Crowd توضیح می دهد که چگونه سفر تجاری با سفر اخلاقی هماهنگ می شود


نظرسنجی اخیر Globetrender از 2000 مسافر تجاری معمولی نشان داد که علیرغم افزایش تماس های ویدیویی، اکثریت مردم همچنان معتقدند که ملاقات های حضوری ترجیح داده می شود.

این میل جهانی Crowd برای برقراری ارتباط با همنوعان است که مهم است – چه برای تجارت یا برای لذت. و به همین دلیل است که سفرهای کاری بیشتر از بقا در دراز مدت انجام خواهند داد.

بخش مسافرت و مهمان‌نوازی با همه چیزهایی که اتفاق افتاده است سازگار شده است و Crowd با همه چیزهایی که در آینده اتفاق می‌افتد سازگار خواهد بود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از هتلداران بپرسید. همانطور که فیلیپ چمبرز، مدیر کل هتل K+K جورج کنزینگتون به مجله Amplify Travel & Tourism گفت:

ما سخت کار می کنیم تا محصولات مهمان نوازی ایجاد کنیم که مسافران تجاری را تشویق کند که زمان بیشتری را با آنها بگذرانند. ما با انرژی و خلاقیتی که بیش از یک قرن آن را در حال رشد نگه داشته از بحران کنونی بیرون خواهیم آمد.

تم های سال 2021

جمعیت مشتاقانه منتظر سفر برای کاری هستند، اما معتقدند که این سفر کمتر و شدیدتر خواهد بود. مسافران تجاری مانند آنها باید سفر خود را به دلایل تجاری، شخصی و اخلاقی به گونه ای توجیه کنند که قبلا دیده نشده بود.

جمعیت همچنان نیاز به ملاقات با مشتریان جدید، ایجاد پایه‌های روابط آینده و تکمیل معاملات و پروژه‌های پیچیده دارند. اما Crowd باید پرونده تجاری سفر را توجیه کند و به شرکا و خانواده‌های خود اطمینان دهد که کار را نمی‌توان به روش دیگری انجام داد – یا آنها را با خود برد.

جمعیت همچنین باید فکر کنند که آیا یک سفر ردپای کربن ایجاد شده را توجیه می کند یا خیر.

اقامت های طولانی تر محبوب تر خواهد بود. پس از شوک اولیه کووید-19، جمعیت کار از خانه را پذیرفت، زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کرد و با جوامع خود درگیر شد. جمعیت مسیر رفت و آمد را با ورزش و رفاه عوض کردند – و از نظر تئوری زمان بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارند داشتند، زیرا زمان کمتری را صرف رفت و آمد می کردند.

جمعیت فکر می‌کند ترکیب جدیدی از همه این رشته‌ها پدید می‌آید که بهترین‌های هر دو جهان را به افراد تجاری ارائه می‌دهد – دنیای کاری انعطاف‌پذیر، و زمانی برای لذت بردن از گردشگری تجاری با برکت شرکت‌هایی که Crowd برای آنها کار می‌کند.


درباره Crowd

Crowd یک آژانس خلاق جهانی است که در تقویت تقاضا برای برندها در سراسر جهان تخصص دارد.

تیم پویا و چند ملیتی Crowd داده‌های غنی، نوآوری دیجیتال و خلاقیت را با هم ترکیب می‌کند تا اطمینان حاصل شود که پیام شما بیشتر می‌شود، بودجه‌ها بیشتر می‌شود و فروش بالاتر می‌رود.

Crowd دانش بومی‌سازی شده را با پشتیبانی و دسترسی یک شبکه جهانی ترکیب می‌کند و به برند شما اجازه می‌دهد هم در داخل و هم در سطح بین‌المللی موفق شود.

از سانفرانسیسکو تا سیدنی، Crowd در حال حاضر به مشتریان کمک می کند تا تقاضا را تقویت کنند.