چگونه فالوور اینستاگرام رایگان به دست آوریم: ۲۶ راه حلی که واقعا کار میکنند

اگر پایگاه مشتری هایتان محلی است لازم است موقعیت جغرافیایی خود را نیز اضافه کنید. تبلیغاتتان را به طور نامحسوس انجام دهید و تمرکزتان را روی مشتری هایتان قرار دهید. این مشتری که در پیج شما از طریق افزایش فالوور واقعی رایگان آمده است ممکن است بارها و بارها از شما خرید کند و لذت خرید را با محصولات شما تجربه کند. احتمالاً شما درباره “میانبرها” برای افزایش فالوور اینستاگرام زیاد شنیدهاید. شما میتوانید انواع فالوور باکیفیت و فالوور بدون پسورد را به راحتی برای پیجهای اینستاگرامی خود با قیمتی مناسب سفارش دهید. اگر لوگوی خود را در تلفن هوشمند یا تبلت ذخیره نکرده باشید اینستاگرام قابلیت واردکردن آن را از فیس بوک یا توییتر دارد. در توییتر هشتک گذاری محدودیت دارد چراکه از کلا محدودیت کاراکتر وجود دارد. درست مثل توییتر هشتگ گذاری عکس ها بر اساس رویداد، منطقه جغرافیایی یا موضوع ایده ی خوبی است. در بخش کشف درمی­یابید که آیا شیوه هشتگ ­گذاری شما اثری مثبت بر میزان دسترسی به شما گذاشته است یا خیر. می توانید از صفحهی جستجوی موجود در اپلیکیشن استفاده کنید تا بفهمید اغلب از کدام هشتگ ها استفاده می شود. در اینستاگرام محدودیت متنی نیست و این باعث می شود برخی کاربران و برندها از هر هشتگی که قابل تصور است استفاده کنند. Content has been created with the help of GSA Content Generator DEMO.

آموزش اینستاگرام

همچنین کمتر کسب و کاری را میتوانید پیدا کنید که از این شبکه اجتماعی برای معرفی محصولات یا خدمات خود استفاده نکند. اگر با اصول بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا همان SMM آشنا باشید، میدانید که هر شبکه اجتماعی مخاطبانی با سلایق متفاوت دارد. در تکمیل پروفایل شبکه های اجتماعی خود دقت کنید که حتما آدرس اینستاگرام خود را نیز قرار دهید. اگر در شبکههای اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، تلگرام، لینکدین و مواردی ازایندست فعالیت دارید حتماً سعی کنید آنها را در بیو خود معرفی کنید. به دلیل محدودیت در طول متن تا جایی که می توانید مختصر و مفید برندتان را معرفی کنید. برای آشنایی با ربات فالوجت به سایت Followjet بروید و با امکانات و تعرفه های این ربات آشنا شوید… اگر بیش از این به انتشار پست بپردازید خطر آنفالوشدن توسط مخاطبانتان وجود دارد. برای اینکه بفهمید تعداد مناسب انتشار پست ها چقدر است نیاز به آزمون و خطا دارید چراکه تعداد آن به تعدا و نیاز مخاطبان شما وابسته است. قرار دادن کارمندانتان در پست ها، واقعی بودن شما و شرکتتان را به دیگران نشان می دهد. همچنین در نظر داشته باشید که تعداد مشاهده شدن هر پست را میتوانید به کمک ابزارهای اینستاگرام مشاهده کنید، به کمک تحلیل همین داده میتوانید بفهمید که مخاطبان کدامیک از پستهای شما را بیشتر دوست داشتهاند. Content was generated by GSA Content Generator DEMO!

مثلاً یک پیج فروش لباس زنانه با یک پیج فروش لوازم خانه از نظر رقابت هیچ آسیبی به یکدیگر نمیزنند اما همکاری آنها میتواند باعث اشتراک مخاطب ها شود و به افزایش فروش همدیگه کمک کنند. یکی از کارهایی که میتوانید برای افزایش فالوور اینستاگرام انجام دهید، تبادل تبلیغات است! می توانید با فشردن دایره ی وسط صفحه یک عکس بگیرید یا روی «GALLERY» که سمت چپ پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا یکی از عکس های خودتان را آپلود کنید. می توانید از بین چند فیلتر که پایین اپلیکیشن حرکت می کنند یکی را انتخاب کنید. در اغلب موارد بهترین انتخاب لوگوی تجاری تان است. تمرکز آنها همیشه روی کاری است که شخص هنگام لذت بردن از قهوه اش انجام می دهد؛ بودن در ساحل، مطالعه کتاب، در یک جلسه و غیره. مشاهده کنیددومین بخش مربوط به یک نوار باریک است که در آن میتوانید لایو ویدیوها و استوریهای محبوب و منتخب را مشاهده کنید تا در صورت تمایل آنها را تماشا کنید.

عکسی را انتخاب کنید که توسط کسانی که کسب وکار شما را می شناسند قابل تشخیص باشد. حواستان باشد نام کاربری که انتخاب می کنید قابلتشخیص باشد و حتیالامکان به حوزه ی تجاری یا نام سازمانتان نزدیک باشد. این موارد به شما یادآوری میکند که نباید فالوور فیک یا غیرواقعی بخرید. این امر به شما کمک می کند تا از طریق مجموعه ای از نکاتی که برای جذاب تر کردن مطالب شما برای مخاطبان جذاب هستند ، فالوورها را به دست آورید. سؤال اینجاست که اینستاگرام چگونه به کسب وکار شما کمک می کند و آیا می دانید برای راه اندازی حساب بیزینسی به چه چیزهایی نیاز دارید؟ می توانید در اینستاگرام با استفاده از یک آدرس ایمیل یا حساب شخصی فیس بوک ثبت نام کنید. تگ کردن افراد در پستها، کامنت ها و استوری ها به این معناست که ابتدا علامت @ را قرار دهید و بدون گذاشتن فاصله شروع کنید به نوشتن ای دی یا شناسهی فرد موردنظر برای مثال @codepaz را تایپ کنید و در زیر برای شما صفحهی فرد موردنظر را نشان خواهد داد با لمس کردن عکس شما آن فرد را تگ کردید! 7- جزییات حساب کاربری خود را اصلاح یا تأیید کنید. این کار را انجام ندهید!