کسب درآمد از اینستاگرام بهترین نوع کسب و کار اینترنتی

دو مورد برای الگوریتم اکسپلور خیلی مهم است: اول میزان سیو شدن (Save) و دوم میزان شیر شدن (Share) یک پست نسبت به تعداد فالوورها. اگر خودتان برای صفحهتان عکاسی میکنید سعی کنید تکنیکهای عکاسی را یاد بگیرید و از آنها استفاده کنید. یک چیز دیگر که حتما باید در تبلیغاتتان در نظر بگیرید این است که حرفتان را واضح و کوتاه بگویید. باید این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که تبلیغ در اینستاگرام با تبلیغ در شبکههای دیگر فرق دارد. در ادامه این مطلب میخواهیم استراتژیهایی را بررسی کنیم که به کمک آنها میتوانید از حساب کاربری خود درآمد داشته باشید. آمارها نشان می دهد که ۹۰ درصد حساب ها از یک حساب تجاری پیروی می کنند. هشتگ های شما باید حرفه ای و حساب شده باشد. از کمپین های بزرگ تبلیغات در اینستاگرام بخواهید که پیج شما را تبلیغ کنند. اعتبار دادن و جدا کردن یکی از رازهای تبلیغات در اینستاگرام است. This article has been done with GSA Content Generator DEMO.

درآمد از اینستاگرام

در این فضا لازم است تا مخاطبان خود را با تصاویر جذاب، لحن مناسب و صمیمی، انتشار به­ موقع پست­ها و همکاری با سایر پیج­ها جذب کرده و نگه دارید. در واقع استوری ­ها موقت هستند و همین آن­ها را جالب کرده است. لایو در واقع ویدئوی زند­ه­ای است که شما با مخاطبان­تان به اشتراک می­گذارید. در شروع کار بهتر است صبور باشید و بی­ وقفه به تولید محتوا بپردازید. ایده چهارم یعنی هتلگردی که هنوز در ایران نمونه خاصی از آن نمیبینیم میتواند برای شما بسیار پولساز باشد، اگر اهل سفر هستین و با هتل ها و خدمات مختلف آنها آشنایی دارید میتوانید آنها را معرفی و تحلیل کنید، تهیه و ساخت ویدیو از محیط هتل ها تنها به کمی روابط عمومی نیاز دارد و قطعاً هتل ها از معرفی و تبلیغات رایگان بدشون نمیاد اما توجه داشته باشید که بزرگنمایی نکنید و ویدوهای شما جنبه تبلیغاتی برای مخاطب نداشته باشد، فقط سعی کنید که نیازی از مخاطب را برآورده کنید، اگر بتوانید در این زمینه قوی ظاهر شوید مطمئناً در آینده اقامتگاه ها و مکان های بومگردی برای تبلیغات به سراغ شما می آیند یا اینکه شما میتوانید پیشنهاد خودتان را برای آنها ارسال کنید. ایده های پولساز درآمد از اینستاگرام که بدون سرمایه می توان راه اندازی کرد را به شما معرفی کردیم.

راز های اینستاگرام

حالا شمامتوجه شدهاید که هر هشتگ در اینستاگرام چند پست دارد و درباره هشتگ های خود بررسی هایی انجام میدهید. پایین صفحه چند آیکن میبینید. در حال حاضر اینستاگرام از هوش مصنوعی برای مدیریت هرچه بهتر این شبکه اجتماعی بهره میبرد و همانطور که با کمی کارکردن با این اپلیکیشن میتوان فهمید اکنون قادر است که محتوای انتشار شده توسط شما را کاملاً تشخیص دهد، اینکه اگر موزیکی روی ویدئو خود دارید مربوط به کدام خواننده است؟ ”! همانطور که خود شما هم می دانید، راههای متفاوتی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. راههای زیادی وجود دارد تا به یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام هیجان بدهید. یک مسابقه هیجان انگیز برگزار کنید و از آدمها بخواهید در آن شرکت کنند. هرچقدر تبلیغات شما در اینستاگرام هیجان انگیزتر باشد آدمها بیشتر به آن توجه میکنند. یک تبلیغ هوشمندانه سعی میکند با آدمها ارتباط برقرار کند و خودش را به شما نزدیک کند.

از نگاه یک شخص ۱۳ ساله به هشتگ خود نگاه کنید! هشتگ عمومی: ابتدا در قسمت سرچ اینستاگرام شما کلیترین هشتگ را در زمینهی کاری خود وارد میکنید. ۳. متنbio یا توضیحات پیج: واقعیت انکار ناپذیر این هست که اساسا هرکسی قبل از اینکه تصمیم بگیرد که پیج شما را فالوو کند ابتدا این قسمت را میخواند. مثلا شاید بخواهید از یک عکس یا ویدئو بامزه استفاده کنید. اگر به عکس زیر نگاه کنید، متوجه نحوه استفاده از ایموجیها در متن بایو میشوید. در پستهایی از آن استفاده کنید که به عکسها فیلتر اضافه نکرده اید. یعنی آن طعم شیرین اس ام اس را تبدیل به یک طعم واقعی کرده است. بنر مسابقه خود را در صفحات دیگر بگذارید و مطمئن باشید اگر یک مسابقه خوب طراحی کرده باشید حتما آدمهای بسیاری در آن شرکت میکنند.سعی کنید ایده مسابقهتان خیلی پیچیده نباشد و جوری باشد که همه بتوانند شرکت کنند. اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهد. اینفلوئنسر مارکتینگ داغ ­ترین روش اینستاگرام مارکتینگ این روزهاست. چرا که افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام و لایکها هموراه یک چالش به شمار میرود.