چگونه به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنیم ؟

در ادامه جزئیات بیشتری در مورد قابلیت های اکسپلور اینستاگرام رو بررسی می کنیم. شما می توانید همه ی 300 کاراکتر را به یک هشتگ تبدیل کنید. به عنوان مثال اگر پیجی در مورد نکات خانه داری دارید می توانید از پیجی مرتبط مانند آشپزی و سفره آرایی برای انجام تبادل کمک بگیرید. میدونید که ویدیو مارکتینگ در اینستاگرام محبوبیت زیادی داره و محتوای ویدیویی برای کاربر خیلی با ارزش داره. پس همونطور که در بخش اول گفتیم، صفحه اکسپلور هر کاربر منحصر به فرد بوده و با کاربران دیگه تفاوت داره. برای آشنایی با تفاوت بسته های آموزشی و آموزش آنلاین اینجا کلیک نمایید. هر چی تعامل پست شما بیشتر باشه این یک نشونه برای الگوریتم های اینستاگرام هست و نشون میده که پست شما ارزش زیادی برای مخاطب داره و ارزش داره که روی صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایان بشه. خب حالا اینستاگرام میاد و بر اساس این اطلاعات یک صفحه اکسپلور منحصر به فرد برای شما در نظر میگیره و پست های مختلفی رو برای شما نمایش میده. بنابراین اینستاگرامی فرصتی خوبی برای فروش محصول یا خدمته. فرض کنید صفحهی اینستاگرامی در حوزهی خودرو دارید، باید سعی کنید با استفاده از روشهای گوناگون، حوزهی فعالیت خودتان را برای اینستاگرام مشخص کنید.

اینستاگرام چیست

This post was done with GSA Content Generator DEMO.

درآمد از اینستاگرام

اگر جزو افرادی هستین که تولید محتوای ویدیویی برای شما راحته و امکان فیلم برداری دارین. در نتیجه اگر امکان فیلم برداری ندارید به راحتی می تونید عکس های زیباتون رو به یک فیلم تبدیل کنید. شاید چند ماه پیش که امکان استوری به اینستاگرام اضافه شد کسی فکر نمیکرد که استوریها تا این حد در بین کاربران محبوب و پراستفاده شوند. در فالوکمپ بخشی را برای کاربران ایرانی اینستاگرام که قصد دارند با اصطلاحات این شبکه اجتماعی به صورت ساده اما تخصصی آشنا شوند ایجاد کرده ایم که هر بار یکی از اصطلاحات این رسانه دوست داشتنی و محبوب در ایران را در کنار مقالات کاربردی، معرفی و توضیح خواهیم داد. با پیشرفته تر شدن الگوریتم های اینستاگرام، این بار کانال های موضوعی با هدف ایجاد کاربران جدید برای کشف مطالب پیرامون یک علاقه خاص در صفحه اکسپلور اینستاگرام ایحاد شد. اینستاگرام یک فضای اختصاصی برای فروش محصول به نام shopping داره. علاقهمندیهای یک کاربر و کسانی که دنبال میکند پایه و اساس انتخاب پستهای اینستاگرام برای اکسپلور آن کاربر است.

راز های اینستاگرام

به طور معمول این معاملات تأثیرگذار شامل ایجاد محتوای تبلیغات در اینستاگرام ، یک پست ، یک فیلم یا یک Story – است و بعضی اوقات مجوز استفاده از این برند را در سایت خود یا یک تبلیغ ارائه می دهد. پس اگر بتوانید کاربران و فالوئرهایتان را ترغیب کنید که بخش اعلانها یا notification پیج شما را فعال کنند، سیگنال مثبتی به الگوریتم اینستاگرام فرستاده می شود که کابران، مشتاق دریافت پستهای شما هستند. پس شما می تونید دقیقا بدونید که چند نفر پستهای شما رو از صفحه اکسپلور مشاهده کردن. اول شما باید بدونید که فالورهای شما چه ساعتهایی بیشتر فعال هستن تا پست شما تعامل بیشتری دریافت کنه. بنابراین ویدیو های بیشتری در این صفحه برای کاربر نمایان میشه که برخی از این ویدیوها به صورت خودکار پخش میشن و توجه کاربر رو به خوبی جلب می کنه. این جزئیات قطعا برای برند و کسب و کار شما عالیه پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. تعداد هشتگ مناسب برای پست های ما بر اساس زمینه کاری و نوع پیج ما محاسبه می شه.

با طراحی یک قالب زیبا برای پستهایتان نظم خوبی به صفحه شما خواهد بخشید و پستها چشم نواز تر به نظر خواهند رسید. این سایت یک مرجع اطلاعاتی و پل ارتباطی بین من و شماست و پلی هست با هدف انتقال تجربیات بین من و شما. اما خب قبل از توضیحات در این مورد باید در اول برای کسانی که نمیدانند اکسپلور اینستاگرام کدام بخش است و چه تفاوتی با بخش های دیگر این برنامه دارد توضیحی مختصری در این باره بدهیم. معمولا این افراد تبلیغات پوشاک را برای کسب و کارها انجام میدهند. اینستاگرام یکی از تب های بالای صفحه اکسپلور رو به ویدیوهای IGTV اختصاص داده که در واقع میشه گفت راه حلی عالی برای مشاهده محتواهای ویدیویی روی این پلتفرم هست. در این حالت استوری هر حساب اینستاگرام در صورتی که جذابیت داشته باشه برای شما، درگیرتون می کنه و ممکنه شما اون صفحه رو دنبال کنید. This data has been done by GSA Content Generator Demoversion!