فوق العاده عالی برای کسب درآمد از Instagram آشنا کنم. درست است که کارها اتوماسیون میشود، اما هزینه ای هم برای شما دارد که ممکن است تحمل آن سخت باشد. البته در آزمایشات متعدد شاهد حضور پررنگ ساعاتی مانند ۷ الی ۹ بعد از ظهر، ۸ الی ۱۱ صبح و حتی ۵ صبح هم بوده ایم.

راز های اینستاگرام

در ادامه در مورد اینکه چطور می توان فالوور های اینستاگرام را افزایش داد و به نحو احسن از امکانات این اپلیکیشن برای افزایش فالوور اینستاگرام و شناخته شدن در اینستاگرام که همه اینها منجر به افزایش درآمد و کسب درآمد بیشتر در اینستاگرام برای شما خواهد شد بحث خواهیم کرد. شما باید مخاطب خود و نیازها و رفتارهای او را بشناسید. پس از آن میتوانید اقدام به انتشار تبلیغات مشتریان دیدوگرام در پیج اینستاگرام خود و کسب درآمد از این طریق بکنید. سعی کنید از بخش هایلایت پیج خود استفاده کنید و آنها را به شکل منظم و دقیق تنظیم کنید. حساب رسمی نشنال جئوگرافیک بهخوبی از چهره افراد در تصاویر خود استفاده میکند. پس از این مراحل و انجام دادن آنها بعد از ۲ الی ۳ ماه نتیجه ی مورد نظر خود را خواهید دید. با این کار مخاطب درباره محصول مورد نظر خود، اطلاعات کامل و دقیقی به دست می آورد.