5 راه قابلاعتماد برای کسب درآمد از اینستاگرام (رایگان و بدونسرمایه) – ایران فاندر

فکر کنید: فیلم پخت و پز، مصاحبه با افراد مشهور، بررسی محصول و آموزش … همچنین میتوانید از کپشن خود برای هدایت افراد به لینک بیو در صفحهتان استفاده کنید، جایی که میتوانند محصول جدید یا پست وبلاگتان را بررسی کنند. بیو قسمت اصلی حساب کاربری هر فرد به شمار می رود که باید خلاقانه نوشته شود. هنگامی که استوری را به هایلایت موجود اضافه میکنید (یا از آن برای ایجاد نسخه جدید استفاده مینمایید) نمایی از هایلایت را در پروفایل اینستاگرام خود، زیر بیو اینستاگرام مشاهده خواهید کرد. شما همچنین میتوانید از بایگانی (Archive) استوری خود، هایلایت جدید ایجاد یا اضافه کنید، جایی که استوری اینستاگرامتان پس از ۲۴ که منقضی میشود در آنجا ذخیره خواهید شد. پس از ارسال، هایلایت ها میتواند ویرایش شود تا تصویر روی جلد را تغییر دهد، نام جدیدی را انتخاب کند، پستها را حذف کند یا حتی موارد جدیدی را از بایگانی استوری خود اضافه نماید (که در مورد بعدی صحبت خواهیم کرد).

میزان مصرف اینترنت اینستاگرام چقدر است؟

پس در هر پست، عنوانی رو درج کنین که به افراد بگه از طریق لینک موجود در بیوگرافی شما میتونن محصول رو خریداری کنن. این بخش می تواند به شما بگوید که از طریق هشتگ ها چقدر ایمپرشن (Impression) دریافت کرده اید. میزان مصرف اینترنت اینستاگرام چقدر است؟ جاویژه ی بازاریاب های پورسانتی با جاویژه ی تأثیرگذاران حمایت شده ازاینجهت متفاوت است که بیشتر روی محصول تمرکز دارد؛ مثلاً گاهی بازاریاب های پورسانتی کارشان را با نقد و بررسی محصولات شروع می کنند. برای شروع پخش مستقیم فیلم، دوربین اینستاگرام را باز کنید، به تنظیمات live بکشید و بر روی دکمه شروع ویدیوی زنده کلیک نمایید. برای شروع پست، برنامه IGTV را آپلود کنید، کانال ایجاد نمایید و یک فیلم را بین ۱۵ ثانیه و ۱۰ دقیقه بارگذاری کنید. برای جابجایی بین پستها و استوری ها، روی گزینه بایگانی در نوار بالا منو ضربه بزنید. همانطور که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، اینستاگرام یک گزینه ویدیوی زنده دارد که به شما این امکان را میدهد تا محتوا را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. بهتر است بدانید که اینستاگرام قابلیتی دارد که من برای این مواقع از آن بهره می گیرم. بهتر است برای ایجاد محتوای مناسب وقت بگذارید، بخاطر اینکه مشتریان شما را خوشحال و فعال میکند. Post was created by GSA Content Generator Demoversion!

اما خوبه که در ابتدا به دو سوال مهم جواب دهیم.

همیشه یک عنوان مناسب برای درگیر شدن با پستهای اینستاگرام را در کپشن خود مطرح کنید. کلیک کنند. به همین دلیل، مهمترین مطالب را در ابتدای عنوان قرار دهید تا همیشه قابل مشاهده باشد. صرف نظر از طول آن، کاربران فقط میتوانند ۳ تا ۴ خط اول هر عنوان را مشاهده کنند. اضافه کردن یک لوکیشن برای یافتن مطالب شما، روش دیگری است، که میتواند منجر به تعامل بیشتر با کاربران شود. آیا می دانید پستهای اینستاگرام که به یک لوکیشن تگ شدهاند، ۷۹ درصد مشارکت بالاتری را دارند؟ چطور باید حساب شخصی اینستاگرام و صفحه شخصی فیسبوک خود را بهم متصل کنم؟ بله، محتوای شما باید به موقع باشد، اما در عین حال باید جذابیت خود را حفظ کند. اما خوبه که در ابتدا به دو سوال مهم جواب دهیم. فقط به یاد داشته باشید که لینک را تغییر دهید تا با جدیدترین پست شما با آن مطابقت داشته باشد. انتظار نداشته باشید که اولین بار آن را به درستی دریافت کنید، ممکن است برای توسعه صدای برندتان، مدتی زمان ببرد. من چند بار پیج زده بودم و فالوررها رو به ده تا بیست کا هم رسونده بودم اما فایده ای نداشت یا خرید انجام نمیشد یا اگر خریدی بود دردسرش بیشتر از سودش بود …

اینستاگرام چیست

پست شما برای کسانی که شما را فالو کرده باشند یا نکرده باشند نمایش داده می شود. نکته: از لینکهای ردیابی کوتاه در URL استفاده کنید تا بتوانید ببینید چه میزان ترافیک از حساب اینستاگرام یا یک پست خاصی به دست آمده است. چندین پیش نویس بنویسید و از دوستان یا همکاران خود نظر بخواهید. بایگانی همچنین شامل پستهایی است که شما از پروفایل اینستاگرام خود حذف کردهاید. یک نمایش بصری متمایز داشته باشید: شامل لوگو، یک عنصر تجاری نمادین، یک رنگ برند یا حتی محصولی که شما به­خاطر آن شناخته شده هستید تا محتوای شما را متمایز کند و به­راحتی برای اجتماع قابل تشخیص باشد. در بسیاری از موارد، برای یک عکس معمولی و یا حتی حوصلهسربر می توان کپشنی نوشت که آن را خاص و متفاوت کند و باعث شود پست لایکها و کامنتهای زیادی دریافت کند. لایو باید به مقدار کم مورد استفاده قرار بگیرد تا از جذابیت آن کاسته نشود و کاربر را خسته نکند.