کسب درآمد از اینستاگرام – کسب و کار اینترنتی

یکی از بهترین روش برای افزایش فالوور و همینطور دیده شدن در اینستاگرام قرار گرفتن در اکسپلورر اینستاگرام است ، در سایت های دیگر این موضوع را به صورت متن ها و بحث های فوق طولانی بیان کرده و بسیار آزار دهنده و حوصله سربر بوده و حتی فیلم های آموزشی هم در آن قرار داده اند که باعث بزرگ جلوه دادن و مبهم شدن این بحث برای کاربر میشود پس ما در ایران تبلیغ این بحث را در چند پاراگراف ساده به راحتی بیان میکنیم. درواقع اینستاگرام باید اول شخصیت شما را بشناسد تا بتواند پست هایی که شما دوست دارید رو به شما نشان دهد حال چطور تشخیص میدهد خیلی ساده ! در مرحله اول ، ممکن است هشتگ هایی باشند که مورد توجه مشتریان احتمالی شما باشد. بنابراین معرفی یک محصول از جانب آنها، معمولا مورد استقبال جامعه مخاطب آنها میشود. پیشنهاد ما این است هر ماه حداقل 2 بار و حداکثر 10 بار لایو بگذارید که البته حداکثر آن بستگی به مخاطب هایتان دارد.

اینستاگرام چیست

خود اینستاگرام درمورد نحوه دریافت تیک آبی Verified Badge توضیحاتی داده است،که چطور ستاره آبی در اینستاگرام را دریافت کنید و اما تایید حساب شما به چه چیز هایی بستگی دارد؟ بر اساس فیلم هایی که شما آن ها را مشاهده کرده اید. با کلیک بر روی اطلاعات آماری: (Insights )سه بخش برای شما نشان داده می شود : بخش فعالیتها یا (activity) بخش مخاطبان یا (audence)- بخش محتوا یا (content).هنگامی که محتوا (content) را انتخاب کنید می توانید پستها و استوری ها را ببنید هم اکنون استوری (stories) مورد نظر خود را انتخاب کنید. استوری های فقط به مدت 24 ساعت در دسترس هستند، اما می توانید ترخ تعاملات (intarction) را در پایین استوری مشاهده کنید.برای بازدید از آرشیو استوری ها می توانید روی آیکون ساعت در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید و سپس استوری مورد نظر را انتخاب کنید. استوری های اینستاگرام را می توان در سه پارامتر تقسیم بندی کرد: میزان تعاملات(interaction)، دیسکاوری(Discovery)، تعیین مسیر کاربران. دیسکاوری ها (Discovery) راهنمای شما در جذب کاربران جدید است.

راز های اینستاگرام

مشاهده کرده اند. با افزایش دیسکاوری(Discovery)، شما به تعداد مخاطبان بالقوه خوبی دست پیدا کردهاید. در این پکیج ها آموزش در هریک از حوزه ها را داده ایم تا علاقمندان ببتوانند با مراجعه به هرکدام از آنها آموزش ها را مشاهده نموده و وارد بازار کار شوند. در ابتدا این تب به صورت محبوب Popular بود یعنی پست های محبوب بر اساس تشخیص اینستاگرام از سرتاسر جهان نمایش داده میشد و بزرگترین مشکل آن این بود که فقط افراد بزرگ در آن جای داشتن و افرادی که مشهور نبودن جایی در آن تب Popular نداشتند مثلا آقای راک بزرگترین هنرپیشه جهان که با میلیون ها نفر فالوور ، هیچ وقت اجازه نمیداد که پست های دیگران محبوب شود چون در کمتر از چند دقیقه میلیون ها پسند را تحت پوشش خودش قرار میداد. با کمک پرتال، در کمتر از یک ساعت و بهسادگی ساخت همان پیج اینستاگرام، سایت فروشگاهیتان را راهاندازی کنید. شما میتوانید نقاط ضعف و قدرت آنها را بسنجید، کدام پیجها فالوورهای بیشتری دارند؟ This content has been created with GSA Content Generator Demoversion!

دادن امتیاز به مشتریان ویژه باعث می شود هم فالوورهای مختلف شما برای تبدیل شدن به مشتری ویژه تلاش کنند. سپس به بخش دریافت فالوور بروید. بخش اطلاعات آماری(Insights) را انتخاب کنید . بهترین راه برای به اشتراک گذاری پست شما در بین فالورهایتان این است که در کپشنهای اینستاگرام خود آنها را دعوت به انجام کاری بکنید.طبق تجربه،پستهایی که در آن از مردم دعوت میشود کاری انجام دهند در توییتر بیشتر ریتوئیت میشود و همین مسئله دراینستاگرام نیز صادق است. ۱۱. اگر افرادِ دیگر، شما را در پست خود TAG کرده باشند، از این قسمت برای شما قابل مشاهده است. در Connect Your Facebook Page می توانید صفحات فیسبوکی که ادمین آن بوده اید را مشاهده کنید. در Set Up Your Business Profile page، اطلاعات مخاطبانتان را دوباره بررسی کنید و در صورت نیاز تغییر دهید و در آخرین مرحله Done را بزنید. امروزه کسب وکارهای فراوانی وجود دارند که از این طریق به جلب نظر کاربران در اینستاگرام می پردازند و فروش آنلاین و حضوری خود را افزایش می دهند. برنامه اینستاگرام نیز مانند سایر برنامه های این حوزه شامل مجموعه قوانینی است که کاربران باید آنها را رعایت کنند تا بتوانند عضو پایدار این شبکه اجتماعی شوند.