کسب درآمد از اینستاگرام (آموزش رایگان )

حال که با صفحه اکسپلور آشنا شدیم و دانستیم که وارد شدن محتوا و پستهایمان در این صفحه چه مزایایی به همراه دارد، وقت آن رسیده است که بفهمیم چگونه به این صفحه برویم. حالا نوبت این رسیده که یاد بگیرین چطوری تقویم محتوای اینستا خودتون رو تنظیم کنین. تو پست امروز بهتون یاد میدیم که چطوری چنین تقویمی رو بسازین و ازش استفاده کنین. اینکه چطوری از اینستاگرام پول دربیاورید به خلاقیت و ایدههای خودتان بستگی دارد. برای پاسخ به سؤال محتوا چیست، بسیاری تعاریف مختلفی از محتوا را ارائه دادهاند که در ادامه به پارهای از آنها اشاره میکنیم. این برگه همچنین به شما در حفظ تعادل سالم محتوا کمک خواهد کرد: ترکیبی از محتوای خود و دیگران، ترکیبی از قالبها و انواع محتوا و ترکیبی از محتوای تولید لید در مقابل محتوای MQL و در مقابل محتوای Traffic-friendly. چه از صفحه گسترده برای برنامه ریزی و تولید تقویم محتوای اینستاگرام خودتون استفاده کنین و چه یه برنامه شخص ثالث داشته باشین، باز هم باید این به روزرسانی ها رو با یکی از محتوای خوب تکمیل کنین. الگوی تقویم محتوا شامل چه مواردیست؟ ما در کانون آنیبین میدانیم که محتوا بخش مهم و ضروری برای ایجاد ارتباط بین کسبوکار و مصرفکننده است.

راز های اینستاگرام

Content was created with GSA Content Generator DEMO.

ما برای حفظ کیفیت سیستم خود، با هر گونه تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد. در این مقاله برایتان خواهیم گفت تولید محتوا چیست و چطور میتوانید تولید محتوا انجام دهید. درسته که به مرور زمان باید محتوای جدیدی تولید کنین ولی خب لازمه که محتواهای قبلی رو هم به طور مداوم به روز رسانی کنین و دوباره تبلیغاتشون رو انجام بدین، حالا برای این کار بهتره که همه مطالب رو وارد لیست کنین تا بدونین چه مطلبی تو چه تاریخی باید آپدیت بشه و اگه محتوای همیشه سبز ندارین، یه تاریخ انقضا برای محتوایی که تولید کردین بنویسین. ما به جای حذف همه محتوای صفحه گسترده در هر ماه، توصیه میکنیم صفحه آماده شده رو دوازده بار کپی کرده و برای هر ماه یه صفحه جداگونه ایجاد کنین. این روزها همه جا صحبت از تولید محتوا است! این الگو همچنین تبی رو به عنوان «مخزن محتوا» در اختیارتون قرار میده که به شما کمک میکنه تمام مطالب خودتون رو پیگیری کرده و از منابع سالم و جدید برای تولید محتوای اینستاگرام استفاده کنین. این الگو تاریخها و زمانهای انتشار برای هر شبکه اجتماعی رو ارائه میده و محدود به اینستاگرام نیست.

این الگو بهتون کمک میکنه تا خیلی راحتتر به روز رسانی های خودتون رو انجام بدین. اول، کلید کدگذاری رنگ: این کلیدها انواع محتوا یا کمپینهایی است که ممکنه بخواین در اونها هم فعالیت یکسانی داشته باشین، مثل کتابهای الکترونیکی، وبینارها، پست های وبلاگ، راه اندازی محصولات و غیره. در اون سلولها، باید نوع محتوایی رو که فلان روز میخواین تبلیغ کنین بنویسین و اون رو کدگذاری کنین تا با اون کمپینی که قراره ازش پشتیبانی کنه همسو بشه. اگرچه فقط برخی از اینها ممکنه به شما مربوط باشن، اما در کل، این کدگذاری رنگ برای نشون دادن چیزهایی هست که شما ممکنه بخواین در پیجتون قرار بدین. البته برخی از همین انتقادها هم باعث می شوند که شما بتوانید پیج تان را رشد بدهید. اینستاگرام در ایران بسیار پر کاربرد می باشد و از هر ۱۰ نفر ایرانی ۸ نفر از اینستاگرام استفاده میکنند. دنیای محتوا آنقدر گسترده است که از هرکسی بپرسید “تولید محتوا چیست؟

تقویم محتوا برنامه انتشار محتوای شما رو براساس تاریخ سازمان دهی میکنه تا بتونین طبق زمان تعیین شده پیش برین، تیم ایجاد محتوای خودتون رو بهتر مدیریت کنین و نحوه کارتون برای طرفین و شرکای شما، شفاف و واضح باشه. شاید دلیل عدم انتشار آمار اینستاگرام، جلوگیری از صدمه به فیسبوک و کاهش درآمد آن از تبلیغات باشد. بعد از آن، در آینده ای نزدیک شرکت های زیادی برای تبلیغات صفحات خود به شما مراجعه میکنند تا با پرداخت مبلغ مشخص، تبلیغ آنها را در صفحه خود به نمایش بگذارید. برای موفقیت طرح تبلیغات در IGTV اینستاگرام باید جانب احتیاط و اعتدال را رعایت کند. سر از دادگاه و پلیس درآوردیم و توانی برای پیگیری باقی نماند. حالا به نظرتون چه چیزی میتونه از سنگینی این دغدغه کم و خیال شما رو راحتتر کنه؟ اما به هر حال چیزی که مهمه اینه که خودتون حضور پررنگ خودتون رو در چنین شبکههایی تضمین کنین و یه الگوی مرتب برای انتشار محتوای جدید تنظیم کنین.