کسب درآمد از اینستاگرام :چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

برای این کار میتوانید یک کد تخفیف در پستهای اینستاگرامی تعریف کنید و کاربر را برای استفاده از کد تخفیف به لینک خرید در تگ محصول یا لینک بیو هدایت کنید. مثلا اینکه کدام هشتگ ها، فالوورها را به سمت صفحه شما هدایت میکنند؟ برای اینکه محبوبیت بیشتری از این طریق بتوانید کسب کنید، حتما از همان ابتدا هم کانال یوتیوب خودتان را هم ایجاد نمایید. این روش هم یکی از روش های نسبطا خوب کسب درامد از اینستاگرام می باشد که در بالا نیز به ان اشاره کرده بودیم ولی برای اینکه بتوانید از این طریق به درامد های خوبی برسید باید زمان زیادی گذاشته و فروش به جمع کردن فالور های واقعی کنید.توجه کنید اگر میخواهید از این طریق درامد کسب کنید نباید حتی یک نفر کاربر فیک باشد و حد در امکان نباید فالوئر بخرید زیرا اکثرا بعد خرید فالوئر اکثریت انها شما را انفالو می کنند که لطه ی شدیدی به کسب و کارتان وارد می کند پس اگر میخواهید از این روش کسب درامد کنید باید خودتان فالئر جمع کنید که در ادامه راه های جمع کردن فالوئر صحیح را برای شما اموزش خواهیم داد. اگر شما بتوانید از خلاقیت خود استفاده کنید و دید متفاوتی در این بازار پر رقابت داشته باشید به مرور زمان برندهای مختلف شما را می شناسند و با شما ارتباط برقرار می کنند. This article was done with the help of GSA Content Generator Demoversion.

درآمد از اینستاگرام

به طور مثال اگر قصد انتخاب ۱۵ هشتگ را داشته باشید، ۸ هشتگ با رقابت متوسط، ۴ هشتگ با رقابت بالا و ۳ هشتگ با رقابت پایین انتخاب کنید. درست است که برنامهریزی دقیق، با مشخص نمودن جزییات، برای محتوای اینستاگرامی میتواند کمی دشوار و زمانبر باشد، اما اگر میخواهید اهداف شما از فعالیت در فضای مجازی برایتان تبدیل به خاطره، نه یک آرزو و خیال تباه، شود بهتر است هر چه سریعتر دست بکار شوید! زمانی که شما به پست خود هشتگ اضافه میکنید، کمک خواهید کرد که پست شما بتواند بهتر در جستجو یا بخش Explore اینستاگرام ظاهر شود. این محتوا از سلسله مطالب اصطلاحات اینستاگرام می باشد که به طور کامل چه از لحاظ لغوی و چه از نظر ماهیت، ادمین اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهد. شاید هشتگ گذاری زیر پست ها به ظاهر کار آسانی به نظر بیاید ولی در عین حال میتواند سخت بوده و به دقت زیادی نیاز داشته باشد. شاید هشتگها در نگاه اول چندان اولویت به نظر نرسند اما یکی از مهمترین جنبههای تبلیغ در اینستاگرام هستند.

وقتی شروع به استفاده از هشتگ در اینستاگرام میکنید، احتمالا با سوالات بسیاری مواجه میشوید. همین موضوع باعث میشود که بسیاری از فالورهای خود را از دست بدهید و شاید نیاز باشد از اول شروع کنید. زنبق، بسیاری از افرادی که به این گل علاقه دارند و این هشتگ را دنبال میکنند هم محتوای شما را میبینند. پیجهای زیادی هستند که از این روشِ کسب درامد از اینستاگرام استفاده میکنند. در هر حال این یک فرصت مناسب است که بتوانید به کمک آن، مخاطبان زیادی به پیج اینستاگرام خود جذب کنید. پیج های هشتگ یک راه عالی برای معرفی محتوای شما به مخاطبان جدید هستند. سعی کنید برای پست های خود هشتگ های پر طرفدار را پیدا کنید و از آن ها برای معرفی کسب و کار نهایت استفاده را ببرید. این شیوه یکی از جدیدترین راه های کسب درآمد از اینستاگرام می باشد ، مثلا یک پیج اینستاگرام راجع به معرفی لپ تاپ دارید، می تونید از شرکت های لپ تاپ فروشی پول بسیار بالایی بگیرید تا برندشان را در پیج خودتان تبلیغ کنید. جالبه بدانید این هشتگ بی مفهوم توانسته هشتمین هشتگ پرطرفدار در دنیای اینستاگرام بشود.

البته هیچ اجباری به استفاده از هر 30 هشتگ ممکن نیست.

و نهایتا این که با فالوورهای خود مهربان باشید، به سوالات و کامنت های آن ها پاسخ دهید. از هشتگ های تکراری برای تمام پست های خود استفاده نکنید وگرنه توسط Instagram جریمه خواهید شد. به جای قرار دادن دهها هشتگ زیر یک پست باید برای استفاده از هشتگها استراتژی تعریف کنید و در واقع نحوه استفاده از آنها را بلد باشید. البته این الگوریتم تنها به فعالیت شما محدود نمیشود و انتخابها و لایکهای دوستانتان را هم زیرنظر گرفته و صفحههایی که آنها دنبال کنند را هم برای شما نشان میدهد. البته هیچ اجباری به استفاده از هر 30 هشتگ ممکن نیست. البته پیشنیازهایی برای موفقیت از این طریق وجود دارد که نباید آنها را نادیده بگیریم. هشتگها همان مربعهایی هستند که روی کلیدهای تلفن وجود دارند، اما خوب کاربرد آنها در شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام کاملاً متفاوت است. مهمترین آنها لزوم بالا بودن کیفیت محتواست. این روش هم در قسمت بالا بطور کامل به ان پرداخته شد و یک توضیحات کلی و کامل در مورد کسب درامد از تبلیغات برندینگ داده شد. معمولاً زیر عبارت هشتگ با فونت کوچکتر، نوشتهای کمرنگتر را میبینید که تعداد دنبالکنندگان را نشان میدهد؛ اما اگر به هر دلیلی این نوشته وجود نداشت، وارد صفحه هشتگ موردبحث شوید، در قسمت بالای صفحه تعداد دنبالکنندگان بزرگ و پررنگ نوشته شده است.