کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه – باشگاه موفقان

به طور کلی باید گفت که رفتن یک پست به اکسپلور یا (صفحه ی جهانی) مزیت های زیادی را به همراه دارد که مهم ترین ان این است که محتوای شما در میان هزران کاربر قرار میگرد و گار در ضمینه ی کسب درامد فعالیت داشته باشید این یک امتیاز مثبت میباشد ولی خیلی از کاربران در این سوال که چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم مانده اند پس با ما باشید تا بپردازیم به این موارد مهم … برای مثال یک خانم خانه دار ایده هایی خیلی ناب و کاربردی از چطور مرتب کردن یا تمیز کردن منزل دارد که بر خلاف تصورش، ممکن است طرفدارن زیادی داشته باشد. یکی از مواردی که کمک شایانی می کند که پست های شما به اکسپلور اینستاگرام برود همین بحث استفاده از لوکیشن است که کمتر به آن پرداخته شده است.نکته مهمی که وجود دارد این هست که اگر پست شما مربوط به یک موقعیت و لوکیشن خاص هست، حتما لوکیشن آن را در پست درج کنید.چرا که خیلی از جست و جو ها توسط کاربران توسط همین لوکیشن هست.و از این طریق شما می توانید پستتان را جلوی آن دسته از افرادی ببرید که دنبال پست هایی هستند که توی آن لوکیشن مخصوص منتشر شده است، پس حتما اگر پستتان مربوط به یک لوکیشن خاص هست آن را ذکر کنید.

راز های اینستاگرام

مهم ترین گزینه ای که باید برای رفتن به اکسپلور توجه کافی داشت استفاده ی درست و به موقع از هشتک های معروف میباشد که بنده سعی کردم در این مقاله با موضوع چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم به آن بپردازم.خواه آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید ، قدرت هشتگ را نمی توان انکار کرد.پست هایی که حداقل یک هشتگ اینستاگرام دارند ، به طور متوسط ۱۲.۶٪ بیشتر از پست های بدون هشتگ تعامل دارند ، بنابراین اگر می خواهید تعداد بیشتری لایک در اینستاگرام داشته باشید و به صفحه کاوش اینستاگرام بروید ، هشتگ ها ضروری است.هشتگ ها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در صفحه کاوش سایر افرادی که از هشتگهایی استفاده می کنند و با آنها تعامل دارند ، دیده شوید! بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. و آنچه مخاطبان احتمالی شما دوست دارند.زیرا ، حتی اگر اینستاگرام دیگر مانند شمارش نشان داده نشود ، شما فقط با دیدن آنچه الگوریتم تبلیغ می کند ، می توانید درک کنید که چه چیزی برای مارک های دیگر کار می کند. This data was done with GSA Content Generator Demoversion!

یکی دیگر از مزایای ورود به اکسپلور اینستاگرام این که به راحتی قادر خواهید بود محصولات خود را به فروش برسانید همانطور که میدانید اینستاگرام یک بستر بسیار مناسب میباشد برای درامد زایی و کاربران زیادی نیز از این فرصت استفاده مکینند و به محصولاتی که دارند را به فروش میگذارند وقتی شما یک پست تبلیغاتی داشته باشید و مثلا از فروش فالوور و لایک تبلیغ کنید وقتی این پستتان بین ۱۰ هزار نفر اینستاگرامن به اشتراک گذاشته شود ایا درامدتان چند برابر نخواهد شد ؟ این زمانی است که شما می توانید بیشترین تعامل را داشته باشید ، بنابراین به احتمال زیاد پست شما در صفحه ی اکسپلور اینستاگرام برجسته خواهد شد به نوع پستی که به اشتراک میگذارید بیشتر توجه کنید برای مثال ببینید مخاطبان شما پست های خنده را بیشتر دوست دارند یا پست هایی مانند فاز غمگین و … در پاپیولار اینستاگرام، همانطور که از نام ان پیداست یک صفحه ی جهانی میباشد که پست های چه ایرانی و چه خارجی که لایک و بازدید زیادی دارند در ان نمایش داده میشود این یک مشکل اساسی بود که اینستاگرام سعی کرد ان را اصلاح کند به همین منظور در اپدیت های بعدی تب اکسپلور را معرفی کرد تا هرکس طبق علاقه ای که به پست ها دارد برایش نمایش داده شود و ان گونه نباشد که صفحه ی هر کاربر پست های به درد نخوری باشد که کاربر پسند نباشد این کار اینستاگرام باعث شد علاقه مندان به ان چند برابر شوند تنها مشکل این روش این بود که سلنا گومز خواننده معروف امریکایی (که بیشترین فالوورها را در دنیا دارد) همیشه در صدر بود و از این طریق لایک بیشتری نیز می گرفت و هیچگاه پایین نمی آمد!

این یک توصیه عالی است زیرا الگوریتم اینستاگرام به موقع بودن را به عنوان یکی از فاکتورهای مشاهده پست اولویت می دهد.معنی این امر این است که اگر پست شما کاملاً جدید باشد ، در فید دنبال کنندگان نشان داده می شود. برای مثال، در تبلیغات ساعتی، اگر پیج شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد و بتوانیم یک تعامل خوب را با شما شکل بدهیم، ایسنتاگرام شما را به عنوان پیشنهاد دیدوگرام مطرح خواهیم کرد. قدم دوم اینه که مخاطب های شما در یک ساعت اول که پست رو میزارید، فعالیت داشته باشن و لایک و سیو و مهم تر از همه برای پستتون کامنت بزارن چون مهم ترین چیزی که باعث میشه پست بره اکسپلور کامنته. استفاده از برچسب ها و ذکر مارک های مرتبط در پست های خود به الگوریتم های اینستاگرام کمک می کند تا آن را در جای درست به مخاطب نمایش دهد. استفاده از برچسب های مرتبط با محصول در تمام پست های شما لازم است. استفاده از هشتگ به منظور جذب مخاطب برای تبلیغات یا مسابقه مفید خواهد بود. دریافت URL اینستاگرام زمانی مفید است که بخواهید پروفایل اینستاگرام خود را در وب سایتها و سیستم عاملهای دیگر به اشتراک بذارید. رسانههای اجتماعی مجازی انواع گوناگونی دارند؛ مانند سایتهای اجتماعی شبکهسازی، بررسی، اشتراک عکس، میزبانی ویدئو، تالارهای گفتوگو، پیامرسانها و بسیاری دیگر از سایتها و نرمافزارهای دسکتاپ و تلفن همراهی که در این حوزه فعالیت میکنند.