رویدادهای رشد آژانس (AGE) اولین سری رویدادهای مجازی شبکهای است که برای تبدیل آژانسها و برندهای دیجیتال به جلسات ویدیویی یک به یک طراحی شده است و ارتباطات تجاری معنیداری را تقویت میکند.
این مجموعه از سه رویداد تشکیل شده است. با هم، آنها فصل اول نامیده می شوند:
- 14 اکتبر، کمپ یک – همه چیز درباره رشد
- 16 نوامبر، کمپ دو – بیش از یک راه برای رشد وجود دارد!
- 9-10 دسامبر، SUMMIT – همه چیز درباره برندها
جریان برنامه فصل اول را اینجا ببینید.
برخلاف سایر رویدادها در فضای دیجیتال مارکتینگ، AGE خواستگاری و شبکه سازی را بر سایر قالب ها ترجیح می دهد. به این ترتیب، فرصتهای متعددی برای توسعه کسبوکار و ایجاد ارتباطات جدید در طول هر رویداد، با جایگاههای اختصاصی برای برگزاری جلسات کاری، پیدا خواهید کرد.
چگونه میتوانیم در رویدادهای رشد آژانس هماهنگی کسبوکار داشته باشیم؟
خواستگاری تجاری یک کار پیچیده است. نیازها و خواستههای طرفهای مختلف باید به طور کامل درک و مستند شود، با هم نقشهبرداری شود و در معیارهای انتخاب جعل شود تا اولین لایه همسانسازی، صرفاً بر اساس دادههای جمعآوریشده، فعال شود.
گفته میشود، همه متخصصان بازاریابی باهوش میدانند که بین آنچه مردم در فرمها قرار میدهند و آنچه واقعاً میخواهند یا نیاز دارند، تفاوت وجود دارد. این شکاف ذاتی سازمان دهندگان جلسات خواستگاری را با چالش دوم روبرو می کند: کشف آنچه که مردم واقعاً می خواهند و نیاز دارند از اقدامات خود و استفاده از زمینه مناسب با وزن خاصی برای ایجاد آن احساس تطابق کامل.
پیچیده به نظر می رسد، درست است؟ بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه تیم پشت رویدادهای رشد آژانس به این وعده با موفقیت عمل می کند.
اولین اصل، نظم و انضباط داده های غیرقابل نفوذ است که در مراحل ثبت نام نمایش داده می شود. برندها و آژانس های دیجیتال از طریق راه های مختلف در رویدادهای رشد آژانس ثبت نام می کنند:
- برندها از طریق فرم ثبت نام تکمیلی می گذرند، که از طریق آن سؤالات دیجیتالی خود را ارسال می کنند و پروفایل خود را تکمیل می کنند.
- در حالی که آژانسها مسیر Season Pass را دنبال میکنند و فرم جداگانهای را در این فرآیند پر میکنند.
در اینجا، عنصر مخفی فیلدهای داده نقشهبرداری شده هوشمندانه برای ایجاد زمینه برندها در مقابل آژانسها و اجازه دادن به موتور خواستگاری با در نظر گرفتن موارد زیر است:
- موضوعات دیجیتال مورد علاقه در مقابل خدمات ارائه شده توسط آژانس ها
- صنعت در مقابل صنعت رشد هدف
- مکان در مقابل بازار رشد هدف
- اندازه شرکت
اطلاعات ارائه شده توسط برندها به رویدادهای رشد آژانس اجازه می دهد تا موضوعات دیجیتالی مورد علاقه برندها را پردازش کند، هر برند در کدام صنعت فعالیت می کند و همچنین داده های مکان و اندازه شرکت.
فرآیند مشابهی برای آژانس های دیجیتال انجام می شود. مرحله قبل از زندگی همسریابی به سرعت مرتب میشود، زیرا AGE همچنین میداند که آژانسهای دیجیتال چه خدماتی ارائه میدهند، صنایع و بازارهای رشدی که آنها هدف قرار میدهند، مکان و دادههای اندازه آژانس.
تجربه رویداد مجازی: از کمپ یک در ماه اکتبر چه انتظاری باید داشت؟
هنگامی که پلتفرم رویداد برای کمپ وان فعال شد، برندها و آژانسها میتوانند وارد سیستم شوند و فوراً مطابقتها و توصیههای معنیداری را که موتور پلتفرم رویداد مجازی ما برای آنها بر اساس دادههای ثبت رویداد ارسال شده قبلی برای آنها تنظیم کرده است، ببینند.
اینجاست که ما شروع به مقابله با چالش دومی می کنیم که قبلاً ذکر شد: چگونه درک کنیم و مردم واقعاً چه می خواهند و تجربه همسریابی را به خوبی تنظیم کنیم؟
برای این منظور، رویدادهای رشد آژانس به ارائهدهنده پلتفرم رویداد مجازی با پشتیبانی هوش مصنوعی و حامی مالی نقرهای GRIP خود متکی هستند. پس از ایجاد نقشه مطابقت اولیه، سیستم شروع به یادگیری از اقدامات کاربران در پلت فرم می کند. مهمترین آنها عبارتند از:
- کدام پیشنهادات اتصال تایید می شود،
- کدامیک رد می شوند و
- رتبه بندی پس از جلسه توسط شرکت کنندگان ارائه شده است.
با یادگیری مداوم پروفایلهای اتصال مربوطه که هر کاربر مفید میداند، سیستم به پیشنهاد منطبقات مرتبط هم برای آژانسها و هم برای برندها ادامه میدهد.
مزیت قابل توجه ابداع یک مدل فصل چند رویدادی این است که آموختههای هر رویداد را برای بهبود الگوریتمهای همسانسازی کسبوکار بهمنظور مدیریت تجربهای که باید در قالب مجازی امیدوارکننده رویدادهای رشد آژانس فصل اول ارائه دهد، بهبود بخشد.
هم اکنون Season Pass خود را ایمن کنید! قیمت های Earlybird و معاملات ویژه برای اعضای DAN
از پیوند دیدن کنید و پاس عضویت Season ONE DAN خود را ایمن کنید!
DAN انجمن رسمی و شریک رسانه ای آژانس رشد رویدادهای فصل اول است.
درباره رویدادهای رشد آژانس
رویدادهای رشد آژانس (AGE) که توسط Precision Communities سازماندهی شده است، مجموعه ای از رویدادهای مجازی و یک مرکز اجتماعی است که در آن آژانس های دیجیتال، برندها، فروشندگان فناوری و سرمایه گذاران با یکدیگر ملاقات می کنند. در فصل اول، AGE قصد دارد 500 برند، 500 آژانس و 50 ارائه دهنده فناوری را در سه رویداد در سه ماهه چهارم سال 2021 گرد هم آورد.
رویدادهای رشد آژانس با ماموریت کمک به آژانس های دیجیتال برای ملاقات با مشتریان جدید، یافتن شرکای جدید، دسترسی به فناوری های نوآورانه و هدایت سفرهای رشد راه اندازی شد. رویدادهای مجازی و مرکز اجتماع بر روی یک پلتفرم برنده جوایز مبتنی بر هوش مصنوعی میزبانی میشوند و افراد مناسب را برای برقراری مکالمات مناسب میسازند.
فصل اول رویدادهای رشد آژانس در اکتبر با کمپ یک در 14 اکتبر 2021 آغاز می شود.